Με 204 άλογα, μεγάλη αυτονομία και ευρύχωρες καμπίνες, το Skoda Enyaq iV και το VW ID.4 είναι δύο SUV που μοιράζονται πλαίσιο και μοτέρ και έχουν όλα τα «φόντα» να πρωταγωνιστήσουν στις πωλήσεις των ηλεκτρικών.
Η τεχνολογία καλπάζει με αλματώδεις ρυθμούς, και η αυτοκίνηση έχει αλλάξει αρκετά συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Τα ηλεκτρικά μοτέρ είναι όλο και πιο συνηθισμένα στα οχήματα που βλέπουμε καθημερινά, μιας και πολλά από τα καινούργια μοντέλα είναι υβριδικά, ενώ την ανιούσα έχει πάρει και η πώληση αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Μια κατηγορία που είναι πάντα δημοφιλής είναι αυτή των SUV. Συνδυάζοντας τις δύο αυτές τάσεις, μπορούμε να προβλέψουμε πως τα ηλεκτροκίνητα SUV θα παρουσιάσουν άνοδο στις πωλήσεις τα επόμενα χρόνια.Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Τιμή |
---|---|
Skoda Enyaq 80 | 48.100 ευρώ |
VW ID.4 Pro Performance | 46.100 ευρώ |
Μπορεί τα 2 μοντέλα να μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο, όμως εμφανισιακά το ένα απέχει παρασάγγας από το άλλο.
Το VW ID.4 διακατέχεται από ρευστά σχήματα και καμπύλες, ενώ η σχεδιαστική του ταυτότητα δείχνει ξεκάθαρα την ηλεκτρική του φύση. Εμπρός ο πρόβολος είναι «καθαρός», με μία λεπτή οριζόντια επιφάνεια να παραπέμπει στις γρίλιες των μοντέλων της VW, να ενώνει οπτικά τα φανάρια και να φιλοξενεί το λογότυπο της εταιρείας. Οι κολώνες του παρμπρίζ είναι έντονα κεκλιμένες, ενισχύοντας το δυναμισμό και κάνοντας το αμάξωμα πιο αεροδυναμικό, κάτι σημαντικό για την αυτονομία. Πιο συγκεκριμένα, ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι 0,28, αριθμός εξαιρετικός για SUV μοντέλο. Στο πλάι συναντούμε μυώδη φτερά, ενώ το πίσω μέρος εντυπωσιάζει με τα μακρόστενα φώτα και τη χαμηλή αεροτομή που ακολουθεί την γραμμή της οροφής.
Το Skoda Enyaq iV στον αντίποδα έχει περισσότερες ακμές στην εμφάνιση του και δεν διαφοροποιείται πολύ από τα συμβατικά μοντέλα της εταιρείας με θερμικούς κινητήρες. Παρόλα αυτά ο σχεδιασμός είναι εντυπωσιακός. Τα φώτα εμπρός έχουν επιθετική όψη, ενώ στο κέντρο η μάσκα είναι μεγάλη. Βέβαια, από τη στιγμή που δεν υπάρχει συμβατικό μοτέρ, η γρίλια είναι κλειστή, εξυπηρετώντας την αεροδυναμική. Το εμπρός παρμπρίζ έχει και εδώ έντονη προς τα πίσω κλίση, ενώ οι Τσέχοι κατόρθωσαν και μείωσαν επιπλέον τον αεροδυναμικό συντελεστή, ο οποίος στο Enyaq iV είναι 0,26.
Οι δυναμικές επιφάνειες συνεχίζονται τόσο στο πλάι, όσο και στο πίσω μέρος, με το SUV να έχει εμφάνιση που αποπνέει δυναμισμό και ταυτόχρονα κύρος.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Χώρος Αποσκευών | Πλάτος πίσω | Γόνατα πίσω | Κεφάλια πίσω |
---|---|---|---|---|
Skoda Enyaq 80 | 585 λίτρα | 139 εκ. | 20,5 εκ. | 7,5 εκ. |
VW ID.4 Pro Performance | 543 λίτρα | 140 εκ. | 21 εκ. | 6,5 εκ. |
Αμφότερα τα μοντέλα διαθέτουν τη μπαταρία 77 kWh του ομίλου VW, καθώς και το ηλεκτρικό μοτέρ των 204 ίππων. Η μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας έχει ως αποτέλεσμα την αυξημένη αυτονομία, η οποία και στα 2 SUV κυμαίνεται σε σχεδόν πανομοιότυπα επίπεδα.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Αυτονομία συνδυαστικά | Αυτονομία στην πόλη |
---|---|---|
Skoda Enyaq 80 | 529 χλμ | 699 χλμ |
VW ID.4 Pro Performance | 517 χλμ | 700 χλμ |
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Αλογα | 0-100 χλμ/ώρα |
---|---|---|
VW ID.4 Pro Performance | 204 | 8,5 δλ. |
Skoda Enyaq 80 | 204 | 8,7 δλ. |
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr