2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Suzuki Vitara VS Toyota Yaris Cross με βαθμολογίες: Ποιο είναι καλύτερο σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 15698 αναγνώστες - 9/2/2023
Πού ξεχωρίζει το Suzuki Vitara και πού το Toyota Yaris Cross, όσον αφορά στην πραγματική κατανάλωση σε πόλη και ταξίδι, στις επιδόσεις από στάση και εν κινήσει και στις εγγυήσεις;
Μάρκα/Μοντέλο | Suzuki Vitara | Toyota Yaris Cross | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 5,5 | 5 | ||||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 7 | 6,8 | ||||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,6 | 5,7 | ||||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 671 | 529 | ||||||
Κατανάλωση | 78% | 76% | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 11,2 | 5,5 | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,1 | 4 | ||||||
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,34 | 1,3 | ||||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 289 | 320 | ||||||
Χώροι | 71% | 64% | ||||||
Είδος | Hybrid | Hybrid | ||||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1462 | 1490 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 116 | 116 | ||||||
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 138 | 120 | ||||||
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 13 | 11,96 | ||||||
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 9,2 | 8,7 | ||||||
Κινητήρας - Επιδόσεις | 64% | 66% | ||||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 6 | ||||||
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | 12 | ||||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | 3 | ||||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 82% | 90% | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,18 | 4,18 | ||||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,78 | 1,76 | ||||||
Ύψος (μέτρα) | 1,61 | 1,65 | ||||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,5 | 2,56 | ||||||
Ρεζεβουάρ (λίτρα) | 47 | 36 | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 18,5 | 17 | ||||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1315 | 1300 | ||||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||||
Κυβικά εκατοστά | 1462 | 1490 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 116 | 116 | ||||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | 5500 | ||||||
Ροπή (Nm) | 138 | 120 | ||||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 4400 | 3600 | ||||||
Φρένα | ||||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,3 | 38,4 | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | EU6 | ||||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,7 | 5,1 | ||||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 130 | 115 |
Αμφότερα τα μοντέλα έχουν full υβριδικούς κινητήρες, όμως οι μετρήσεις μας δείχνουν πως το Toyota Yaris Cross έχει χαμηλότερη κατανάλωση σε κάθε σενάριο οδήγησης. Εντός πόλης το μοντέλο «καίει» 0,5 λτ/100 χλμ λιγότερο, ενώ στο ταξίδι η διαφορά μειώνεται στο 0,2 λτ/100 χλμ. Σε μικτό κύκλο, το Toyota Yaris Cross καταναλώνει 1 λτ/100 χλμ πιο λίγο.
Παράλληλα, το Toyota Yaris Cross εκπέμπει λιγότερους ρύπους. Τα 115 γρ CO2/χλμ εξασφαλίζουν στους ιδιοκτήτες του Toyota μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Στον τομέα της ευρυχωρίας, όπως αναφέραμε το Suzuki Vitara έχει κατά 5,7 εκ. περισσότερο «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών και κατά 4 εκ. πιο πλατύ πίσω κάθισμα. Από την άλλη πλευρά, το Toyota Yaris Cross έχει 2 εκ. μεγαλύτερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και κατά 30 λτ. πιο ευρύχωρο πορτ-μπαγκάζ.
Περνώντας στις επιδόσεις, το Toyota Yaris Cross που διαθέτει CVT κιβώτιο ταχυτήτων επιταχύνει γρηγορότερα τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Πιο συγκεκριμένα, ο χρόνος για το 0-100 και το 80-120 χλμ/ώρα είναι κατά 1 και 0,5 δλ. μικρότερος αντίστοιχα, συγκριτικά με το Suzuki Vitara, το οποίο έχει μεν μεγαλύτερη ροπή, αλλά αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Στο φρενάρισμα ωστόσο το Suzuki Vitara ακινητοποιείται από τα 100 χλμ/ώρα σε 1,1 μέτρο λιγότερο.