Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Συγκρίνουμε στα 11 βήματα το Ford Puma με το Audi Q2

Συγκρίνουμε στα 11 βήματα το Ford Puma με το Audi Q2

Διαβάστηκε από 35414 αναγνώστες - 1/11/2022

Βάζουμε το πολύ δημοφιλές Ford Puma, απέναντι στο Audi Q2 και συγκρίνουμε τα 2 μικρά SUV σε 11 κρίσιμους τομείς σύγκρισης. Ποιο επικρατεί τελικά σε αυτή την μονομαχία;

Το Ford Puma ή το Audi Q2 είναι καλύτερο μικρό SUV;

Σε αυτήν την αντιπαράθεση επιλέξαμε να βάλουμε το Ford Puma απέναντι στο Audi Q2 μια ξεκάθαρα premium πρόταση στα B-SUV. Για τη σύγκριση επιλέξαμε την «καλή» έκδοση του Ford Puma με τα 155 άλογα, που είναι διαθέσιμη με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift.Το αντίστοιχης ιπποδύναμης Audi Q2 35 TFSI έχει 150 άλογα και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων επίσης. Το Ford Puma είναι διαθέσιμο από την έκδοση ST-Line X και με αυτόματο κιβώτιο κοστίζει 31.819 ευρώ. Απέναντι του, στο σπορτίφ χαρακτήρα και την εξοπλιστική πληρότητα της έκδοσης του Puma, ταιριάζει η έκδοση S-Line του Audi η οποία κοστίζει 35.500 ευρώ.

Θα καταφέρει το Ford Puma να κερδίσει ένα premium μικρό, όπως το Audi Q2; Ας δούμε πώς θα έρθει το «σκορ»!

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης του Ford Puma απέναντι στο Audi Q2

Tα 11 Βήματα Νικητής
1 Τιμή: 31.819 ευρώ κοστίζει το Ford Puma των 155 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο στην έκδοση ST-Line X, ενώ στην αντίστοιχη σπορτίφ έκδοση S-Line, το Audi Q2 TFSI S-Tronic κοστίζει 35.500 ευρώ  Το Puma είναι 3.681 ευρώ φθηνότερο.
2 Kατανάλωση: Μέσα στην πόλη και χάρη στην ήπια υβριδική του τεχνολογία ,το Puma «καίει» σύμφωνα με τις μετρήσεις μας 8,2 λτ/100 χλμ. και έχει μέση κατανάλωση 7,7 λτ./100 χλμ. Αντίστοιχα, το Audi Q2 «καίει» 10,2 λτ/100 χλμ. στην πόλη και σε μικτό κύκλο 8,8 λτ/100 χλμ.. Σχεδόν 30% μεγαλύτερη κατανάλωση στην πόλη που τα B-SUV κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα και πάνω από +10% σε μικτό κύκλο για το Audi Q2
3 Οδική συμπεριφορά: Με στάνταρ σπορ ανάρτηση και 18άρες ζάντες, το Ford Puma προσφέρει απίθανη οδηγική αίσθηση και κορυφαίες αντιδράσεις στην άσφαλτο, ενώ για το χώμα διαθέτει και ειδικό πρόγραμμα Trail. Το Audi Q2 από την άλλη είναι αποτελεσματικό χωρίς όμως ανάλογο οδηγικό μπρίο.
4 Ευρυχωρία-πρακτικότητα: Το Puma προσφέρει μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω (11,2 έναντι 8,5 εκατοστά) και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (458 έναντι 405 λτ.), o οποίος μάλιστα διαθέτει και το MegaBox, ένα έξτρα χώρο που αγγίζει τα 80 λτ. και μπορεί να πλυθεί (διαθέτει τάπα αποστράγγισης). Το Puma σκοράρει ξανά.
5 Εξοπλισμός άνεσης: Το Puma προσφέρει επιπλέον στοιχεία στη «βασική» ST-Line X έκδοση με το μοτέρ των 155 ίππων, από ότι το Q2 στην κορυφαία του έκδοση S-Line. Ξεκάθαρα πιο Value for Money αγορά το Puma.
6 Εγγύηση: Το Audi Q2 προσφέρει 4 χρόνια εγγύηση (2 εργοστασιακή + 2 δωρεάν επέκταση με την αγορά, όταν το Ford Puma προσφέρει πλέον μόνο 2. Με 920 ευρώ πάντως μπορεί να αγοράσει κανείς 6 επιπλέον χρόνια (ή 100.000 χλμ.) για το Puma. Αυτή τη στιγμή, το Q2 έχει καλύτερη εγγύηση
7 Design: Με… Porsche στοιχεία στο μπροστινό μέρος, το Puma έχει την δική του ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα, όντας ανάμεσα στο πιο trendy μοντέλα της κατηγορίας. Η ανανέωση μπορεί να τόνισε την εικόνα του, αλλά το Audi Q2 συνεχίζει να εμφανίζει μετριοπαθή σχεδίαση.
8 Αίσθηση ποιότητας και εικόνα καμπίνας: Το Audi Q2 αποτελεί σημείο αναφοράς για την ποιότητα υλικών, το φινίρισμα και την αίσθηση πολυτέλειας που προσφέρει. Το Puma είναι γεροδεμένο και στιβαρό, αλλά το φινίρισμα και η υφή των πλαστικών του μερών είναι ένα κλικ παρακάτω. Πόντος (έστω και ακριβός) για το Q2
9 Προσπέραση (60-100 χλμ/ώρα): Εκμεταλλευόμενο το ηλεκτρικό boost και τα 5 παραπάνω άλογα, το Puma επιταχύνει από τα 60 στα 100 χλμ/ώρα (εικονικό προσπέρασμα) μέσα σε 4,4 δλ και το Q3 SB σε 4,1 δλ. Η διαφορά είναι μικρή, ενώ το 0-100 είναι ίδιο με 8,8 δλ.
10 Φρένα: Το Ford Puma χρειάζεται 37,0 μέτρα για να «κοκκαλώσει» από τα 100 χλμ/ώρα, και το Audi Q2 37,2 μέτρα. Η διαφορά 20 εκατοστών δεν θεωρείται σημαντική.  
11 Εξοπλισμός ασφάλειας: Kαι τα δύο μοντέλα προσφέρουν αυτόματο φρενάρισμα με δυνατότητα ανίχνευσης πεζού, σύστημα Blind Spot, καθώς και ειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας, που συμπληρώνουν τα στάνταρ φυσικά ESP και ABS. Aμφότερα προσφέρουν 6 αερόσακους.
Puma – Q2 6-2

Οι διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων

- 3,5 χιλιάρικα φθηνότερο το Puma (1-0)
Οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν εκτοξευθεί με αποτέλεσμα το Ford Puma των 155 ίππων να κοστίζει 31.819 ευρώ στην έκδοση ST-Line X, που είναι και η πρώτη διαθέσιμη για τον κινητήρα αυτόν. Η αντίστοιχη S-Line έκδοση του Audi Q2 με τα 150 άλογα είναι ακόμα πιο ακριβή, αφού κοστίζει 35.500 ευρώ, χωρίς μάλιστα να προσφέρει και κάτι παραπάνω σε εξοπλισμό. Το αντίθετο μάλιστα.

- Αισθητά πιο μικρή η κατανάλωση του ήπια υβριδικού Puma (2-0)
Το φλέγον θέμα της εποχής είναι η κατανάλωση. Και το Puma, που είναι ήπια υβριδικό και με 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα, τα καταφέρνει αρκετά καλύτερα. Μάλιστα μέσα στην πόλη, που τα B-SUV θα κάνουν το 80% των χιλιομέτρων τους απαιτεί  8,2 λτ./100 χλμ, όταν το 4κύλινδρο 1,5 λτ. Q2 θέλει 10,2 λτ./100 χλμ.  H διαφορά αυτή στα 15.000 χλμ. ετησίως αντιστοιχεί σε περίπου 600 ευρώ με τιμή βενζίνης στα 2 ευρώ/λίτρο. Και στη μέση κατανάλωση όμως το Puma έχει πλεονέκτημα μιας και δεν ξεπερνά τα 8 λτ./100 χλμ., όταν το Q2 πλησιάζει τα 9 λτ./100 χλμ. Στο ταξίδι το Puma θέλει 5,3 λτ./100 χλμ. και το Q2 5,9 λτ./100 χλμ.
 
- Χαίρεσαι να οδηγείς το Puma (3-0)
Το Ford Puma είναι το πιο απολαυστικό οδηγικά μοντέλο της κατηγορίας. Το ακριβές τιμόνι του και η πιο άκαμπτη πίσω ανάρτηση  προσφέρουν θεσπέσια οδηγική αίσθηση και κορυφαίες αντιδράσεις. Μάλιστα η επιλογή Sport από το κουμπί παραμετροποίησης της οδήγησης προσφέρει ένα ετοιμοπόλεμο σύνολο που προκαλεί να το πιέσεις στα άκρα. Εάν το τερέν δυσκολέψει, τότε η επιλογή Trail και τα 166χλστ. απόστασης από το έδαφος, θα διευκολύνουν την ζωή μέχρι ένα σημείο. Η εικόνα και η αίσθηση που σου αφήνει το αυτοκίνητο, είναι πως δεν θα βαρεθείς ποτέ να το οδηγείς. Από την άλλη, το Audi Q2 έχει επενδύσει περισσότερο στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης, όντας αποτελεσματικό, αλλά και σχετικά αδιάφορο οδηγικά.
 
Πιο πρακτικό το Puma (4-0)
Στην άνεση των πίσω επιβατών, έχουμε πάρει ως σημαντικότερη μέτρηση αυτή στο χώρο που έχουμε στα γόνατα. Εκεί λοιπόν, το Puma 2,7 εκατοστά διαθέσιμα παραπάνω, ενώ μεγαλύτερος είναι κ ο χώρος αποσκευών με 458 λτ. έναντι 405 στο Q2. To Megabox του Puma προσθέτει έξτρα 80 λτ. στο πορτ-μπαγκάζ και μπορεί να πλυθεί. Είναι ένα πολύ πρακτικό στοιχείο, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι για διατήρηση παγωμένων αναψυκτικών, αν το γεμίσεις με πάγο.
 
Με καλύτερο στάνταρ εξοπλισμό το Puma (5-0)
Το Ford Puma δεν είναι μόνο 3,5 χιλιάρικα φθηνότερο από την αντίστοιχη S-Line έκδοση του Audi Q2, αλλά προσφέρει και πληρέστερο εξοπλισμό. Μεταξύ άλλων προσφέρει στάνταρ όπως τα στάνταρ paddles στο τιμόνι για το αυτόματο κιβώτιο (+330 ευρώ στο Q2), ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’ (+583 ευρώ στο Q2), προβολείς ομίχλης με φωτισμό στροφής, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, adaptive cruise control, αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων και εξαιρετικής απόδοσης ηχοσύστημα B&O με 10 ηχεία! Επίσης η ανάρτηση έχει στάνταρ σπορ ρύθμιση και οι τροχοί είναι 18 ιντσών, στοιχεία για τα οποία στο Q2 θα χρειαστεί να βάλεις κι’ άλλο το χέρι στην τσέπη.
 
- 4 χρόνια εγγύηση το Q2 (5-1)
Το Audi Q2 προσφέρει καλύτερη εγγύηση αυτόν τον καιρό τουλάχιστον μιας και στη στάνταρ 2 ετή εγγύηση προσφέρει χωρίς χρέωση ακόμα 2 χρόνια για σύνολο 4 χρόνια  εξασφάλιση. Τα +6 χρόνια εγγύησης (πάνω στα 2 της εργοστασιακής) ή 100.000 χλμ. του Puma δεν προσφέρονται πλέον δωρεάν, αλλά με περίπου 920 ευρώ έξτρα χρέωση
 
- Πιο αιχμηρό σε design το Puma (6-1)
Όσο και υποκειμενισμό  και να κρύβει αυτός ο τομέας, δεν μπορεί κανείς να μείνει αδιάφορος στην trendy εικόνα του Puma, που ειδικά μπροστά θυμίζει μια μικρή Porsche Macan. Tο Audi Q2 ακόμα και μετά την ανανέωσή του δεν δείχνει να ξεφεύγει από την άτολμη σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας.
 
Καλύτερη απτή ποιότητα για το Q2 (6-2) 
Τα μοντέλα της Audi φημίζονται για την κορυφαία ποιότητα του εσωτερικού τους και το ανανεωμένο Q2 δεν αποτελεί εξαίρεση. Σε κάθε επιφάνεια συναντάμε αφρώδη υλικά που δημιουργούν μία premium και στιβαρή αίσθηση, ωστόσο σε γενικές γραμμές η σχεδίαση της καμπίνας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ιδιαίτερα λιτή. Tα πλαστικά  του Ford Puma δεν έχουν ανάλογη υφή, ωστόσο το σύνολο είναι γεροδεμένο και στιβαρό.
 
Συμπέρασμα: 6-2 κερδίζει το Puma
Το Ford Puma είναι πιο ευχάριστο στην οδήγηση, καίει λιγότερο, έστω και οριακά έχει περισσότερο «νεύρο» στις επιδόσεις, είναι πιο trendy σχεδιαστικά, είναι πιο πρακτικό και ευρύχωρο, ενώ προσφέρει  και καλύτερο εξοπλισμό όντας 3,5 χιλιάρικα φθηνότερο. Το Audi Q2 κερδίζει μόνο στην απτή ποιότητα και στην εγγύηση (αυτόν τον καιρό τουλάχιστον).

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε