autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Συγκρίνουμε το Hyundai Ioniq 5 77 kWh με το VW ID.4 77 kWh

Συγκρίνουμε το Hyundai Ioniq 5 77 kWh με το VW ID.4 77 kWh

Διαβάστηκε από 34299 αναγνώστες - 7/4/2023

Σε αυτή την αντιπαράθεση έρχονται αντιμέτωπα δύο full ηλεκτρικά, πισωκίνητα οικογενειακά crossover: To εντυπωσιακό Hyundai Ioniq 5 με τα 230 άλογα και το VW ID.4 με τα 204. Τα συγκρίνουμε σε 11 κρίσιμους τομείς για να δούμε τελικά ποιο είναι καλύτερο.

Ποιο είναι καλύτερο: Ioniq 5 ή ID.4;

Το μήκους 4,584 μ., VW ID.4 ήταν το πρώτο ηλεκτρικό crossover της γερμανικής φίρμας βασισμένο στην πλατφόρμα και τη πισωκίνητη φιλοσοφία του ID.3, του πρώτου μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας ID της VW. Eίναι διαθέσιμο σε 4 εκδόσεις ανάλογα με την μπαταρία και την ισχύ του. Η βασική έκδοση έχει μπαταρία 52 kWh και ηλεκτροκινητήρα 149 ίππων με τιμή 43.500 ευρώ πλέον της κρατικής επιδότησης, ενώ η κορυφαία τετρακίνητη έκδοση GTX έχει μπατατία 77 kWh και ισχύ 299 ίππων (61.200 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση). Η έκδοση που θα κοντράρουμε σήμερα απέναντι στο Hyundai Ioniq 5 είναι η μεσαία, με μπαταρία 77 kWh και ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων. Η τιμή της έκδοσης Pro Performance είναι 43.900 ευρώ μετά από την κρατική επιδότηση των 8.000 ευρώ.
 
Το Hyundai Ioniq 5 των 4,365 μέτρων, που έχει λανσαριστεί πιο πρόσφατα στην ελληνική αγορά, έχει σαφώς πιο εντυπωσιακό design και φωνάζει τον ηλεκτρικό και high-tech χαρακτήρα του ηλεκτρικού οικογενειακού της κορεάτικης φίρμας. Η βασική του πισωκίνητη έκδοση έχει μπαταρία 58 kWh, ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων και τιμή για την έκδοση Premium 41.090 ευρώ μετά από την κρατική επιδότηση (42.390 ευρώ η έκδοση Distinctive). H κορυφαία τετρακίνηση έκδοση έχει μπαταρία 77 kWh, 325 άλογα και είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις Premium (49.390 ευρώ), Distinctive (50.690 ευρώ) και Limited (54.590 ευρώ). Η μεσαία, πισωκίνητη έκδοση, που μας ενδιαφέρει σε αυτή τη σύγκριση, έχει επίσης μπαταρία 77 kWh, αλλά 230 άλογα. Και εδώ υπάρχουν διαθέσιμα 3 επίπεδα εξοπλισμού με τιμές να διαμορφώνονται μετά από την κρατική επιδότηση στα 45.890 ευρώ (Premium), 47.190 ευρώ (Distinctive) και 51.090 ευρώ (Limited).
Εσύ τι λες; Hyundai Ioniq 5 με διαστημικό look, full έξτρα και τρομερή φόρτιση ή VW ID.4 με σιδερένιες ζάντες και 2 χιλιάρικα στην τσέπη;
 
Επιλέγουμε τις μεσαίες εκδόσεις ιπποδύναμης των δύο μοντέλων και ξεκινάμε την αντιπαράθεση. Ας δούμε πώς θα έρθει το «σκορ»!

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε