autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Συγκριτικό: Opel Crossland X ή Renault Captur

2/7/2018

Ο βασιλιά των πωλήσεων στα crossover πόλης στην Ευρώπη Renault Captur, υπερασπίζεται τη θέση του απέναντι στο αντίπαλο Opel Crossland X. Ο νέος είναι ωραίος ή ο παλιός είναι αλλιώς;

Το Crossland X είναι το πρώτο δείγμα γραφής της συνεργασίας της Opel με τον όμιλο PSA μετά την εξαγορά της από εκείνη, και έρχεται να διευρύνει την οικογένεια των «Χ» μοντέλων στην γκάμα της, αποτελώντας κατά κάποιο τρόπο και τον αντικαταστάτη του πολυχρηστικού Meriva.
Μετά από 4 χρόνια παρουσίας στην αγορά και τον ανταγωνισμό πιο έντονο από ποτέ, η Renault ρετουσάρισε το Captur και το ανανέωσε στη μέση σχεδόν της εμπορικής του καριέρας, όπως άλλωστε συνηθίζεται στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Συγκρίνουμε τα δύο παραπάνω μοντέλα σε κάθε τομέα και με βάση τους πετρελαιοκινητήρες τους. Από την μία έχουμε το Renault Captur με τον 1,5 dCi κινητήρα απόδοσης 110 ίππων και από την άλλη το Opel Crossland X με τον 1.600άρη diesel κινητήρα απόδοσης 99 ίππων. Πως τα πάνε λοιπόν;


Εμφάνιση-σχεδίαση: Μοντέρνα σχεδίαση το ανανεωμένο Captur. Πιο πολυμορφικό το Opel
Το νέο Crossland X είναι ένα μοντέρνο αυτοκίνητο που χάρη στην ένωση της πίσω κολώνας με το αμάξωμα καταφέρνει να περάσει την ψευδαίσθηση της αιωρούμενης οροφής. Κοιτώντας το από μπροστά μας θυμίζει κάπως Mokka όντας δυναμικό και νευρώδες, ενώ από πίσω, τα φωτιστικά σώματα διαμορφώνουν ένα πιο πολυχρηστικό χαρακτήρα. Το αυξημένο ύψος από το έδαφος μαζί με τα μαύρα προστατευτικά στους προφυλακτήρες εντείνουν το crossover χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το κάνουν πιο sport και σίγουρα αυτό είναι κάτι που θα διευρύνει και το target group των πιθανών αγοραστών.
Το Captur συνεχίζει μετά την ανανέωσή του να χαρακτηρίζεται μοντέρνο σε εμφάνιση παρά τα αρκετά χρόνια που βρίσκεται στην αγορά. Οι έντονες καμπύλες και οι γυάλινες επιφάνειες, δημιουργούν  ένα μυώδες αμάξωμα που καταφέρνει να ξεχωρίζει. Με μήκος  4.122 χλστ είναι ένα από τα μικρότερα μοντέλα της κατηγορίας ενώ χάρη στο αυξημένο ύψος αποπνέει τον απαραίτητο δυναμισμό. Η συνολική εντύπωση που αφήνει φωνάζει από μακριά την γαλλική καταγωγή του. Πλέον είναι διαθέσιμοι πάνω από 30 διαφορετικοί χρωματικοί συνδυασμοί και έξι πακέτα διαμόρφωσης της καμπίνας, για να κάνετε το δικό σας Captur να μην μοιάζει με κανένα άλλο.
 

Εσωτερικό-χώροι:  Ξεχωριστή πινελιά το head up display στο Crossland Χ. Full πρακτικό το Captur
Τα δύο αυτοκίνητα ακολουθούν αρκετά διαφορετική νοοτροπία στον εσωτερικό τους διάκοσμο.  Το Crossland  Χ διατηρεί σε μεγάλο βαθμό την Opel ταυτότητα του και αυτό είναι ολοφάνερο αμέσως μόλις κάτσεις στην θέση του οδηγού.  Στιβαρό εσωτερικό, μαλακά πλαστικά, καλή συναρμογή και φινίρισμα είναι οι πρώτες λέξεις που σχηματίζονται στο μυαλό. Επιλέγει την χρήση έγχρωμης οθόνης 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων ενώ τα κουμπιά στο τιμόνι είναι πολύ εύχρηστα και απαιτούν μηδενικό χρόνο εξοικείωσης.  Ο κρυφός φωτισμός  στις επενδύσεις των θυρών και στο ταμπλό, αποτελεί το κερασάκι στη τούρτα.
Για το Captur όλα έχουν αναβαθμιστεί διατηρώντας το ένα από τα πιο μοντέρνα της κατηγορίας. Πιο ραφιναρισμένο από ποτέ με ποιοτικότερα υλικά, αισθητά βελτιωμένο φινίρισμα, νέα πιο άνετα καθίσματα και αναβαθμισμένα συστήματα infotainment με αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Ατού του Captur είναι οι πολυάριθμες πρακτικές λύσεις, όπως το συρόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού, το συρόμενο πίσω κάθισμα και ο μεγάλος χώρος αποσκευών.
Στον τομέα των χώρων τώρα, και στα δύο crossover πολύ άνετα θα ταξιδέψουν 4 επιβάτες ενώ για έναν πέμπτο θα πρέπει να υπάρξουν παραχωρήσεις. Πιο συγκεκριμένα, στο Captur οι πίσω επιβάτες θα απολαύσουν 2.6 εκ. παραπάνω χώρο για τα γόνατα ενώ για τα κεφάλια η διαφορά παραμένει στα 2. εκ. Ο χώρος αποσκευών για το Opel είναι στα 420 λτ. νούμερο που αποτελεί ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας με το Captrur να ακολουθεί στα 377 λτ.


Κινητήρες: Παραπλήσιες επιδόσεις με εξαιρετική οικονομία
Μιλάμε για δύο παραπλήσια μηχανικά σύνολα με κινητήρες πετρελαίου. Κάτω από το καπό του Opel βρίσκουμε τον 1.600άρη BlueHDi κινητήρα o oποίος αποδίδει 99 ίππους και 254 Nm ροπής. Με τελική τα 180 χλμ. καταφέρνει να κάνει το 0-100, 2 δευτ. πιο αργά από το αντίπαλο Renault. Το τελευταίο εφοδιάζεται με τον 1,500άρη dCi κινητήρα της Renault στην έκδοση των 110 ίππων και 260 Nm ροπής.  Ο συγκεκριμένος κινητήρας πετυχαίνει το 0-100 σε 10.9 δευτ. ενώ έχει την ίδια τελική. Χαρακτηρίζεται για την πολιτισμένη λειτουργία του, παρά τη μικρή τραχύτητα στην δεύτερη και την τρίτη σχέση, αλλά και την οικονομία καυσίμου. Ερχόμενοι λοιπόν στον τομέα της κατανάλωσης και οι δύο εταιρίες δίνουν το εντυπωσιακό 3.7 λτ./100χλμ. με την πραγματικότητα να είναι και στα δύο 1.5 λτ. παραπάνω.


Οδική συμπεριφορά: ¶νετα και με περίσσια αίσθηση ασφάλειας
Στον δρόμο, το νέο Crossland X, είναι πραγματικά ευχάριστο και σταθερό. Δείχνει ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους και παραμένει ευθύβολο σε όλη την οδηγική εμπειρία. Με την μερικώς σφικτή ανάρτηση να μην επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει κλίσεις αλλά και να απορροφά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, δεν θα σας κουράσει ούτε εντός, ούτε εκτός αστικού κύκλου.
Οδηγώντας το ανανεωμένο Captur ο οδηγός θα αντιληφθεί αμέσως την πιο σωστή λειτουργία της ανάρτησης και το σημαντικά βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης. Θα περάσει αλώβητο από έντονες κακοτεχνίες, απομονώνοντας πλήρως τους κραδασμούς από την καμπίνα των επιβατών. Η ανάρτηση είναι καλορυθμισμένη με τις κλίσεις στις στροφές, ακόμα και σε ρυθμούς πίεσης, να είναι μικρές, ενώ σε  συνδυασμό με το καλοζυγισμένο πλαίσιο, θα σου επιτρέψουν να κινηθείς γρήγορα και με ασφάλεια ακόμα και σε μια πιο κλειστή διαδρομή.
 
Συμπέρασμα
Δύο crossover που πραγματικά μπορούν να κατακτήσουν κάθε πόλη, να μεταφέρουν επιβάτες με μοναδική άνεση, να πατήσουν χώμα και φυσικά να καίνε όσο ένα μικρό. Ποιο κερδίζει; Εσείς θα μας πείτε!
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις