Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Peugeot 2008 vs Mini Countryman: Premium μικρά SUV κάτω από 23.000€
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Peugeot 2008 vs Mini Countryman: Premium μικρά SUV κάτω από 23.000€

Διαβάστηκε από 43774 αναγνώστες - 11/4/2022

Με την ποιότητα του Peugeot 2008 να έχει περάσει σε premium επίπεδα, η σύγκριση με το Mini Countryman είναι δεδομένη και μονόδρομος, αφού παίζουν στην ίδια κατηγορία. Παίρνουμε τις βασικές εκδόσεις των μοντέλων και τις αναλύουμε κομμάτι-κομμάτι! Εσύ σε ποιο κάθισμα θα ήθελες να βρίσκεσαι? Του trendy και σπορτίφ Μini ή του ισορροπημένου 2008?

Peugeot 2008 vs Mini Countryman: Η μάχη των premium μικρών SUV

Δεν είναι κρυφό ότι η Peugeot εδώ και μερικά χρόνια έχει αλλάξει τη φιλοσοφίας της και πλέον κινείται σε πιο premium μονοπάτια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το νέο 2008, που εντυπωσιάζει με την ποιότητα κατασκευής του και τη σχεδίαση του, καταφέρνοντας να μπει δυναμικά στα χωράφια του διαχρονικά premium Mini Countryman. Με την τιμή των βασικών εκδόσεων να έχουν διαφορά μόλις 570€ δεν θα μπορούσαμε να μην τα βάλουμε απέναντι και να τα συγκρίνουμε, ώστε να διαπιστώσουμε ποιο είναι πιο ιδανικό για τους  εν δυνάμει ιδιοκτήτες.
 

Peugeot 2008 με 22.900 ευρώ, Mini Countyman με 22.320 ευρώ

Η τιμή του Peugeot 2008 ξεκινά από τα 22.900 ευρώ, για το βασικό πακέτο εξοπλισμού Active με τον PureTech κινητήρα 1,2 λίτρων με απόδοση 100 άλογα και 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο. Ως standard βρίσκουμε έγχρωμη οθόνη αφής 7 για το σύστημα πολυμέσων, σύστημα ενίσχυσης πέδησης, LED φώτα πίσω, αισθητήρες φωτός και βροχής, cruise control, air condition, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με αναγνώριση πεζών, προειδοποίηση για κίνδυνο σύγκρουσης, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας με προειδοποίηση απόκλισης από αυτή, αναγνώριση ορίων ταχύτητας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, φώτα ημέρας LED. φωτεινή υπογραφή Peugeot,  ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και 5 χρόνια εγγύηση.
 

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
Μini Countryman One 102 PS 22.330 ευρώ
Peugeot 2008 100 PS Active 22.900 ευρώ

Το Μini Countryman στην εισαγωγική έκδοση One με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων των 102 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων έχει τιμή 22.330 ευρώ. Στο βασικό εξοπλισμό βρίσκουμε ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών, cruise control με λειτουργία φρεναρίσματος, κυκλική οθόνη αφής 8,8 ιντσών κι υποβραχιόνιο εμπρός.
 

Εμφάνιση: Εντυπωσιακά και τα δυο, ξεχωρίζουν οι κυνόδοντες στο 2008, trendy το Mini

Εμφάνιση: Εντυπωσιακά και τα δυο, ξεχωρίζουν οι κυνόδοντες στο 2008, trendy το Mini

Το Peugeot 2008 έχει εμφάνιση που απευθύνεται σε όσους θέλουν πιο σοφιστικέ, premium εικόνα. Το αυτοκίνητο είναι κομψό και εντυπωσιακό, με τα κάθετα φώτα ημέρας να παραπέμπουν στους κυνόδοντες του λιονταριού και να ταιριάζουν οπτικά με τις νευρώδεις επιφάνειες που κοσμούν το αμάξωμα και προσθέτουν δυναμισμό στο look. Στο πλάι του αυτοκινήτου δημιουργούνται ενδιαφέροντα σχήματα, ενώ στο πίσω μέρος, τα φανάρια θυμίζουν γρατζουνιές από τα νύχια του λέοντα και ενώνονται με ένα μαύρο πλαίσιο, που τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου, χαρίζοντας επιπλέον ένα premium στοιχείο. Η απόσταση από το έδαφος είναι 17 εκατοστά, αρκετή για να επιτρέψει στο μικρό SUV να λερώσει με άνεση τους τροχούς του.



H Μini είναι συνώνυμη του όρου trendy και το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του Countryman. Tο ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα και τα νέα φωτιστικά σώματα τονίζουν τη φρέσκια εικόνα του μοντέλου, με τη χρωμιωμένη μάσκα να γεμίζει ευχάριστα το μάτι. Στο πίσω μέρος, τη διαφορά κάνουν τα φωτιστικά σώματα με το σήμα της σημαίας της Μεγάλης Βρετανίας, ενώ ο καινούργιος προφυλακτήρας δημιουργεί μία sportive εμφάνιση. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν και τα crossover στοιχεία, όπως οι  πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 17 εκατοστά, αρκετά για χωματόδρομους ή  τις ανάγκες της καθημερινότητας.
 

Πιο ευρύχωρο το Mini Countyman, το ίδιο ποιοτικά και τα δυο μοντέλα

Πιο ευρύχωρο το Mini Countyman, το ίδιο ποιοτικά και τα δυο μοντέλα

Περνώντας στην καμπίνα του Peugeot 2008 μας υποδέχεται ο ίδιος premium «αέρας» που διέπει και το εξωτερικό του. Η αυξημένη αίσθηση ποιότητας που κυριαρχεί στο αυτοκίνητο ενισχύεται από τη χρήση μαλακών υλικών, που θυμίζουν πιο ακριβά μοντέλα, ανώτερης κατηγορίας. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη αφής 7 ιντσών, ενώ δίπλα της συναντούμε το i-cockpit της Peugeot, δηλαδή τον πίνακα οργάνων που είναι τοποθετημένος ψηλότερα από το μικρό τιμόνι και αποτελεί ένα ακόμα σχεδιαστικό στοιχείο που τραβά τα βλέμματα και εντυπωσιάζει.




Στο εσωτερικό του Μini Cooper μπερδεύονται μαεστρικά τα premium υλικά κατασκευής με τις ρετρό λεπτομέρειες και τα κυκλικά στοιχεία. Τα πλαστικά είναι μαλακά στο μεγαλύτερο μέρος του, η συναρμογή στιβαρή και το φινίρισμα εξαιρετικό, όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια η εταιρία. Η κεντρική οθόνη αφής 8,8 ιντσών διαθέτει ένα ευχάριστο κι εύχρηστο λογισμικό, που αναβαθμίζει την εμπειρία της οδήγησης.
 

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Χώρος Αποσκευών Πλάτος πίσω Γόνατα πίσω Κεφάλια πίσω
Μini Countryman One 102 PS 450 λίτρα 136 εκ. 16.5 εκ. 5.5 εκ.
Peugeot 2008 110 PS Active 434 λίτρα 135 εκ. 15,5 εκ. 5,2 εκ.

Χωροταξικά το Μini είναι συνολικά μεγαλύτερο από το Peugeot. Το πίσω κάθισμα του Countryman αγγίζει τα 136 εκατοστά έναντι 135 του 2008, ο χώρος για τα γόνατα είναι 16,5 εκ και για το κεφάλι 5,5 εκ (15,5 και 5,2 εκ αντίστοιχα για το γαλλικό μοντέλο), ενώ το πορτμπαγκάζ του Mini φτάνει τα 450 λίτρα, με του Peugeot να παραμένει στα 434 λίτρα.
 

Πιο sportif συμπεριφορά το Mini αλλά δεν βοηθάει ο κινητήρας, οικονομικότερο κι πιο άνετο το Peugeot

Πιο sportif συμπεριφορά το Mini αλλά δεν βοηθάει ο κινητήρας, οικονομικότερο κι πιο άνετο το Peugeot

Το Μini Countryman στη βασική έκδοση φοράει έναν 1.500αρι τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 102 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η ισχύς του κινητήρα δεν μπορεί να χαρίσει εκρηκτικές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.520 κιλών, με το 0-100χλμ/ώρα να έρχεται σε 12,2 δλ και η τελική να ακουμπάει τα 190 χλμ/ώρα. Η κατανάλωση αγγίζει τα 9λτ/100χλμ, νούμερο κάπως υψηλό για το χαρακτήρα του μοντέλου.
 

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Κατανάλωση
Μini Countryman One 102 PS 9 λτ/100 χλμ
Peugeot 2008 110 PS Active 7,1 λτ/100 χλμ

Το Peugeot 2008 στη βασική έκδοση χρησιμοποιεί τον 1.2 λίτρων PureTech κινητήρα με ισχύ 100 ίππους, ο οποίος περνά τη δύναμη στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου σασμάν 6 ταχυτήτων. Το γαλλικό SUV είναι πιο σβέλτο και πιο ελαφρύ από το Μini (1.260 κιλά), με την διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 10,3 δευτερόλεπτα, και την επιτάχυνση να σταματά στα 190 χλμ/ώρα. Το μειωμένο βάρος κάνει την διαφορά και στο τομέα της κατανάλωσης, όπου χρειάζεται 7,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
 
Στο δρόμο, το Mini Countryman, πάρα το αυξημένο του ύψος συνεχίζει να έχει τη σπορτιφ αίσθηση που αγαπάμε στα μοντέλα της εταιρίας. Τα φαρδιά μετατρόχια του, η σφιχτά ρυθμισμένη ανάρτηση κι η ακρίβεια του τιμονιού επιτρέπουν στο SUV να μπει δυναμικά και αποφασιστικά σε στροφές, όσο το επιτρέπει ο κινητήρας βέβαια, με τις κλίσεις να είναι συγκρατημένες. Για να κερδηθεί αυτή η συμπεριφορά, θυσιάζεται ελαφρώς η άνεση, ενώ μέσα στην πόλη, ο μικρός κύκλος στροφής θα επηρεάσει αρνητικά την ευελιξία.
 
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Ίπποι 0-100 χλμ/ώρα
Peugeot 2008 110 PS Active 100 10,3 δλ.
Μini Countryman One 102 PS 102 12,2 δλ.

Το Peugeot 2008 είναι επίσης δυναμικό εν κινήσει, αν και η ανάρτησή του είναι ελαφρώς πιο μαλακά ρυθμισμένη, αποτελώντας τη χρυσή τομή μεταξύ sport συμπεριφοράς και άνεσης. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι αντάξια του premium χαρακτήρα που διαθέτει το μικρό γαλλικό SUV. Το αυτοκίνητο είναι αποτελεσματικό στις στροφές, με τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι υψηλά, δείχνοντας πως το sport στοιχείο είναι παρόν.



Το Μini Countryman ή το Peugeot 2008?
Τα δυο μοντέλα έχουν τα δικά τους πλεονεκτήματα που τα κάνουν να ξεχωρίζουν στο δρόμο.

Το Mini Countryman έχει ένα ιδιαίτερο στιλ, είναι πιο «διασκεδαστικό» όταν ξεκινήσουν οι στροφές, αλλά είναι σχετικά «φτωχό» στην εισαγωγική του έκδοση. Για να μπορέσει να φτάσει πιο κοντά στο επίπεδο εξοπλισμού του Peugeot 2008, ο εν δυνάμει ιδιοκτήτης θα πρέπει να δώσει τουλάχιστον 3.000¤ ώστε να επιλέξει ένα από τα διαθέσιμα πακέτα τις εταιρίας. Όμως στη περίπτωση που ο αγοραστής αποφασίσει να ξεφύγει από το βασικό εξοπλισμό, μπορεί να βρει περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης, εκπληκτικά τεχνολογικά συστήματα και τετρακίνηση, καθώς και τον κορυφαίο 2λτ κινητήρα των 306 ίππων στην JCW έκδοση.

Από την άλλη, το Peugeot 2008 έχει εντυπωσιακό σχεδιασμό και υποστηρίζει τον premium χαρακτήρα του με τα υλικά κατασκευής του. Η βασική έκδοση είναι αρκετά πλούσια, με τον κινητήρα των 100 ίππων να κινεί σβέλτα το μοντέλο, κρατώντας χαμηλά την κατανάλωση.  Παρά την επίσης δυναμική συμπεριφορά, η ανάρτηση είναι πιο μαλακή και χαρίζει μεγαλύτερη άνεση και ποιότητα κύλισης ανωτέρου επιπέδου. Μπορεί η ευρυχωρία να είναι μικρότερη από το αντίπαλο του, αλλά σε καμία περίπτωση δεν δυσχεραίνει την καθημερινότητα μιας οικογένειας.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε