autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Qashqai και Renegade είναι SUV που πάνε παντού

23/10/2017

Υπάρχει λόγος που τα Qashqai και Renegade πουλάνε σαν τρελά. Είναι SUV όχι μόνο στο όνομα αλλά και στη χάρη. Ξεκινώντας από τα 20.000 ευρώ πουλάνε καλά τα off road χαρακτηριστικά τους.

Κινητήρες-επιδόσεις: Το ένα πάει, το άλλο δε καίει. Τι προτιμάς;

Το Jeep Renegade διαθέτει έναν εξαιρετικό κινητήρα πετρελαίου. Ζευγαρωμένος με ένα στιβαρό πλαίσιο δημιουργεί ένα πακέτο επιδόσεων πραγματικά ζηλευτό. Με τον 1600άρη κινητήρα,  120 ίππων να είναι σκέτη απόλαυση σε όλο το φάσμα του κινητήρα, θα χαρείτε οδήγηση. Στο θέμα των επιταχύνσεων θα λέγαμε παίρνει ένα μικρό προβάδισμα καθώς η διαφορά των αλόγων είναι εμφανής. Στον αντίποδα βρίσκουμε το καμάρι της Nissan, Qashqai με τον 1.5 λίτρων κινητήρα. Εδώ η ιπποδύναμη είναι 10 άλογα μικρότερη. Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν προτίθεται να βγάλει ένα σπορ ταμπεραμέντο προς τα έξω, ωστόσο το προφίλ του κρίνεται ικανοποιητικό για τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας. Και όπως συμβαίνει με τους πιο ήσυχους και πολιτισμένους κινητήρες, καίει λιγότερο, σχεδόν 1 λτ./100 χλμ.
 
 
 
Εσωτερικά: Πιο ισορροπημένο το Qashqai
 
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο «αμερικανός» της παρέας είναι πιο «φασαριόζος» οπτικά έναντι του ιάπωνα. Πιο ογκώδη σχήματα, πιο σκληρά χαρακτηριστικά και ένα σχεδόν ατελείωτο παιχνίδισμα με αναφορές στη μακρά παράδοση της Jeep συνθέτουν ένα ενδιαφέρον σύνολο. To Νissan Qashqai όχι μόνο δεν υπολείπεται του ανταγωνισμού, αλλά μπορούμε να πούμε ότι, πέρα από το να πετύχει έναν ελκυστικό σχεδιαστικό χαρακτήρα, μοιράζει το ενδιαφέρον του και στη διαμόρφωση ενός ποιοτικού κόκπιτ, με μπόλικο μαλακό πλαστικό. Το αποτέλεσμα δημιουργεί μια ισορροπία, μια χρυσή τομή η οποία παίρνει μια δύσκολη αλλά καθαρή νίκη στον τομέα αυτό.  
 
 
Xώροι- Πρακτικότητα: Το Nissan είναι ο λογικός νικητής
 
Mπορεί οι πωλήσεις και οι τιμές να τα φέρνουν κοντά, όμως τα δύο οχήματα ανήκουν ουσιαστικά σε διαφορετικά σκαλοπάτια από πλευράς μεγέθους. Τo Qashqai είναι αισθητά μεγαλύτερο από το Jeep ενώ έχει και το μεγαλύτερο μεταξόνιο. Aνεξαρτήτως κατηγορίας οι «επιδόσεις» του εδώ είναι πολύ καλές. Απολύτως λογικά επικρατεί λοιπόν σε κάθε μέτρηση στη συγκεκριμένη σύγκριση, ακολουθούμενο από το Jeep.
 

Οδική συμπεριφορά: Σχεδιασμένα και για χώμα
 
Το Jeep το οποίο αρέσει πολύ για την ευκολία με την οποία απομονώνει τις οδικές ανωμαλίες πριν γίνουν αισθητές στην καμπίνα δείχνει έτοιμο να κατακτήσει κάθε είδους δρόμο. Καλή η αίσθηση από το τιμόνι αλλά η ανάρτηση δείχνει ότι είναι ρυθμισμένη με το μυαλό περισσότερο στις εκτός δρόμου επελάσεις. Ξεχώρισαν πάντως τα φρένα του Renegade, με αρκετή κιόλας διαφορά έναντι του αντιπάλου. Μια βαριά αίσθηση στην άσφαλτο χαρακτηρίζει και το Nissan Qashqai το οποίο κόβει λίγο την όρεξη για πιο γρήγορο ρυθμό σε επαρχιακό δίκτυο εξαιτίας των κλίσεων που εμφανίζει αλλά και του αργού τιμονιού με τις 3,1 στροφές από άκρη σε άκρη. Βέβαια, με τα ονόματα που συγκεντρώνει η συγκεκριμένη παρουσίαση, είναι αναμενόμενο ότι η εκτός δρόμου κίνηση παραμένει σταθερά στο στόχαστρο των μοντέλων και βλέπουμε ότι διαμορφώνει το χαρακτήρα τους κι ας απουσιάζει η τετρακίνηση. Ακόμα κι έτσι λοιπόν, οι χωμάτινοι «περίπατοι» είναι απόλυτα εφικτοί για το καθένα από τα δύο μοντέλα της παρουσίασής μας. Το Jepp αποκτά εδώ προβάδισμα ενώ το τιμόνι του Qashqai αρέσει για την αίσθηση που παρέχει.

Συμπέρασμα:
Αν θα μπορούσαμε να συγκεντρώσουμε τα θετικά και τα αρνητικά για το καθένα από τα δύο, θα τα λέγαμε κάπως έτσι. Στο Qashqai γουστάρουμε την τιμή, την κατανάλωση και την άνεση από την ανάρτηση αλλά θα θέλαμε πιο sportif χαρακτήρα. Το αντίπαλο δέος Renegade μας εντυπωσιάζει με την εμφάνιση (μέσα – έξω), τα φρένα και τους χώρους αλλά θα απαιτούσαμε καλύτερη περιμετρική ορατότητα. Η επιλογή δική σας.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις