Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Έχει έναν από τους πλέον εντυπωσιακούς εξοπλισμούς ασφαλείας

Η εικόνα του αυτοκινήτου σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια, γίνεται πραγματικά ασυναγώνιστη

Το Hyundai i30 έφτασε στην ανώτερη διάκριση, αφήνοντας ως πολύ μακρινή ανάμνηση τα 1,5 αστέρια που είχε πετύχει το προκάτοχο μοντέλο Accent, το 1998

Το αποτέλεσμα από τις δοκιμασίες του Euro NCAP ήταν η ανώτερη διάκριση των 5 αστέρων

Στην τελευταία του έκδοση, το Mini Countryman κατάφερε πολύ υψηλά προστασίας για τους ενήλικες (90%) και τα παιδιά (80%)

Η ύπαρξη του αυτόματου φρεναρίσματος έπαιξε σημαντικό ρόλο στην συνολική εικόνα

Το Ibiza με τους 6 αερόσακους του βασικού του εξοπλισμού, κατάφερε το εξαιρετικό ποσοστό του 95% για την προστασία των ενηλίκων επιβατών.

Το Seat Ibiza, ήταν στα 3 αστέρια το 2000, ενώ το 2002 βελτιώθηκε και έφτασε τα 4

Το Ibiza πλέον, διατίθεται από τη βασική του έκδοση με σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος

Τα 5άστερα best sellers

27/7/2017

Προφέρουν την απόλυτη προστασία με εντυπωσιακά ποσοστά. Όμορφα, best sellers αλλά και πραγματικά ασφαλή. Δείτε τα 3 μοντέλα που απέσπασαν την ύψιστη διάκριση.

Οι τελευταίες δημοσιεύσεις του Euro NCAP αναφορικά με τα νέα μοντέλα που έχουν πετύχει την ανώτερη διάκριση μετά τις δοκιμασίες του Ανεξάρτητου Οργανισμού, μας φέρνουν μπροστά σε κάποια ενδιαφέροντα αποτελέσματα που αφορούν κάποια best sellers της ελληνικής αγοράς. Τα Hyundai i30, Mini Countryman και Seat Ibiza ήταν τα τρία από την τελευταία «φουρνιά» αυτοκινήτων που πέρασαν από τις εγκαταστάσεις του Euro NCAP και «έφυγαν» με το «τρόπαιο» των 5 αστέρων. Είναι αναμφίβολα πολύ σημαντική μια τέτοια εξέλιξη τόσο για τους κατασκευαστές, όσο και για τον τελικό καταναλωτή. Αφού αφενός το μοντέλο μπορεί να πάει καλά εμπορικά, αφετέρου γίνεται πιο ασφαλές και αποκτά μεγαλύτερη αξία. Με τα χρόνια, οι διαδικασίες αξιολόγησης του Οργανισμού έχουν γίνει πιο αυστηρές και στα κριτήρια για την τελική βαθμολογία έχουν μπει και στοιχεία εξοπλισμού που βλέπουμε όλο και περισσότερο στα νέα αυτοκίνητα. Είναι αυτά που χαρακτηρίζουμε ως «συστήματα υποστήριξης» του οδηγού και παίζουν το ρόλο τους στην τελική βαθμολογία του κάθε μοντέλου από τον Euro NCAP.
 
 
 
Hyundai i30                                                                                        από 14.990 ευρώ
Το Hyundai i30 που άρχισε πρόσφατα την εμπορική του πορεία στη χώρα μας, έχει έναν από τους πλέον εντυπωσιακούς εξοπλισμούς ασφαλείας –πέραν των 6 αερόσακων- που μπορεί να εντοπίσει κανείς. Μάλιστα, έχοντας τα 10 βασικότερα στοιχεία ως «πακέτο S10» να προσφέρονται χωρίς χρέωση από την ελληνική αντιπροσωπεία, η εικόνα του αυτοκινήτου σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια, γίνεται πραγματικά ασυναγώνιστη. Τα στοιχεία αυτά εξασφάλισαν στο μοντέλο της Hyundai ένα ποσοστό της τάξης του 68% σε ότι έχει να κάνει με τον εξοπλισμό ασφαλείας. Από εκεί και πέρα, η σχεδίαση του μπροστινού μέρους είναι τέτοια που προστατεύει αρκετά από σοβαρό τραυματισμό τυχόν πεζό που θα βρεθεί στο δρόμο του αυτοκινήτου. Από εκεί προκύπτει και το 64% στη σχετική βαθμολογία, ενώ η προστασία των ενηλίκων και των παιδιών, σημείωσαν ποσοστά 88% και 84% αντίστοιχα. Κάπως έτσι το Hyundai i30 έφτασε στην ανώτερη διάκριση, αφήνοντας ως πολύ μακρινή ανάμνηση τα 1,5 αστέρια που είχε πετύχει το προκάτοχο μοντέλο Accent, το 1998. Από τότε άλλωστε, η πορεία ήταν ανοδική μια και το 2007 το i30 ήταν 4αστερο, ενώ το 2012 που πέρασε με τη νέα του γενιά από τις εγκαταστάσεις του Euro NCAP, έφυγε με τα 5 αστέρια.
 
 
Mini Countryman                                                                            από 22.332 ευρώ
Το Mini Countryman εμφανίστηκε πρώτη φορά στην αγορά το 2010. Όπως και σήμερα, έτσι και τότε, το αποτέλεσμα από τις δοκιμασίες του Euro NCAP ήταν η ανώτερη διάκριση των 5 αστέρων. Σήμερα βέβαια, τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά, με τις εξελίξεις στην τεχνολογία να «τρέχουν» και να φέρνουν νέα στοιχεία στα αυτοκίνητα. Ομοίως εξελίσσεται όμως και ο Οργανισμός, που αναπροσαρμόζει τις απαιτήσεις για να απονεμηθεί η βαθμολογία και στη συνέχεια η διάκριση με τα αστέρια. Στην τελευταία του έκδοση, το Mini Countryman κατάφερε πολύ υψηλά προστασίας για τους ενήλικες (90%) και τα παιδιά (80%), ενώ πήγε αρκετά καλά, χάρη στη διαμόρφωση του εμπρός μέρους με το υπερυψωμένο καπό αλλά και τον μηχανισμό ανύψωσής του σε ενδεχόμενο ατύχημα, στην προστασία των πεζών (64%). Τέλος, ο εξοπλισμός ασφαλείας του μοντέλου που περιλαμβάνει 6 αερόσακους αλλά και μια σειρά από ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον οδηγό και όχι μόνο, εξασφάλισε ένα ποσοστό 51% ως συντελεστή για τη βαθμολογία και έτσι συνεχίζεται η καλή εικόνα του αυτοκινήτου που τείνει να γίνει παράδοση. Η ύπαρξη του αυτόματου φρεναρίσματος τόσο σε ταχύτητες πόλης, όσο και σε αυτές του επαρχιακού δικτύου, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην συνολική εικόνα.
 
 
 
Seat Ibiza                                                                                            από 11.700 ευρώ
Το Seat Ibiza, ήταν στα 3 αστέρια το 2000, ενώ το 2002 βελτιώθηκε και έφτασε τα 4. Το 2008, το 2011 και φέτος που πέρασε και πάλι από τις εγκαταστάσεις του Euro NCAP, τα 5 αστέρια ήταν το αποτέλεσμα. Στη φετινή διαδικασία μάλιστα, το Ibiza με τους 6 αερόσακους του βασικού του εξοπλισμού, κατάφερε το εξαιρετικό ποσοστό του 95% για την προστασία των ενηλίκων επιβατών. Για τα παιδιά, το αντίστοιχο ποσοστό είναι 77%, ενώ 76% είναι η αξιολόγηση για την προστασία των πεζών. Ο βελτιωμένος σε σχέση με το παρελθόν και πολύ εκσυγχρονισμένος εξοπλισμός του μοντέλου, του έδωσε ένα ποσοστό της τάξης του 60% στο σχετικό τομέα αξιολόγησης. Στο τελευταίο σίγουρα έπαιξαν το ρόλο τους και οι προσθήκες στον εξοπλισμό του best seller της Seat και του συστήματος αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης που συμπεριλαμβάνει και την αναγνώριση πεζού. Το Ibiza πλέον, διατίθεται από τη βασική του έκδοση με σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, τόσο για τις χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη, όσο και στις «μεσαίες» που αφορούν το επαρχιακό οδικό δίκτυο.
 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις