autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Φανερά πιο φρέσκο μετά το facelift που δέχθηκε.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός 1.500άρης της συνεργασίας Renault- Nissan και η απόδοση των 110 ίππων

Το σύστημα ψυχαγωγίας υποστηρίζει την αναπαραγωγή αρχείων MP3 από USB, ενώ διαθέτει και σύνδεση με εξωτερική μονάδα (AUX) αλλά έχει και ράδιοCD

Τα 1.248 κ.εκ. του «κρατούν» χαμηλά τα έξοδα συντήρησης αλλά και κάποια από τα πάγια ετήσια

Ο χώρος για τις αποσκευές είναι ελάχιστα μικρότερος από του Juke

Το 500Χ είναι πλήρες και δεν εμφανίζει ελλείψεις από τη βασική του κιόλας έκδοση,

Τα πιο στυλάτα Crossover

24/7/2017

Όπως και να το δούμε η εμφάνιση μετράει και σε αυτή των Crossover μετράει διπλά. Εάν θέλεις να κάνεις τα κεφάλια να γυρνάνε σου παρουσιάζουμε τις δύο στυλάτες επιλογές.

Σε ότι έχει να κάνει με το στυλ, ανεξαρτήτως κατηγορίας αμαξώματος, τα Fiat 500X και Nissan Juke έχουν «κάτι να πουν». Το Ιταλικό μοντέλο με την καλαίσθητη φόρμα του που έχει σε πρωταγωνιστικό ρόλο τις καμπύλες και στην άλλη μεριά το Juke, που έχει κάνει δική του «σχολή» στυλ, με τις αιχμηρές γραμμές να έχουν τον πρώτο λόγο.

Η κατηγορία με τη μεγάλη πέραση, αυτή των crossover, έχει στις τάξεις της αυτοκίνητα με ιδιαίτερο στυλ και εντυπωσιακή εμφάνιση. Αν όπως φαίνεται και από τις πωλήσεις στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, 1 στα 4 αυτοκίνητα που πουλιούνται είναι αυτής της κατηγορίας, ας έχει να πει κάτι και στον τομέα του στυλ και όχι μόνο των ικανοτήτων.
 

Fiat 500 X 1.3 Multijet II 95ps                                      από 19.000 ευρώ
Μεγάλο πλεονέκτημα για το 500X είναι η χωρητικότητα του κινητήρα. Τα 1.248 κ.εκ. του «κρατούν» χαμηλά τα έξοδα συντήρησης αλλά και κάποια από τα πάγια ετήσια. Η απόδοσή του πάλι, με τα 200 Nm της ροπής, προσφέρει ικανοποιητική εικόνα στο δρόμο. Προφανώς και αν ο οδηγός αναζητήσει τις επιδόσεις, θα χάσει την οικονομία του καυσίμου αλλά στην περίπτωση του 500Χ που ζυγίζει 1.320 κιλά, δεν μπορεί να τα έχει όλα κανείς. Αυτό που σε κάθε περίπτωση έχει, είναι η ευρύχωρη καμπίνα που δίνει περισσότερο «αέρα» στους επιβάτες για να κάνουν μακρινά ταξίδια. Ο χώρος για τις αποσκευές είναι ελάχιστα μικρότερος από του Juke- ενώ και στα δύο μοντέλα, η σχεδίαση του αμαξώματος φαίνεται πως επηρεάζει δραματικά τη χωρητικότητα αλλά και το μέγεθος του ανοίγματος για τη φόρτωση. Σε επίπεδο εξοπλισμού, το 500Χ είναι πλήρες και δεν εμφανίζει ελλείψεις από τη βασική του κιόλας έκδοση, με 6 αερόσακους, a/c ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός- πίσω και καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου και ένα πλήρες σετ multimedia που υποστηρίζει σύνδεση κινητού τηλεφώνου με Bluetooth, ενώ έχει δυνατότητα αναπαραγωγής MP3 αρχείων και μέσω USB. Τη διαφορά στο κομμάτι αυτό, κάνουν τα Live Services, που προσφέρονται μαζί με το πακέτο υποστήριξης για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
 
Τεχνικά χαρ/κά 1.3 MTJ II
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.248
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 95/3.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 172
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,1
CO2 (γρ./χλμ) 109
Βάρος (κιλά) 1.320
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 350



Nissan Juke 1.5 dci 110ps                                                             από 18.900 ευρώ
Το ξεχωριστό Juke, μετά και το face lift στο οποίο υποβλήθηκε, είναι ανανεωμένο και δείχνει πιο «φρέσκο». Είναι λίγο μικρότερο σε διαστάσεις από το 500X και αυτό έχει μικρό αντίκτυπο στους χώρους για τους επιβάτες- όχι και για τις αποσκευές όμως, με το σχετικό χώρο να είναι κατά 4 λίτρα μεγαλύτερος από εκείνον του Fiat. Στην καμπίνα, η αισθητική του Juke συνεχίζει το μοτίβο του αμαξώματος και μπορεί να χαρακτηριστεί «ριζοσπαστική». Με την αισθητική του ρεζερβουάρ μοτοσικλέτας για το «τούνελ» ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, εκεί που βρίσκεται ο επιλογέας και τους διακόπτες «διπλής» λειτουργίας για το σύστημα θέρμανσης/ κλιματισμού αλλά και τα προγράμματα λειτουργίας του κινητήρα, το Juke κάνει τη διαφορά. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός 1.500άρης της συνεργασίας Renault- Nissan και η απόδοση των 110 ίππων (με 260 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ.) δίνει σημαντικό «αέρα» στις επιδόσεις του μικρού crossover. Ιδιαίτερα οικονομικός, με μόλις 4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, ο diesel κινητήρας δίνει «ταξιδιάρικο» χαρακτήρα στο Juke που καλύπτει αποστάσεις άνετα και οικονομικά. Ο εξοπλισμός του δεν υστερεί σε τίποτα από αυτόν που περιμένει κανείς σε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Οι 6 αερόσακοι δίνουν και εδώ το παρόν, όπως και ο κλιματισμός, τα ηλεκτρικά παράθυρα και οι καθρέπτες αλλά και οι ζάντες αλουμινίου. Το σύστημα ψυχαγωγίας υποστηρίζει την αναπαραγωγή αρχείων MP3 από USB, ενώ διαθέτει και σύνδεση με εξωτερική μονάδα (AUX) αλλά έχει και ράδιοCD.


 
Τεχνικά χαρ/κά 1.5 DCi
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.461
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 110/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 260/1.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 175
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,0
CO2 (γρ./χλμ) 104
Βάρος (κιλά) 1.305
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 354



Nissan Juke η επιλογή μας
Μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, ο εξοπλισμός είναι του ίδιου επιπέδου. Χωροταξικά, το Fiat είναι οριακά μεγαλύτερο σε ότι έχει να κάνει με τους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες, ενώ στους χώρους των αποσκευών έχουμε πρακτικά την ίδια δυναμική- μια και τα 4 λίτρα δεν κάνουν διαφορά. Στα ίδια επίπεδα και η τιμή αγοράς μεταξύ των δύο, αφήνοντας έτσι το πολύ σημαντικό κομμάτι, αυτό του κινητήρα με την απόδοση και την οικονομία, να κάνει τη διαφορά υπέρ του Nissan Juke. Έχει 15 ίππους και 60 Nm παραπάνω για να κινήσουν τα 1.300 κιλά του αμαξώματος και αυτά του επιτρέπουν να κάνει τα πάντα στο δρόμο πιο εύκολα. Κάτι που προφανώς είναι πολύ σημαντικό.  
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις