autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το νέο Polo είναι πιο Golf από ποτέ και αυτό είναι εμφανές με την πρώτη ματιά.

Το νέο Polo θα είναι διαθέσιμο και με έναν κινητήρα φυσικού αερίου ο οποίος θα αποδίδει 90 ίππους.

Στα συν του νέου Polo συγκαταλέγεται η πολύ καλή απτή ποιότητα του εσωτερικού στο οποίο έχουν χρησιμοποιηθεί μαλακά υλικά στο μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας.

Το Yaris έχει ένα πολύ μεγάλο ατού, το γεγονός ότι διατίθεται με έξι χρόνια εγγύηση.

Το Yaris είναι το μοναδικό μικρό που διατίθεται και με υβριδικό σύνολο.

Το Yaris μέχρι στιγμής έχει καταφέρει το ακατόρθωτο. Είναι μικρότερο από τους περισσότερους ανταγωνιστές του όσον αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις και μεγαλύτερο σε ό,τι αφορά τις εσωτερικές.

Το νέο Polo κόντρα στον «βασιλιά» Yaris

Διαβάστηκε από 7350 αναγνώστες - 9/10/2017

Μέχρι σήμερα το Toyota Yaris είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης των πωλήσεων στην Ελληνική αγορά. Θα καταφέρει η Volkswagen με το νέο της Polo να εκθρονίσει τον βασιλιά των πωλήσεων;

Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που η Volkswagen παρουσίασε την τελευταία γενιά του Polo, ένα από τα διαχρονικότερα μικρά. Στο μεταξύ η Toyota έχει κάνει κατάληψη στην κορυφή των πωλήσεων με τον εκπρόσωπό της στη μικρή κατηγορία, το Yaris. Τώρα, όμως, η Γερμανική φίρμα παρουσίασε τη νέα γενιά του Polo με την οποία ευελπιστεί ότι θα «γκρεμίσει» την Toyota από το θρόνο της.
 

Εσωτερικό-Χώροι: Το Polo ευνοείται χάρη στις σημαντικά μεγαλύτερες διαστάσεις του

Το Yaris μέχρι στιγμής έχει καταφέρει το ακατόρθωτο. Είναι μικρότερο από τους περισσότερους ανταγωνιστές του όσον αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις και μεγαλύτερο σε ό,τι αφορά τις εσωτερικές. Ίσως, όμως, το Polo να του βάλει δύσκολα καθώς όταν μας δόθηκε η ευκαιρία να το κάνουμε δοκιμή για πρώτη φορά, διαπιστώσαμε ότι το εσωτερικό του φιλοξενεί με άνεση τέσσερις ενήλικες. Επίσημες μετρήσεις δεν έχουμε ακόμα αλλά κατά την επαφή μαζί του είδαμε ότι στο πίσω κάθισμα υπάρχει επαρκής χώρος ώστε να μεταφερθούν ακόμα και άτομα ύψους 1.95 χωρίς πρόβλημα. Ακόμα ένας τομέας στον οποίο το Yaris φαίνεται να υστερεί σε σχέση με το νέο Polo είναι ο χώρος αποσκευών ο οποίος στο Ιαπωνικό μοντέλο φτάνει τα 286 λτ. ενώ στο Γερμανικό τα 355 λτ. Βέβαια, εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι το Polo έχει σημαντικά μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και άρα έχει πλεονέκτημα. Στα συν του νέου Polo συγκαταλέγεται και η πολύ καλή απτή ποιότητα του εσωτερικού στο οποίο έχουν χρησιμοποιηθεί μαλακά υλικά στο μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας πλην των θυρών που είναι και από τα ελάχιστα σημεία που καταλαβαίνεις ότι είσαι στο Polo και όχι στο Golf.


Κινητήρες., Μεγαλύτερη γκάμα για το Polo, υβριδικό σύνολο για το Yaris

Στον τομέα των κινητήρων το νέο Polo αναμένεται να έχει εννέα επιλογές συνολικά. Οι έξι θα είναι βενζίνης, δύο πετρελαίου και ένας με φυσικό αέριο. Επίσημα στοιχεία έχουν ανακοινωθεί προς το παρόν μόνο για τον κινητήρα των 1.00 κ.εκ. με αποδόσεις στους 65, 75 και 95 ίππους. Βέβαια, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση με τους 115 ίππους. Επιβεβαιωμένη είναι και η έκδοση GTI η οποία θα αποδίδει 200 ίππους και αναμένεται να υπάρχει και μία έκδοση με 150 ίππους. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, ο κινητήρας των 65 ίππων δε θα έρθει στην Ελλάδα. Ως προς τους κινητήρες πετρελαίου οι επιλογές θα είναι δύο και θα αποδίδουν 80 και 95 ίππους ενώ θα υπάρχει και ένας φυσικού αερίου με απόδοση 90 ίππων. Βέβαια, ο υπεύθυνος εξέλιξης κινητήρων της VW έχει αφήσει να εννοηθεί ότι οι πετρελαιοκινητήρες θα είναι διαθέσιμοι για δύο με τρία χρόνια καθώς το κόστος εξέλιξης είναι τεράστιο λόγω των ολοένα αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων.

Από την άλλη, το Yaris διατίθεται με μόλις τέσσερις κινητήρες αλλά στοχευμένους στον μέσο χρήστη και στην όσο το δυνατόν οικονομικότερη λειτουργία. Έτσι, έχουμε ως βασικό σύνολο έναν κινητήρα 1.000 κ.εκ. με απόδοση 69 ίππους αλλά μεγαλύτερη σημασία έχει ο κινητήρας των 1.500 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 111 ίππους και συνδυάζει οικονομία και απόδοση. Στην γκάμα υπάρχει, επίσης, ένας κινητήρας πετρελαίου στα 1.400 κ.εκ. και απόδοση 90 ίππων ενώ το «αστέρι» της γκάμας είναι το υβριδικό σύνολο το οποίο καταφέρνει και αποδίδει 100 ίππους με πάρα πολύ χαμηλή κατανάλωση.
 

Συμπέρασμα

Το Polo φαίνεται να έρχεται καλά προετοιμασμένο για να αντιμετωπίσει τον ηγέτη των πωλήσεων. Απέναντί του έχει ένα μοντέλο το οποίο υστερεί σε κάποιους τομείς λόγω του ότι είναι αρκετά χρόνια στην αγορά, έχει, όμως, δύο μεγάλα ατού. Το ένα είναι ότι αυτή τη στιγμή πρόκειται για το best-seller της αγοράς γεγονός που σημαίνει ότι υπάρχει «ρεύμα» υπέρ του και ο κόσμος το έχει αγαπήσει. Επιπλέον, έχει ένα ακόμα μεγάλο ατού και αυτό είναι η εξαετής εγγύηση που προσφέρει η Toyota στο μικρό της μοντέλο. Δεν ξέρουμε ακόμα πώς θα κινηθεί η VW αλλά μας έχει συνηθίσει να δίνει δύο χρόνια εγγύηση σε όλα της τα μοντέλα κάτι που αναμένεται να πράξει και με τη νέα γενιά του Polo.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις