autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Στο Yaris τέσσερις επιβάτες θα ταξιδέψουν χωρίς παραχωρήσεις.

Το Yaris ζητάει το λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα καθώς η εργοστασιακή τιμή της κατανάλωσής του περιορίζεται στα μόλις 4.1 λτ./100 χλμ.

Το Yaris υστερεί κάπως σε multimedia εξοπλισμό αλλά "ρεφάρει" στην ασφάλεια καθώς ήδη από τη βασική εξοπλίζεται με το πακέτο Toyota Safety Sense.

Το Corsa ξεχωρίζει επειδή έχει δίσκους και στον πίσω άξονα σε αντίθεση με τα ταμπούρα που έχουν τα άλλα δύο μοντέλα καθώς τα δισκόφρενα είναι μια πιο σύγχρονη λύση και δείχνει ότι η Opel τολμάει να επωμιστεί το έξτρα κόστος.

Ο κινητήρας του Corsa είναι σχετικά οικονομικός καθώς καταναλώνει 5.4 λτ./100 χλμ.

Το Corsa μπορεί να έχει λιγότερο εξοπλισμό στη βασική έκδοση σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα έχει, όμως, ως "όπλο" του τη χαμηλή τιμή.

Στο Clio θα χωρέσουν άνετα ακόμα και άνω του μέσου ύψους επιβάτες ενώ κανένα πρόβλημα δε θα υπάρξει με τις αποσκευές καθώς το πορτ-παγκάζ έχει χωρητικότητα 300 λτ.

Στις επιδόσεις πρώτο είναι το Clio καθώς χρειάζεται μόλις 14.5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα.

Το Clio έχει τον πιο πλούσιο εξοπλισμό γιατί περιλαμβάνει οθόνη με multimedia και GPS από τη βασική έκδοση.

Τρία μικρά best-sellers πιο φτηνά και από μίνι

4/10/2017

Βάζουμε στην κόντρα τρία από τα καλύτερα μικρά της αγοράς τα οποία συνδυάζουν τη χαμηλή τιμή με τον πλούσιο εξοπλισμό ήδη από τη βασική έκδοση.

Το Clio έχει τον καλύτερο εξοπλισμό αναλογικά με την τιμή του με το Yaris να έρχεται δεύτερο χάρη στον εξοπλισμό ασφαλείας που περιλαμβάνει ενώ στην τρίτη θέση βρίσκουμε το Corsa

Yaris: 11.450 ευρώ       Corsa: 10.270 ευρώ     Clio: 10.990 ευρώ

Το Clio έχει τον πιο πλούσιο εξοπλισμό γιατί περιλαμβάνει οθόνη με multimedia και GPS από τη βασική έκδοση. Το Yaris έρχεται δεύτερο από θέμα εξοπλισμού, ειδικά σε ότι έχει να κάνει με τα multimedia αλλά έχει τον περισσότερο εξοπλισμό ασφαλείας καθώς ήδη από τη βασική έκδοση περιλαμβάνει το πακέτο Toyota Safety Sense το οποίο περιλαμβάνει εξελιγμένες τεχνολογίες ασφαλείας που συνήθως είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό. Τελευταίο από θέμα εξοπλισμού είναι το Corsa καθώς περιλαμβάνει τις λιγότερες τεχνολογίες στο βασικό εξοπλισμό σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα του συγκριτικού.


Το Yaris έχει τους καλύτερους χώρους για τους επιβάτες, το Clio το μεγαλύτερο πορτ-παγκάζ ενώ το Corsa είναι κάπου στη μέση

Στο Yaris τέσσερις επιβάτες θα ταξιδέψουν χωρίς παραχωρήσεις. Ο μόνος τομέας που ίσως υπάρξει πρόβλημα είναι ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω. Το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα του Yaris είναι το πορτ-παγκάζ το οποίο είναι το δεύτερο μεγαλύτερο με 286 λτ. Στο Corsa επίσης θα χωρέσουν τέσσερις επιβάτες με άνεση. Κάποιο πρόβλημα ίσως υπάρξει για αυτούς που θα καθίσουν μπροστά καθώς το Corsa έχει το μικρότερο διαθέσιμο ύψος για τον οδηγό. Το Corsa έχει και αυτό μικρό πορτ-παγκάζ το οποίο φτάνει τα 285 λτ. Το Clio είναι το πιο στενό από τα τρία μοντέλα και ακόμα και τέσσερις επιβάτες ίσως δυσκολευτούν στο ταξίδι. Οι μόνοι τομείς που δε θα υπάρξει πρόβλημα είναι το διαθέσιμο ύψος και ο χώρος αποσκευών καθώς έχει το μεγαλύτερο πορτ-παγκάζ  που φτάνει τα 300 λτ.


Το Corsa έχει τα πιο σύγχρονα φρένα αλλά στο 0-100 χλμ./ώρα κερδίζει το Clio

Το Corsa ξεχωρίζει επειδή έχει δίσκους και στον πίσω άξονα σε αντίθεση με τα ταμπούρα που έχουν τα άλλα δύο μοντέλα καθώς τα δισκόφρενα είναι μια πιο σύγχρονη λύση και δείχνει ότι η Opel τολμάει να επωμιστεί το έξτρα κόστος. Στις επιδόσεις πρώτο είναι το Clio καθώς χρειάζεται μόλις 14.5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Δεύτερο είναι το Yaris το οποίο «πιάνει» τα 100 χλμ./ώρα σε 15.3 δλ. και τελευταίο είναι το Corsa το οποίο χρειάζεται 16.0 δλ. για να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα.


Το Yaris είναι το πιο οικονομικό στη χρήση γιατί έχει τον μικρότερο σε κυβισμό κινητήρα και τη μικρότερη κατανάλωση

Το Yaris έχει το χαμηλότερο κόστος χρήσης λόγω του μικρού του κυβισμού καθώς γλυτώνεις από τεκμήρια και Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης. Επιπλέον, ζητάει το λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα καθώς η εργοστασιακή τιμή της κατανάλωσής του περιορίζεται στα μόλις 4.1 λτ./100 χλμ. Σε αυτό συμβάλλει και το πολύ χαμηλό του βάρος το οποίο περιορίζεται στα 980 κιλά. Βέβαια, η ιπποδύναμή του περιορίζεται στους 69 ίππους με ό,τι αντίκτυπο μπορεί να έχει αυτό στις επιδόσεις. Δεύτερο στην κούρσα οικονομίας με κατανάλωση 5.4 λτ./100 χλμ. έρχεται το Corsa το οποίο έχει μόλις έναν ίππο παραπάνω από 1.200 κ.εκ. Αυτή η τιμή της κατανάλωσης αποτελεί επίτευγμα για το Corsa καθώς είναι το πιο βαρύ με σημαντική διαφορά από τα άλλα δύο μοντέλα (1.178 κιλά το Corsa και 980 κιλά τα Yaris και Clio). Το πιο «βενζινοβόρο» μοντέλο του συγκριτικού είναι το Clio το οποίο χρειάζεται 5.6 λτ./100 χλμ. με την απόδοσή του να φτάνει τους 75 ίππους από 1.200 κ.εκ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις