autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
VW Taigo προ των πυλών! Τι θα αντιμετωπίσει?
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

VW Taigo προ των πυλών! Τι θα αντιμετωπίσει?

Διαβάστηκε από 14183 αναγνώστες - 12/1/2022

Το VW Taigo πάτησε ήδη Ελλάδα κι είναι η ολοκαίνουργια πρόταση της εταιρίας στην απαιτητική κατηγορία των μικρών SUV. Θα καταφέρει άραγε να ξεχωρίσει με τόσο ανταγωνισμό απέναντι του?

Το VW Taigo είναι το πρώτο μικρό coupe SUV της VW και το τρίτο της μοντέλο στη συγκεκριμένη κατηγορία μετά το T-Cross και T-Roc. Έχοντας ήδη δείξει τις αρετές του στην αγορά της Βραζιλίας, με το όνομα Nivus, η γερμανική εταιρία αποφάσισε να το ρίξει στα βαθιά νερά της κατηγορίας των μικρών SUV στην Ευρώπη. Με τη φήμη του να προηγείται της παρουσίας του, όλα τα φώτα έχουν πέσει πάνω στο Taigo, το οποίο εδώ και λίγες μέρες είναι διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας. Το ερώτημα όμως είναι αν θα μπορέσει να σταθεί με αξιώσεις σε μια αδυσώπητη κατηγορία απέναντι σε αντιπάλους που είναι έτοιμοι να το «κατασπαράξουν».

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Coupe και μοντέρνα σχεδίαση για το VW Taigo

Το VW Taigo μπορεί να υπερηφανεύεται ότι διαθέτει μια σπορ, νεανική και μοντέρνα σχεδίαση, που δεν συναντάμε εύκολα στην κατηγόρια. Το coupe σχήμα του πίσω μέρους, η μπροστινή LED λωρίδα φωτισμού, το τονισμένο καπό, τα πίσω LED φώτα με τη λωρίδα που τα ενώνει και η αεροτομή δημιουργούν ένα εντυπωσιακό σύνολο. Αν και η εμφάνιση είναι καθαρά υποκείμενο κριτήριο, πολλοί ανταγωνιστές του έχουν αποσπάσει διθυραμβικά σχόλια για τη σχεδίαση τους, όπως το Peugeot 2008 με τους προβολείς ημέρας που μοιάζουν σαν κυνόδοντες. Επίσης στο ίδιο μήκος κύματος όσο αφορά το θέμα της «coupe» πίσω σχεδίασης κινούνται το Nissan Juke, το Hyundai Bayon και το Ford Puma, με το τελευταίο να θεωρείται ένα από τα πιο ιδιαίτερα σε ομορφία μικρά SUV.

Θυμίζει Polo, ενσωματώνει όλες τις νέες τεχνολογίες το εσωτερικό του Taigo

Γνώριμο το εσωτερικό του νέου VW Taigo, μιας κι είναι πανομοιότυπο με του Polo. Αρκετά ποιοτικά υλικά, στιβαρή συναρμογή a la VW και πρακτικές μικροθήκες συνθέτουν την εικόνα της καμπίνας, με τον οδηγό να απολαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων μέχρι 10,25 ίντσες (8 ίντσες στο βασικό εξοπλισμό) με το Digital Cockpit Pro και οθόνη αφής μέχρι 9.2 ίντσες (βασική έκδοση 8 ίντσες), εμπλουτισμένη με συστήματα πλοήγησης και εξαιρετικές δυνατότητες συνδεσιμότητας. Το coupe SUV είναι εφοδιασμένο επίσης με φωτισμό Ambiente και σύστημα κλιματισμού «Air Care Climatronic» (έκδοση Life) που ρυθμίζεται διαισθητικά μέσω της αφής και προσφέρει αρκετές δυνατότητες, όπως τη μείωση της έντασης του θορύβου του ανεμιστήρα, όταν το αυτοκίνητο κινείται αργά. Πλούσια από τη βασική έκδοση είναι κι η σουίτα των συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης. Προαιρετικά θα διατίθεται με σύστημα επιλογής προφίλ οδήγησης μαζί με ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS, καθώς και εξοπλισμό ημιαυτόνομη οδήγηση IQ. DRIVE Travel Assist, για ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα.  Αρκετά πλούσιο και υπερσύγχρονο το εσωτερικό του VW Taigo, δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τον ανταγωνισμό. Για το μόνο που έχει να ανησυχεί είναι η φουτουριστική καμπίνα του 2008, που ίσως υπερτερεί σε σχεδίαση ολόκληρου του ανταγωνισμού.
 

Ιδανικό για πενταμελή οικογένεια, από τα μεγαλύτερα πορτμπαγκάζ στην κατηγορία

Ιδανικό για πενταμελή οικογένεια, από τα μεγαλύτερα πορτμπαγκάζ στην κατηγορία

Το VW Taigo πατάει πάνω στην πλατφόρμα MQB A0 των Polo και T-Cross, με το μήκος του να φτάνει τα 4,27 μέτρα, το πλάτος 1,76 μ. και το ύψος 1,52, ενώ το μεταξόνιο ακουμπάει τα 2,55 μέτρα, νούμερο αρκετά γενναιόδωρο, που υπόσχεται εξαιρετικούς χώρους για 5 άτομα, με τους πίσω να απολαμβάνουν αρκετό αέρα στα γόνατα. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 440 λίτρα, χωρητικότητα που το φέρνει μόνο κάτω από τον πρωταθλητή της κατηγορία, το Ford Puma, που έχει 456 λίτρα πορτ-μπαγκάζ, κι αν υπολογίζουμε και το άκρως πρακτικό MegaBox, που προσθέτει 80 λίτρα, ο συνολικός όγκος εκτοξεύεται στα 536 λίτρα. Πίσω του αφήνει το Peugeot 2008 με 434 λίτρα, το Nissan Juke με 422, καθώς και τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.

Mε τη γνωστή συνταγή των TSI το νέο Taigo

Το VW Taigo διατίθεται στην ελληνική αγορά με δυο διαφορετικούς κινητήρες, έναν τρικύλινδρο κιι ένα τετρακύλινδρο, τρεις ιπποδυνάμεις και δυο σασμάν. Στη βασική έκδοση συναντάμε τον γνωστό τρικύλινδρο 1.000άρη TSI κινητήρα με 95 ίππους και 175 Nm ροπής, που συνεργάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Στην επόμενη έκδοση, η ιπποδύναμη του τρικύλινδρου 1.000άρη TSI κινητήρα ανεβαίνει στους 110 ίππους και στα 200Nm ροπής, με τον αγοραστή να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 5αρι χειροκίνητο σασμάν ή σε 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (DSG). Τέλος στην κορυφαία έκδοση βρίσκουμε τον τετρακύλινδρο 1,5 TSI Evo, με απόδοση 150 ίππους και 250Nm ροπής. ο οποίος συνεργάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG). Η συγκεκριμένη γκάμα κινητήρων έχει αποδείξει την αξία της και δύσκολα θα τα βρει σκούρα απέναντι στον EcoΒoost της Ford, τον Puretech της Peugeot-Citroen-Opel ή τους turbo κινητήρες της Nissan και της Hyundai. Σίγουρα λείπει η εναλλακτική κάποιου ήπια υβριδικού συνόλου ή Plug-In, που θα ήταν μια πιο εναρμονισμένη με την εποχή επιλογή, αλλά δεν είναι απίθανο να το δούμε στο κοντινό μέλλον.

Η τιμή εκκίνησης του VW Taigo είναι τα 21.099 ευρώ στην έκδοση Life, που μπορεί να ξεπερνάει το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ, αλλά είναι πιο χαμηλή από την τιμή δυο εκ των δημοφιλέστερων μοντέλων της κατηγορίας, του Peugeot 2008 και του Ford Puma.
 
To VW Taigo βρίσκει απέναντι του:
Την μυώδη σχεδίαση του Puma
Τη φουτουριστική καμπίνα του 2008
Tην ευρυχωρία του Bayon και Kamiq
Tους κινητήρες - διαμάντια των Ford, Peugeot, Nissan και Hyundai
Πιστεύεις το VW Taigo έχει τα προσόντα να ξεχωρίσει στην κατηγόρια των μικρών SUV ή θα τον «αφανίσουν» οι ανταγωνιστές του?

 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε