
Leasing Toyota RAV4 VS Audi Q2: Και γιατί να μην ανέβεις 2 κατηγορίες;
Leasing Toyota RAV4 VS Audi Q2: Και γιατί να μην ανέβεις 2 κατηγορίες;
Μεσαίο πλήρως υβριδικό SUV σχεδόν στα ίδια λεφτά με μικρό αμιγώς βενζινοκίνητο.
Σε βάθος 4-ετίας leasing, 30.770 ευρώ το RAV4 και 27.526 ευρώ το Q2.
Το ποσοστό leasing-λιανικής είναι 80% για το Toyota και 88% για το Audi.
Τελικά φθηνότερο το RAV4 αφού θα χρειαστείς 7.000 ευρώ λιγότερα για καύσιμα στην 4ετία.
ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν
Μεσαίο πλήρως υβριδικό SUV σχεδόν στα ίδια λεφτά με μικρό αμιγώς βενζινοκίνητο.
Στις μέρες μας, η μέθοδος leasing έχει γίνει αρκετά δημοφιλής με τα περισσότερα καινούρια αυτοκίνητα να είναι διαθέσιμα προς μίσθωση. Στο leasing, όμως, δεν υπάρχει πάντοτε αντιστοιχία τιμών μεταξύ των αυτοκινήτων ώστε αυτές να είναι ανάλογες της διαφοράς τους σε λιανική αξία. Με απλά λόγια, δεν είναι απαραίτητο πως ένα ακριβότερο αμάξι σε λιανική αξία θα σου κοστίσει πιο ακριβά και σε leasing, ακόμα κι αν πρόκειται για την ίδια εταιρία, όπως θα δούμε στο παρακάτω παράδειγμα.
Στο Autoagora, έχουμε δημιουργήσει βάση δεδομένων με όλες τις προσφορές leasing που διαθέτουν οι εταιρίες στην αγορά. Αξιολογώντας και συγκρίνοντας συχνά τα αποτελέσματα, μία σύγκριση είναι αρκετά χαρακτηριστική ώστε να αποδείξει πως υπάρχουν ευκαιρίες και προσφορές λιγότερο ανταγωνιστικές, αντίστοιχα. Το Toyota RAV4 είναι ένα υβριδικό μεσαίο SUV με αρχική τιμή τα 38.070 ευρώ, ενώ το Audi Q2 είναι ένα βενζινοκίνητο μικρό SUV που στην έκδοση Advanced, η οποία προσφέρεται για leasing, κοστίζει 30.980 ευρώ. Παρόλο που το RAV4 βρίσκεται δύο κατηγορίες πάνω από το Q2 και είναι κατά 7.100 ευρώ ακριβότερο, η διαφορά του κόστους μίσθωσής τους είναι σημαντικά μικρότερη.
Σε βάθος 4-ετίας leasing, 30.770 ευρώ το RAV4 και 27.526 ευρώ το Q2.
Η EasyRental προσφέρει το υβριδικό Toyota RAV4 για 4-ετή μίσθωση leasing στα 491 ευρώ τον μήνα με προκαταβολή 7.700 ευρώ. Ως αποτέλεσμα, το συνολικό κόστος στα 4 χρόνια προκύπτει στα 30.070 ευρώ. Παράλληλα, η ίδια εταιρία προσφέρει το Audi Q2 για 4-ετή μίσθωση leasing στα 453 ευρώ τον μήνα για προκαταβολή 6.196 ευρώ με προκύπτον συνολικό κόστος να ανέρχεται στα 27.526 ευρώ. Έτσι, η διαφορά τιμής μεταξύ των δύο «ροκανίζεται» σε λιγότερο από 3.000 ευρώ, φέρνοντας την κατηγορία των μικρών SUV και των μεσαίων SUV πολύ πιο κοντά απΆ ότι συμβαίνει με την αγορά τους σε λιανική αξία. Δεδομένου ότι οι προσφορές αυτές αφορούν την ίδια εταιρία leasing, μπορούμε ασφαλώς να υποθέσουμε πως η διαφορά τιμής δεν οφείλεται σε «αισχροκέρδεια» μίας εταιρίας ενάντια στις τιμές του ανταγωνισμού. Αντιθέτως, μάλλον αυτό οφείλεται στο ότι η Toyota προσφέρει καλύτερες τιμές για τα μοντέλα της στις εταιρίες leasing απ ' ότι η Audi. Στην συνέχεια του άρθρου θα αναλυθεί γιατί κανείς θα άξιζε να διαθέσει αυτά τα παραπάνω χρήματα, ώστε να ανέβει σε μεγαλύτερη κατηγορία SUV.
Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Λιανική (ευρώ) | Εταιρεία Leasing | Κόστος Leasing (ευρώ) | % | Προκαταβολή | Δόση |
---|---|---|---|---|---|---|
TOYOTA RAV4 2.5 FWD HYBRID 218ps | 38.070 | EASYRENTAL | 30.070 | 80% | 7.700 | 491 |
AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 30.980 | EASYRENTAL | 27.526 | 88% | 6.196 | 453 |
Το ποσοστό leasing-λιανικής είναι 80% για το Toyota και 88% για το Audi.
Ένας χρήσιμος δείκτης σύγκρισης που μας βοηθά να καταλάβουμε αν μία προσφορά leasing είναι συμφέρουσα είναι το ποσοστό του κόστους τετραετίας προς την τιμή λιανικής του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Απλούστερα, όσο μεγαλύτερο είναι αυτό το ποσοστό, ιδίως όταν πλησιάζει το 100%, τόσο πιο κοντά φτάνει το συνολικό κόστος μίσθωσης leasing για 4 έτη στην τιμή που θα μπορούσε να είχε αγοραστεί. Ένα σημάδι, λοιπόν, ότι σε τέτοια περιπτώσεις είναι πιο συμφέρουσα η αγορά του αυτοκινήτου από την μίσθωσή του.
Στην περίπτωση του RAV4, το ποσοστό αυτό βρίσκεται στο 80%, μια τιμή αρκετά λογική στην τρέχουσα αγορά. Αντιθέτως, το Audi Q2 επιτυγχάνει ποσοστό 88%, αρκετά υψηλότερο. Η σύγκριση αυτή μας βοηθά να καταλάβουμε πως στην περίπτωση του leasing συμφέρει περισσότερο η αγορά του RAV4, καθώς με τα χρήματα που διαθέτεις προς μίσθωση αγοράζεις «περισσότερο» αυτοκίνητο. Γιατί, λοιπόν, να μην επωφεληθεί κανείς και να απολαύσει όσα προσφέρει ένα όχημα που βρίσκεται δύο κατηγορίες πάνω και έχει καλύτερα χαρακτηριστικά. Ποια, όμως, είναι αυτά;
Τελικά φθηνότερο το RAV4 αφού θα χρειαστείς 7.000 ευρώ λιγότερα για καύσιμα στην 4ετία.
Η σημαντικότερη διαφορά, με άμεσες συνέπειες στο «πορτοφόλι» του αγοραστή είναι πως το Toyota RAV4 είναι υβριδικό, ενώ το Audi Q2 αμιγώς βενζινοκίνητο. Η Toyota φημίζεται για τα υβριδικά μηχανικά της σύνολα και το RAV4 επιβεβαιώνει τον κανόνα επιτυγχάνοντας κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ. Από την άλλη, η κατανάλωση του Audi Q2 στην πόλη βρίσκεται στα 10,2 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Έτσι, σε βάθος τετραετίας, αν υποθέσουμε πως ένας οδηγός διανύει 20.000 χλμ. τον χρόνο με την τρέχουσα τιμή βενζίνης να βρίσκεται στα 1,7 ευρώ /λτ., το Audi Q2 θα κοστίσει 7.000 ευρώ παραπάνω σε καύσιμα. Αυτό σημαίνει πως αν συνυπολογίσει κανείς όλα τα έξοδα, το μεγαλύτερο και ακριβότερο RAV4 θα κοστίσει τελικά 4.000 ευρώ λιγότερο σε βάθος 4-ετίας. Αν μπουν στην εξίσωση και η παραπάνω άνεση και χώροι που προσφέρει ένα μεσαίο SUV σε σχέση με ένα μικρό (κατά 180 λτ. μεγαλύτερο ποτμπαγκάζ), τότε τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο απλά για τον ενδιαφερόμενο. Συμπερασματικά, η διαφορά αξίας του αυτοκινήτου σε λιανική δεν συνεπάγεται αντίστοιχη διαφορά σε κόστος leasing, χωρίς απαραίτητα αυτό να οφείλεται σε κέρδος της εταιρίας. Το παράδειγμα του Toyota RAV4 ενάντια στο Audi Q2 το αποδεικνύει, καθώς φαίνεται πως το ακριβότερο Toyota μεγαλύτερης κατηγορίας θα στοιχίσει σε βάθος 4-ετίας σημαντικά λιγότερο από το Audi.
Σχολιάστε |