Leasing μικρού: Diesel ή hybrid;
Το Clio diesel κοστίζει 670 ευρώ παραπάνω σε leasing (18.400 ευρώ) από το Yaris hybrid (17.744 ευρώ).
Με 14.400 ευρώ κάνεις leasing Swift mild hybrid, με 17.700 MG 3 Hybrid με 194 άλογα.
Στην πόλη το Toyota καίει σχεδόν τα μισά από το Clio, το MG 1,4 λτ/100 χλμ λιγότερο.
Μόνο στην κατανάλωση σε ταξίδι υπερτερεί το Clio diesel.
ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν
Το Clio diesel κοστίζει 670 ευρώ παραπάνω σε leasing (18.400 ευρώ) από το Yaris hybrid (17.744 ευρώ)
Με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν στραφεί στην ηλεκτροκίνηση και στον υβριδισμό, οι επιλογές σε diesel μοντέλα ολοένα και λιγοστεύουν, κάτι που ισχύει τόσο για την «παραδοσιακή» αγορά αυτοκινήτου όσο και στο leasing. Εστιάζουμε στο τελευταίο, επιλέγουμε την κατηγορία των μικρών πόλης, και αναλύουμε αν αξίζει να μισθώσουμε υβριδικό ή πετρελαιοκίνητο όχημα εν έτει 2025.
Στο AutoAgora έχουμε δημιουργήσει βάση δεδομένων με όλες τις προσφορές leasing της αγοράς. Βλέπουμε λοιπόν πως η μίσθωση του πετρελαιοκίνητου Renault Clio με τα 100 άλογα έχει κόστος τετραετίας 18.422 ευρώ από την εταιρεία Saracakis Leasing, ένα ποσό που είναι κατά 678 ευρώ ακριβότερο από το αντίστοιχο του full υβριδικού Toyota Yaris των 116 ίππων, που είναι 17.744 ευρώ στην εταιρεία Executive Lease. Η διαφορά κρίνεται αμελητέα.
Καύσιμο | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Λιανική (ευρώ) | Εταιρεία Leasing | Κόστος Leasing (ευρώ) | % | Προκαταβολή (ευρώ) | Δόση (ευρώ) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mild hybrid | SUZUKI SWIFT 1.2 Hybrid 82 PS 2WD 82ps | 18.530 | EXECUTIVE LEASE | 14.443 | 77% | 3.720 | 228 |
Hybrid | MG MG3 HYBRID+ 194ps | 21.950 | AYVENS | 17.219 | 78% | 4.340 | 274 |
Hybrid | TOYOTA YARIS 1.5 Hybrid Electric 116 PS 116ps | 22.320 | EXECUTIVE LEASE | 17.744 | 79% | 4.340 | 285 |
Hybrid | MAZDA 2 Hybrid 1.5 116 PS 116ps | 20.924 | AYVENS | 18.294 | 87% | 4.191 | 300 |
Diesel | RENAULT CLIO 1.5 Blue dCi 100 100ps | 23.970 | SARACAKIS LEASING | 18.422 | 76% | 4.960 | 286 |
Ένα σημαντικό κριτήριο που θα μας δείξει αν μια προσφορά leasing είναι συμφέρουσα ή όχι, είναι το ποσοστό κόστους leasing επί την τιμή λιανικής. Τα 18.442 ευρώ του Renault αποτελούν το 76% της τιμής (23.970 ευρώ), ενώ τα 17.744 ευρώ του Toyota βρίσκονται στο 79%, με το κόστος αγοράς να είναι 22.320 ευρώ. Όπως και στην περίπτωση του συνολικού κόστους τετραετίας, έτσι και εδώ η διαφορά στα ποσοστά δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη.
Με 14.400 ευρώ κάνεις leasing Swift mild hybrid, με 17.700 MG 3 Hybrid με 194 άλογα
Το leasing του ήπια υβριδικού Suzuki Swift με τους 82 ίππους από την εταιρεία Executive Lease θα κοστίσει 14.443 ευρώ σε βάθος τετραετίας, ένα ποσό που αποτελεί το 77% της τιμής λιανικής (18.530 ευρώ) και είναι κατά 4.000 ευρώ χαμηλότερο από το κόστος μισθώματος του Renault Clio.
Το MG 3 Hybrid+ που είναι full υβριδικό και έχει συνδυαστική ισχύ 194 ίππους θα κοστίσει σε leasing 17.219 ευρώ (78% της τιμής λιανικής των 21.950 ευρώ). Όπως πάντα, επιλέγουμε την εταιρεία με τη φθηνότερη προσφορά, η οποία στη συγκεκριμένη περίπτωση προέρχεται από την εταιρεία Ayvens.
Στην πόλη το Toyota καίει σχεδόν τα μισά από το Clio, το MG 1,4 λτ/100 χλμ λιγότερο
Αν συγκρίνουμε τη διαφορά στο κόστος leasing μεταξύ του Renault Clio diesel και των full υβριδικών Toyota Yaris και MG 3 Hybrid+, βλέπουμε πως αυτή είναι μικρή, με το MG να κοστίζει 1.203 ευρώ λιγότερα από το Renault στην τετραετία και το Toyota 678 ευρώ λιγότερα από το Renault.
Ένα κριτήριο που μπορεί να καθορίσει επιπλέον αν μια προσφορά είναι πιο συμφέρουσα ή όχι είναι η κατανάλωση. Ας δούμε πώς τα πηγαίνουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα σε αυτό τον τομέα.
Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Καύσιμο | Κατανάλωση σε πόλη | Κατανάλωση στο ταξίδι | Μέση κατανάλωση |
---|---|---|---|---|
RENAULT CLIO 1.5 Blue dCi 100 PS | Diesel | 6 λτ/100 χλμ | 3,2 λτ/100 χλμ | 5 λτ/100 χλμ |
TOYOTA YARIS 1.5 Hybrid Electric 116 PS | Hybrid | 3,5 λτ/100 χλμ | 5,1 λτ/100 χλμ | 4,2 λτ/100 χλμ |
MG MG3 HYBRID+ 194ps | Hybrid | 4,6 λτ/100 χλμ | 6 λτ/100 χλμ | 5,8 λτ/100 χλμ |
SUZUKI SWIFT 1.2 Hybrid 82 PS 2WD | Mild hybrid | 5,7 λτ/100 χλμ | 4,7 λτ/100 χλμ | 5,5 λτ/100 χλμ |
Με το Toyota Yaris hybrid μετρήσαμε κατανάλωση 4,2 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο, ενώ στην πόλη είδαμε 3,5 λτ/100 χλμ, ένα νούμερο που είναι σχεδόν το μισό από το αντίστοιχο του πετρελαιοκίνητου Clio.
Το MG 3 Hybrid+ που έχει 94 άλογα παραπάνω από το Clio, έχει μέση κατανάλωση 5,8 λτ/100 χλμ, με τη διαφορά 0,2 λτ/100 χλμ μεταξύ των δύο μοντέλων να είναι αμελητέα. Στην πόλη ωστόσο, το MG καίει 1,4 λτ/100 χλμ λιγότερο (4,6 λτ/100 χλμ) σε πραγματικές συνθήκες.
Μόνο στην κατανάλωση σε ταξίδι υπερτερεί το Clio diesel
Το μεγάλο «ατού» των πετρελαιοκινητήρων είναι η κατανάλωση στο ταξίδι, κάτι που επιβεβαιώνεται και στην περίπτωση του Renault Clio diesel, αφού οι μετρήσεις μας με το γαλλικό μοντέλο έδειξαν 3,2 λτ/100 χλμ, δείχνοντας πως το εν λόγω όχημα είναι ιδανικό για όσους διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου.