Opel Mokka-e: Το πιο συμφέρον μικρό SUV για leasing
Opel Mokka-e: Το πιο συμφέρον μικρό SUV για leasing
Το ηλεκτρικό Mokka «σπάει» τον κανόνα πως τα ηλεκτρικά δεν συμφέρουν για leasing.
Από 259 ευρώ τον μήνα (συμπ. ΦΠΑ) από την AVIS.
Το πιο συμφέρον ηλεκτρικό SUV με διαφορά, 66% ποσοστό συνολικού κόστους μίσθωσης - λιανικής τιμής.
Συνολικό κόστος που δεν απέχει πολύ από ένα μικρό ηλεκτρικό, το Mokka-e ιδανικό για οικονομικές και άνετες μετακινήσεις.
ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν
Το ηλεκτρικό Mokka «σπάει» τον κανόνα πως τα ηλεκτρικά δεν συμφέρουν για leasing.
Πλέον, η μίσθωση ενός αυτοκινήτου μέσω leasing αφορά άμεσα και τα ηλεκτρικά οχήματα. Για όσους θέλουν να απολαύσουν τα προνόμια της ηλεκτροκίνησης, αλλά προβληματίζονται από την αβεβαιότητα για την μεταπώλησή τους και για το αν θα είναι αξιόπιστα μακροπρόθεσμα, το leasing προσφέρει μία συμφωνία χωρίς δεσμεύσεις. Γενικότερα, μέχρι και πρόσφατα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν ακριβά σε αυτήν την μέθοδο μίσθωσης, με αποτέλεσμα οι προσφορές να μην είναι συμφέρουσες.
Στο Autoagora έχουμε δημιουργήσει βάση δεδομένων με όλες τις προσφορές leasing που διαθέτουν οι εταιρίες στην αγορά. Αξιολογώντας και συγκρίνοντας συχνά τα αποτελέσματα, το παράδειγμα του μικρού ηλεκτρικού SUV Opel Mokka-e των 136 PS φαίνεται να καταρρίπτει τον παραπάνω κανόνα και να αποτελεί μια συμφέρουσα πρόταση. Tο συγκεκριμένο έχει τρέχουσα λιανική τιμή τα 34.900 ευρώ.
Από 259 ευρώ τον μήνα (συμπ. ΦΠΑ) από την AVIS.
Η Avis προσφέρει το Opel Mokka-e προς μίσθωση 4-ετούς διάρκειας με μηνιαία δόση 259 ευρώ (συμπ. ΦΠΑ). Η συγκεκριμένη τιμή ισχύει με την προκαταβολή 11.960 ευρώ. Έτσι, το συνολικό κόστος leasing για την 4-ετία προκύπτει στα 23.340 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως είναι το φθηνότερο μικρό ηλεκτρικό SUV για μίσθωση, με διαφορά μεγαλύτερη των 6.000 ευρώ από το δεύτερο ηλεκτρικό, Jeep Avenger. Παράλληλα, το κόστος αυτό απέχει κατά σχεδόν 11.000 ευρώ από την λιανική τιμή του Mokka-e. Οι παραπάνω τιμές αφορούν την εισαγωγική έκδοση Edition για την οποία ισχύει η αναφερόμενη λιανική.
Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Λιανική | Εταιρεία Leasing | Κόστος Leasing | % | Προκαταβολή | Δόση |
---|---|---|---|---|---|---|
OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | 34.900 | AVIS | 23.340 | 66% | 11.160 | 259 |
Το πιο συμφέρον ηλεκτρικό SUV με διαφορά, 66% ποσοστό συνολικού κόστους μίσθωσης - λιανικής τιμής.
Ένας χρήσιμος δείκτης σύγκρισης που μας βοηθά να καταλάβουμε αν μία προσφορά leasing είναι συμφέρουσα, είναι το ποσοστό του κόστους τετραετίας προς την τιμή λιανικής του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Με απλά λόγια, όσο μεγαλύτερο είναι αυτό το ποσοστό, ιδίως όταν πλησιάζει κοντα στο 100%, τόσο πιο κοντά φτάνει το συνολικό κόστος μίσθωσης leasing για 4 έτη στην τιμή που θα μπορούσε να είχε αγοραστεί. Ένα σημάδι, λοιπόν, ότι σε τέτοιες περιπτώσεις είναι πιο συμφέρουσα η αγορά του αυτοκινήτου από την μίσθωσή του.
Στην περίπτωση του ηλεκτρικού Opel Mokka-e, όμως, το ποσοστό αυτό είναι ιδιαίτερα χαμηλό, ιδίως αν αναλογιστούμε την μέση τιμή του για την κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων. Πιο συγκεκριμένα, για το μικρό ηλεκτρικό SUV της Opel προκύπτει ποσοστό 66%. Αντιθέτως, τα υπόλοιπα μικρά SUV δεν καταφέρνουν να ρίξουν το ποσοστό αυτό κάτω από το 87% με τις περισσότερες τιμές να βρίσκονται κοντά ή πάνω από το 100%.
Συνολικό κόστος που δεν απέχει πολύ από ένα μικρό ηλεκτρικό.
Το ηλεκτρικό Opel Mokka-e διαθέτει μπαταρία 50 kWh που του χαρίζει αυτονομία μεγαλύτερη των 220 χλμ. κρίνοντας το ιδανικό μέσο μετακίνησης για την πόλη. Το ηλεκτρικό μοτέρ παρέχει την άμεση ισχύ των 136 ίππων ώστε να είναι σβέλτο κατά την οδήγηση σε αστικό κύκλο. Παράλληλα, το εσωτερικό του είναι πιο ευρύχωρο από τα μικρότερα ηλεκτρικά Corsa-e και 208 e, τα οποία κοστίζουν σχεδόν το ίδιο σαν συνολικό κόστος leasing, έχοντας προσφορές φθηνότερες κατά λιγότερο από 800 ευρώ. Τα λειτουργικά του έξοδα θα είναι σίγουρα μικρότερα από ένα θερμικό μικρό SUV αντίστοιχου κόστους, το οποίο ιδανικά θα χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία, όπως για παράδειγμα το Toyota Yaris Cross Hybrid. Η απόσβεση από εξοικονόμηση χρημάτων που θα χρησιμοποιούνταν για ανεφοδιασμό με βενζίνη θα είναι μεγάλη, ειδικά σε περίπτωση που ένας οδηγός κάνει πολλά χιλιόμετρα ανά έτος. Γι ' αυτόν τον λόγο κιόλας, είναι μια πολύ καλή λύση για χρήση ως εταιρικό όχημα.