Puma VS T-Roc: 11.000 ευρώ ακριβότερο το VW στο leasing
9.000 όφελος από την φθηνότερη δόση του Puma.
Λιγότερη και η προκαταβολή του Puma κατά 1900.
66% της τιμής λιανικής στο Leasing το Puma, 86% για το T-Roc.
Το Puma θα κοστίσει και 1.800 ευρώ λιγότερα σε καύσιμα στην 4ετία.
ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν
Ford Puma και VW T-Roc: Ποιο συμφέρει για leasing;
Το Ford Puma και το VW T-Roc είναι δύο μικρά SUV τα οποία είναι αρκετά δημοφιλή για απόκτηση μέσω leasing. Ποιο από τα δύο συμφέρει να μισθώσει μια εταιρεία όμως; Αναλύουμε τα δύο μοντέλα και συγκρίνουμε τα κόστη σε βάθος τετραετίας. Σημειώνουμε ότι οι παρακάτω τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.
9.000 όφελος από την φθηνότερη δόση του Puma.
Το πιο προσιτό για μίσθωση Ford Puma είναι της έκδοσης με τον ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα στο πακέτο εξοπλισμού Titanium, με μηνιαίο μίσθωμα 246 ευρώ. Από την άλλη πλευρά, το πιο φθηνό για leasing VW T-Roc είναι το μοντέλο με τα 150 άλογα και DSG κιβώτιο ταχυτήτων, στην έκδοση εξοπλισμού More. Το γερμανικό μικρό SUV έχει μηνιαία δόση 441 ευρώ, δηλαδή θα κοστίζει 195 ευρώ παραπάνω κάθε μήνα.
Μάρκα - Μοντέλο | Προκαταβολή | Μηνιαίο μίσθωμα | Σύνολο 4ετία | Τιμή λιανικής | Κόστος leasing σε σχέση με λιανική τιμή |
---|---|---|---|---|---|
Ford Puma Titanium 125 | 4.960 | 246 | 16.557 | 24.995 | 66% |
VW T-Roc More DSG 150 | 6.820 | 441 | 27.547 | 32.100 | 86% |
Οι τιμές αφορούν στις φθηνότερες προσφορές μισθώματος που βρήκαμε για το κάθε μοντέλο, με το Puma να προέρχεται από την Ford Lease και το T-Roc από την Executive Lease.
Λιγότερη και η προκαταβολή του Puma κατά 1900.
Στον κόσμο του leasing, συνήθως οι προσφορές που έχουν χαμηλότερη μηνιαία δόση συνοδεύονται από υψηλότερη προκαταβολή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό δεν ισχύει, αφού για το leasing του Ford Puma θα χρειαστεί να δώσετε προκαταβολή 4.960 ευρώ, ενώ για το VW T-Roc θα πρέπει να καταβάλλετε επιπλέον 1.900 ευρώ, μιας και το κόστος της προκαταβολής είναι 6.820 ευρώ.
Το Puma θα κοστίσει και 1.800 ευρώ λιγότερα σε καύσιμα στην 4ετία.
Για να υπολογίσουμε το ποσό που θα έχει κοστίσει ένα αυτοκίνητο στο τέλος της τετραετίας, όταν δηλαδή λήξει το συμβόλαιο του leasing, θα πρέπει να πολλαπλασιάσουμε τη μηνιαία δόση επί 47 και να προσθέσουμε την προκαταβολή, μιας και αυτή θεωρείται η πρώτη δόση. Το Ford Puma θα έχει κοστίσει 16.557 ευρώ, ενώ το VW T-Roc θα έχει φτάσει τα 27.547 ευρώ, δηλαδή θα έχει κοστίσει 10.990 ευρώ παραπάνω.
Το Ford Puma των 125 ίππων στο πακέτο Titanium κοστίζει αυτή τη στιγμή για αγορά λιανικής 24.995 ευρώ, ενώ το VW T-Roc των 150 ίππων με DSG σασμάν στην έκδοση More κοστίζει 32.100 ευρώ. Κάτι που θα πρέπει να ελέγχουν οι εταιρείες είναι το ποσοστό του κόστους μισθώματος επί της τιμής λιανικής, προκειμένου να δουν αν συμφέρει τελικά το μίσθωμα ή όχι. Όσο το συνολικό κόστος του leasing πλησιάζει τη λιανική τιμή, τόσο δεν συμφέρει να προχωρήσετε σε μίσθωση.
Το μίσθωμα τετραετίας του Ford Puma αποτελεί το 66% της τιμής λιανικής. Από την άλλη πλευρά, το κόστος leasing του VW T-Roc αποτελεί το 86% της λιανικής τιμής του.
Το Puma θα κοστίσει και 1.800 ευρώ λιγότερα σε καύσιμα στην 4ετία
Ο κινητήρας του Ford Puma είναι ο ήπια υβριδικός EcoBoost των 125 ίππων, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το εν λόγω Puma έχει μέση κατανάλωση 6,5 λτ/100 χλμ, ενώ καίει 4 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και 7,7 λτ/100 χλμ στην πόλη.Το VW T-Roc διαθέτει τον 1.500αρη TSI βενζινοκινητήρα 150 ίππων και DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Με 25 παραπάνω άλογα και αυτόματο σασμάν το VW είναι πιο γρήγορο, ωστόσο οι μετρήσεις μας έδειξαν πραγματική κατανάλωση 7,8 λτ/100 χλμ, ενώ στο ταξίδι και στην πόλη είδαμε 5,5 και 8,8 λτ/100 χλμ.
Αν υπολογίσουμε πως το μέσο αυτοκίνητο στην Ελλάδα διανύει 20.000 χλμ ετησίως (τόσα αναγράφονται και στο συμβόλαιο του leasing), με το 80% των μετακινήσεων να είναι στην πόλη, τότε το Puma θα κοστίσει περίπου 450 ευρώ λιγότερα το χρόνο σε καύσιμα, λαμβάνοντας υπόψη μας την τρέχουσα μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης 95 οκτανίων που είναι 1,882 ευρώ/λτ.
Μπορεί αυτό το νούμερο να μην φαίνεται ιδιαίτερα μεγάλο, ωστόσο σε βάθος τετραετίας το ποσό αγγίζει τα 1.800 ευρώ, αυξάνοντας ακόμα παραπάνω την «ψαλίδα» του κόστους μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.
Εσείς τι πιστεύετε; Αρκούν τα 25 παραπάνω άλογα και το DSG σασμάν του T-Roc, που το κάνουν μεν πιο γρήγορο, να δικαιολογήσουν τέτοιες διαφορές σε τιμές;