autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
BMW Z3 M Coupe: Παραλίγο να μην είχε κατασκευαστεί!
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

BMW Z3 M Coupe: Παραλίγο να μην είχε κατασκευαστεί!

18/8/2022

Την χαρακτήρισαν ως «παπούτσι», εξαιτίας της περίεργης οροφής, που δίχασε τους fans. Εξελίχθηκε κρυφά από μία ομάδα μηχανολόγων και παραλίγο να μην κατασκευαστεί ποτέ. Γνωρίζετε την ιστορία της BMW Z3 M Coupe;

Η BMW Z3 ήταν το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής της σειράς Z, αφού η Z1 κατασκευάστηκε σε μόλις 8.000 αντίτυπα. Βασισμένη στην πλατφόρμα της E36, αλλά χρησιμοποιώντας την πίσω ανάρτηση της E30, η Z3 έκανε το ντεμπούτο της το 1995. Η εξέλιξή της είχε ήδη ξεκινήσει από το 1991, και το τελικό σχέδιο, του Ιάπωνα Joji Nagashima, είχε ολοκληρωθεί το 1992.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Το 1997, η BMW παρουσίασε μία παράξενη, coupe εκδοχή της Z3, η οποία δίχασε τα πλήθη λόγω της εμφάνισής της. Οι μισοί τη λάτρεψαν, και οι άλλοι μισοί την μίσησαν, και της έδωσαν το προσωνύμιο «το παπούτσι του κλόουν». Η Z3 Coupe, η οποία έμεινε στην ιστορία με την ωμή, M έκδοση, παραλίγο να μην κατασκευαστεί ποτέ, αφού ήταν ένα κρυφό έργο μιας ομάδας μηχανολόγων της εταιρείας.



Η εξέλιξη της παράξενης BMW ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του 90. Η Z3 είχε δεχτεί κριτική πως δεν διέθετε αρκετό δυναμισμό. Ψάχνοντας έναν τρόπο να προσφέρει τη μέγιστη οδηγική απόλαυση, το εμβληματικό M Division αποφάσισε να δημιουργήσει μία ισχυρή έκδοση του διθέσιου αυτοκινήτου.

Το 1997 έκανε την εμφάνισή της η M Roadster, η οποία κάτω από το μακρύ, πρησμένο καπό είχε τον εξακύλινδρο κινητήρα της M3 E36, 3200 κυβικών και απόδοσης 321 ίππων. Η ανάρτηση και τα φρένα δέχτηκαν την κατάλληλη περιποίηση, και, προκειμένου να «περάσει» η δύναμη στο δρόμο όσο πιο σωστά γινόταν, τα πίσω φτερά ξεχείλωσαν, και φιλοξενούσαν τους φαρδιούς τροχούς 9x17 ιντσών.

Σύμφωνα με το θρύλο, μία ομάδα μηχανικών στην M, ήθελε να βελτιώσει κι άλλο τα οδηγικά χαρακτηριστικά της Z3. Το roadster αμάξωμα της Z3 δεν ήταν όσο άκαμπτο επιθυμούσαν, και έτσι αποφάσισαν να δώσουν στο αυτοκίνητο σταθερή οροφή. Η ηγεσία της εταιρείας δεν επιθυμούσε να κατασκευαστεί ένα τέτοιο όχημα, και έτσι, ο Burkhard Göschel, μαζί άλλους 4 μηχανολόγους, πήρε την απόφαση να προχωρήσει με το συγκεκριμένο project κρυφά.



 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε