autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η Mercedes αλλάζει και «ηλεκτρίζει» AMG, Maybach και G-Class!

15/10/2020

Η Mercedes κάνει πλήρη στροφή στην τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ετοιμάζεται για νέα μοντέλα σε AMG, Maybach και G-Class, δίνοντας υποσχέσεις για αυτονομία μέχρι και 1.200 χιλιόμετρα!

Ποιος είπε ότι η Mercedes δεν συμβαδίζει με τις εξελίξεις και τις επιταγές της σύγχρονης εποχής στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας; Ο κορυφαίος γερμανικός κολοσσός δεν μένει ασυγκίνητος από την διαρκώς αυξανόμενη ανάγκη για δημιουργία ηλεκτρικών αυτοκινήτων και προσαρμόζεται στις απαιτήσεις, υποσχόμενος νέα ηλεκτρικά μοντέλα σε AMG, Maybach και G-Class. Ο κινητήρας καύσης, δηλαδή, δεν θεωρείται από εδώ και στο εξής απαραίτητος εξοπλισμός για τα συγκεκριμένα brands.

Η προτεραιότητα περιορισμού τού κόστους εξυπηρετείται με την νέα αυτή πολιτική της Mercedes που δεν θέλει σε καμία περίπτωση να απαρνηθεί το χαρακτηριστικό εκείνο που την ξεχωρίζει, την πολυτέλεια. Απλώς, στο μέλλον κάθε ακριβό «προϊόν» των Σουηβών της γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας θα είναι ηλεκτρικά τροφοδοτούμενο. Για τον λόγο αυτό, έχει ήδη ιδρυθεί συγκεκριμένος τομέας που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων με σκοπό να αυξήσει την πελατειακή βάση της αυτοκινητοβιομηχανίας με έδρα στην Στουτγάρδη. 

«Επανάσταση» γίνεται με την δημιουργία δύο νέων ηλεκτρικών πλατφορμών με την ονομασία EVA (Electric Vehicle Architecture) και MMA ( Mercedes-Benz Modular Architecture) που έχει μικρότερο κόστος μεταξύ άλλων. Στην πρώτη περίπτωση (EVA), έχουμε να κάνουμε με μία βάση για τα ογκωδέστερα μοντέλα EQ EQE, EQS και τα αντίστοιχά τους SUV. Από το 2021 και έπειτα θα ξεκινήσει η διαδικασία υλοποίησης του project, με αρχικό στόχο μία ηλεκτρική παραλλαγή του S-Class EQS. Στον αντίποδα, από το 2025, η πλατφόρμα ΜΜΑ θα αποτελέσει το θεμέλιο για τα compact μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μοντέλα όπως τα Maybach και η Mercedes G-Class στο άμεσο μέλλον θα έχουν αποκλειστική ηλεκτρική αυτονομία. Σε πρώτο πλάνο, μέσα στο 2021 η Mercedes θα δοκιμάσει σε AMG μοντέλα την νέα τεχνολογία, χωρίς μέχρι στιγμής να είναι γνωστό πότε θα κυκλοφορήσει στην αγορά κάποιο μοντέλο της.

Ταυτόχρονα, η Mercedes εγκαινιάζει ένα νέο τεχνολογικό πρόγραμμα με τίτλο EQXX χάρη στη συνδρομή από το βρετανικό τμήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας AMG High Performance Powertrain Group. Στόχος του νέου προγράμματος είναι η εξέλιξη και κατασκευή μοντέλων με την μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία όσον αφορά την διανυόμενη απόσταση. Η Mercedes δεν αποσκοπεί απλώς σε μεγαλύτερου μεγέθους μπαταρίες αλλά σε αναβαθμισμένη απόδοση που μπορεί να «στείλει» το αυτοκίνητο ως και τα 1.200 χιλιόμετρα. 

Σε δεύτερη μοίρα περνούν πλέον οι κινητήρες καύσης. Επιθυμία της Mercedes είναι να μειωθούν τα μοντέλα συγκεκριμένης ισχύος σε ποσοστό μέχρι και 70% ως το 2030. Στον αντίποδα, τουλάχιστον το 50% των καινούργιων αυτοκινήτων θα είναι ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά. Επιπρόσθετα, σε κάθε είδος αυτοκινήτου, ανεξαρτήτως πλατφόρμας, θα ενσωματωθεί από το 2024 λογισμικό ονομασίας MB.OS, που θα εξελίσσεται-βελτιώνεται ταχύτερα και θα συμβαδίζει με την γενική πολιτική της Mercedes. Την ανάπτυξη!
















 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις