Είναι διαχρονικά σύνηθες φαινόμενο τα αυτοκίνητα της βαυαρικής φίρμας να είναι ισχυρότερα από την τιμή που αναφέρεται στα επίσημα στοιχεία. Μία δυναμομέτρηση αποδεικνύει το ίδιο και για τη νέα BMW M4. Πόσα άλογα «βγάζει» άραγε;
Νομίζετε ότι τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι πάντα πραγματικά; Φαίνεται ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και στο παρελθόν έχουμε δει παρόμοια περιστατικά. Πρόσφατα όμως έγινε μία δυναμομέτρησησε πλήρως εργοστασιακή BMW M4 και το αποτέλεσμα ήταν πέρα για πέρα ενθαρρυντικό, μιας και παρατηρήθηκε σημαντικά αυξημένη ισχύς σε σχέση με την εργοστασιακή.
Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι το βαυαρικό sports coupe εξοπλίζεται με έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, ο οποίος φέρει την κωδική ονομασία S58. Εξοπλίζεται με twin-turbo σύστημα υπερπλήρωσης και η χωρητικότητά του αγγίζει τα 3 λτ. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η ισχύς του αγγίζει τους 480 ίππους και η μέγιστη ροπή φτάνει τα 550 Nm στις 2.650 σ.α.λ.
Το δυναμόμετρο της αμερικανικής εταιρείας IND Distribution φαίνεται ότι έχει διαφορετική άποψη, με αποτέλεσμα οι τελικές τιμές να είναι 469,92 ίπποι και 550 Nm ροπής. Συνοπολογίζοντας όμως τις απώλειες από τον κινητήρα στους τροχούς, οι οποίες κυμαίνονται σε ένα ποσοστό κοντά στο 15% προκύπτει ότι η τελική ισχύς του κινητήρα στον στρόφαλο είναι 547 ίπποι και 651 Nm ροπής.
Η διαφορά είναι πραγματικά εντυπωσιακή και ξεπερνά ακόμα και τα επίσημα στοιχεία για την κορυφαία BMW M4 Competition, η οποία αποδίδει 510 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 650 Nm ροπής από τις 2.750 σ.α.λ.