Η Opel ανανεώνει το λογότυπό της και χάρη στο φρέσκο design του «New Opel» εγκαινιάζει την νέα εταιρική της ταυτότητα στην ηλεκτρική εποχή του αυτοκινήτου.
Η σύγχρονη εποχή στον κόσμο της αυτοκίνησης επεκτείνεται σε πολλά επίπεδα. Το λογότυπο μίας μάρκας είναι το πιο χαρακτηριστικό σήμα κατατεθέν της, με ολοένα και περισσότερες αυτοκινητοβιοιμηχανίες να φρεσκάρουν το λογότυπό τους, προσαρμόζοντάς το στην ψηφιακή αλλά και ηλεκτροκίνητη πραγματικότητα του σήμερα H Opel δεν μπορούσε να μείνει πίσω από τις εξελίξεις. Βαδίζοντας, λοιπόν, στα χνάρια των ανταγωνιστών, η κατασκευάστρια αυτοκινήτων του Rüsselsheim επιδιώκει να βελτιώσει την επωνυμία της, χωρίς να περιορίζεται αποκλειστικά στον εκ νέου σχεδιασμό του σήματος. Κυρίως, μέσα από την αλλαγή αυτή, αλλά θέλει να καταδείξει και την γενικότερη στροφή στην φιλοσοφία της μάρκας, λανσάροντας το σήμα με την ονομασία «New Opel».
Σε αντίθεση με την πολιτική άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, η Opel βασίζεται εδώ και πολύ καιρό στην δισδιάστατη απεικόνιση του λογοτύπου της σε διαφημίσεις και στο Διαδίκτυο. Τώρα η αυτοκινητοβιομηχανία προχωρά ένα βήμα παραπέρα, ακολουθεί την τάση και μικραίνει το σήμα. Το νέο design αποσκοπεί στο να «διώξει» καθετί περιττό και διακοσμητικό το οποίο αποσπά την προσοχή, εστιάζοντας στα βασικά στοιχεία. «Έχουμε αυτοπεποίθηση, φρέσκες ιδέες και περισσότερες πτυχές από ποτέ. Σε αυτή τη νέα εποχή η Opel αντλεί έμπνευση από την προοδευτική σύγχρονη γερμανική κουλτούρα που από την ψυχρή τευτονική λογική έχει περάσει σε μια πιο cool νοοτροπία, και αναδύεται πιο τολμηρή πιο αυθεντική και πιο σύγχρονη. Πρόκειται για την έκφραση της νέας εταιρικής μας ταυτότητας η οποία αντιπροσωπεύει απολύτως την συναρπαστική νέα γκάμα προϊόντων μας», εξήγησε σχετικά με τις επιρροές του νέου λογοτύπου ο Xavier Duchemin, επικεφαλής πωλήσεων και marketing στην Opel.
Η μετάβαση «cold to cool», όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε, θα εκφραστεί με συγκεκριμένες αισθητικές επεμβάσεις. Στο μέλλον, το σήμα θα έχει στενότερο δακτύλιο και τον τρόπο αυτό θα υπερτονίζεται ο κεραυνός στο εσωτερικό του, ο περίφημος «Opel Blitz», έμβλημα που είδαμε για πρώτη φορά το 2018 στο μοντέλο Opel GT X Experimental. Επιπλέον, η γραμματοσειρά θα είναι διαφοροποιημένη αποκτώντας και νέα ονομασία, «Opel Next». Τα γράμματα θα έχουν μικρότερο μέγεθος για πιο μοντέρνο, δυναμικό, φωτεινό και ευκρινές προφίλ. Θα εμφανίζονται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, ελαφριά (light), κανονική (regular) και έντονη (bold).
Σημαντική αλλαγή εντοπίζουμε και με το κίτρινο νέον χρώμα στο φόντο, το οποίο δεν περνά απαρατήρητο. Το «Opel Yellow» συμβολίζει την εποχή της ηλεκτρικής κινητικότητας, τον νέο τύπο κίνησης των αυτοκινήτων. Ουσιαστικά το χρώμα «εξηλεκτρίζει» το λογότυπο και εισάγει την αδιαμφισβήτητη εταιρική ταυτότητα της γερμανικής μάρκας που ενισχύει και το πιο έντονο design του κεραυνού. «Χρησιμοποιώντας νέα στοιχεία ταυτότητας, θέλουμε να δείξουμε ότι είμαστε ξεχωριστοί, νεωτεριστές, ανοιχτοί σε νέες ιδέες και ανοιχτοί στο μέλλον» επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο επικεφαλής μάρκετινγκ, Patrick Fourniol.
Η Opel θα παρουσιάσει το μελλοντικό της λογότυπο και νέα εταιρική της ταυτότητα το πρώτο εξάμηνο του 2021. Τα Opel Crossland και Opel Mokka θα είναι τα... μοντέλα με μία διαφορετική ερμηνεία, διότι σε αυτά θα ενσωματωθεί το νέο σήμα. Μάλιστα, στο Mokka θα εμφανιστεί και το Pure Panel, ο νέος σχεδιασμός του cockpit, καθώς και το ανανεωμένο «πρόσωπο» Vizor. Το timing της παρουσίασης μόνο τυχαίο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, διότι σε μία περίοδο αναστάτωσης συνολικά για την παγκόσμια οικονομία, η γερμανική μάρκα θέλει με την πρωτοβουλία αυτή να πάρει πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας.
Το ανανεωμένο λογότυπο της Opel θα χρησιμοποιηθεί σε όλες τις δραστηριότητες, τομείς και προϊόντα των Γερμανών, σε πωλήσεις και marketing, σε όλα τα κανάλια και Μέσα επικοινωνίας.