autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
5 φωτογραφίες »

Ανανεωμένη και με νέο κινητήρα η Mercedes AMG C 63

2/11/2020

Θυμάστε την Mercedes-AMG C 63 με τον χαρακτηριστικό V8 διπλό turbo κινητήρα; Ξεχάστε την, διότι ο γερμανικός κολοσσός αναπροσαρμόζει τον σχεδιασμό της νέας ηλεκτροκίνητης Mercedes-AMG C 63 στον βωμό της ηλεκτροκίνησης.

Η νέα Mercedes C-Class είναι στο... κατώφλι της κυκλοφορίας στην αγορά. Βάσει των πληροφοριών που έχουν κυκλοφορήσει, η επόμενη γενιά W206 αναμένεται να παρουσιαστεί το 2021. Αντίστοιχα, το προσεχές χρονικό διάστημα θα διατεθούν και τα παράγωγα μοντέλα της Mercedes-AMG.
 
Τι πρέπει να περιμένουμε από την AMG; Σε ένα πρώτο σχόλιο, ο biturbo V8 κινητήρας εκτός απροόπτου δεν θα εμφανιστεί στο επόμενο αυτοκίνητο. Η W206 C-Class πιθανότατα θα σχεδιαστεί αποκλειστικά με τετρακύλινδρους κινητήρες με ηλεκτρικό σύστημα 48 volt, εξέλιξη η οποία έχει άμεση συνάρτηση με τα επερχόμενα μοντέλα της AMG. Οι ηλεκτρονικοί υπερσυμπιεστές και η ηλεκτροδότηση θα προσφέρουν στο νέο C63 την απαραίτητη ώθηση για την κίνηση.
 
Αρκετά διαφοροποιημένο θα είναι το σύστημα οδήγησης και οι εκδόσεις στις οποίες θα εμφανιστεί το μοντέλο. Λαμβάνοντας υπόψη ότι παγκόσμια πρεμιέρα παρουσίασης της C-Class έχει προγραμματιστεί για το 2021. συμπεραίνουμε ότι τα παράγωγα AMG είναι απίθανο να παρουσιαστούν πριν από το τέλος του 2021. Τουναντίον, πιθανότατα θα κυκλοφορήσουν στην αγορά στις αρχές του 2022. Όσον αφορά την τιμή, ενδεικτικά, μπορείς να βρεις μεταχειρισμένο μοντέλο Mercedes-Benz C 63 AMG 2015 620 ίππων κάτι παραπάνω από 84.000 στην ελληνική αγορά. Συνεπώς, υπολογίστε πόσο βαθιά στην τσέπη πρέπει να βάλουμε το χέρι για να αγοράσουμε για το μελλοντικό μοντέλο.


 
Πάμε όμως να δούμε αναλυτικά τι ετοιμάζει η θυγατρική της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο μέχρι πρότινος CEO της Mercedes-AMG, Tobias Moers, αποκάλυψε ότι η ηλεκτροδότηση θα είναι σχεδόν ταυτόσημη έννοια με τα μελλοντικά αυτοκίνητα της AMG. Με το C 63 γίνεται το επόμενο βήμα. Το μόνο δεδομένο που πρέπει να ξεκαθαρίσει είναι ποιος κινητήρας θα έχει ρόλο καύσης. Θεωρώντας ότι οι έξι και οκτώ κύλινδροι κινητήρα αποτελούν ουσιαστικά... παρελθόν και δεν θα εμφανιστούν την επόμενη C-Class, στο C 63 αναμένεται να επιλεχθεί τετρακύλινδρος M139 turbo κινητήρας από το A 45 S. Σε εκείνο το μοντέλο αναπτύσσει 421 ίππους, αλλά στο AMG δεν θα τοποθετηθεί σε εγκάρσια (διασταύρωση) μορφή, αλλά αντιθέτως θα έχει κατά μήκος εγκατάσταση στην μπροστινή ποδιά του.
 
Με έναν μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, ο κινητήρας στο C 63 θα μπορούσε να αποδώσει περίπου 450 ίππους ενώ η παρουσία ηλεκτροκινητήρα στην έκδοση S θα απέδιδε 520 άλογα. Το προσεχές αυτοκίνητο θα ξεπεράσει το τρέχον C 63 S στην ροπή των 700 Nm αλλά και την ιπποδύναμη (θα παράγει 10 περισσότερα άλογα). Η απλή έκδοση 63 χωρίς το S θα μπορούσε να παράγει κάτι λιγότερο από 500 ίππους. Χάρη στο ενσωματωμένο δίκτυο 48-V, ένα e-turbo θα μπορούσε να αντισταθμίσει την κακή συμπεριφορά αντίδρασης καυσαερίων ενός αναπτυγμένου υπερσυμπιεστή.
 
Σύμφωνα με τον Moers, η ηλεκτρονική βοήθεια οδηγεί σε καλύτερες επιδόσεις αντί της ηλεκτρικής μετακίνησης. Είναι γεγονός, πάντως, πως για να επιτευχθεί ηλεκτρική αυτονομία περίπου 50 χιλιόμετρα πρέπει να χρησιμοποιηθεί ένας ηλεκτρικός κινητήρας ισχύος πάνω από 100 kW (136 άλογα) με ανάλογη μπαταρία. Το πιο ρεαλιστικό σενάριο θέλει την νέα C 63 να λανσαριστεί ως plug-in hybrid.


 
Το αν ο ηλεκτροκινητήρας θα μεταδίδει την κίνηση στον πίσω ή τον μπροστινό άξονα παραμένει ασαφές. Το πλεονέκτημα ενός C 63, πάντως, με τέσσερις κυλίνδρους κινητήρα καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα εστιάζει στο μικρότερο βάρος στον μπροστινό άξονα, εφόσον ο ηλεκτροκινητήρας δίνει κίνηση στον πίσω άξονα. Μία τέτοια περίπτωση θα ωφελούσε σε μεγάλο βαθμό την ισορροπημένη και με ακρίβεια οδήγηση. Κατά αντιστοιχία, λείπει ο χαρακτηριστικός ήχος που παράγει ο οκτακύλινδρος κινητήρας και όταν οι μπαταρίες είναι άδειες, λείπει η πρόσθετη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα.
 
Ο Moers έχει επίσης  αποκαλύψει ότι όλες οι AMG C-Class θα έχουν τετρακίνηση. Μέχρι στιγμής, μόνο το C 43 4Matic έχει τον συγκεκριμένο εξοπλισμό. Προς την κατεύθυνση αυτή θα δίνεται στον οδηγό και η δυνατότητα επιλογής με drift mode αποκλειστικά πίσω κίνησης. Σταθερό παραμένει το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων.



 
Όπως ίσχυε και μέχρι πρότινος, η επόμενη γενιά του C 63 θα προσφερθεί ως sedan, coupe και station wagon με την ονομασία T-model. Bέβαια δεν αποκλείεται να προκύψει αλλαγή στην ονοματοδοσία. Λόγω της ηλεκτρονικής υποστήριξης, είναι πιθανό τα μοντέλα 63 να έρθουν στην αγορά ως C 63e και C 63e S. Το τρέχον C 43 θα μπορούσε να μετονομαστεί σε C 45 έχοντας τετρακύλινδρο κινητήρα που χρησιμοποιεί το C 45, δίχως όμως ηλεκτρική υποστήριξη. Επιπλέον, το μοντέλο C 53 δεν θα μοιάζει με το E 53. Σίγουρο είναι ότι οι διαφορές ανάμεσα στα C 45 και C 63 θα είναι δυσδιάκριτες.
 
Πρόσφατα, κυκλοφόρησαν spy φωτογραφίες μίας καμουφλαρισμένης AMG η οποία πιστεύεται ότι είναι η επόμενη τετράθυρη C 63. Σίγουρα το αυτοκίνητο δεν είναι μία τυπική C-Class, διότι τα μεγαλύτερα φτερά, η μάσκα Panamericana και οι τέσσερις γωνιακές απολήξεις της εξάτμισης «φωνάζουν» από μακριά design AMG. Μια πολύ έντονη μπροστινή ποδιά σε στιλ AMG, ένα χείλος spoiler στο καπάκι του αμαξώματος και ένας πίσω διαχύτης «τραβάνε» κατευθείαν την ματιά του θεατή. Όπως και με την κανονική C-Class, οι προβολείς είναι πιο στενοί. Οι δύο θόλοι τροφοδοσίας φαίνεται να αποκτούν μεγαλύτερο μέγεθος εξαιτίας της μάσκας.
 
Στο εσωτερικό, η επόμενη C-Class πιθανότατα θα περιλαμβάνει τη μεγάλη κεντρική οθόνη της νέας S-Class, μέσω της οποίας ελέγχονται σχεδόν όλες οι λειτουργίες του οχήματος. Προβλέπεται να υπάρχει ένα καμπύλης μορφής ψηφιακό cockpit, σε μικρότερο μέγεθος από εκείνα που υπήρχαν στους προκατόχους του. Πιθανότατα στην AMG-C-Class θα δούμε το νέο τιμόνι με τις δύο διπλές ράβδους από την E και S-Class.


 
Όσα τονίστηκαν, βέβαια, παραμένουν θεωρία. Για να γίνουν πράξη υπομονή μέχρι την επίσημη παρουσίαση της νέας Mercedes-AMG C 63 μέσα στο 2021.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις