Η Peugeot παρουσίασε το εντυπωσιακό νέο 308, το οποίο έχει δυναμικό και σμιλευμένο εξωτερικό, φουτουριστικό εσωτερικό και πλούσια γκάμα κινητήρων. Θα διατίθεται τόσο σε plug-in υβριδικές, όσο και σε βενζινοκίνητες και diesel εκδόσεις.
H Peugeot παρουσίασε την πολυαναμενόμενη νέα γενιά του 308, ένα μοντέλο που είναι ριζικά διαφοροποιημένο από το αυτοκίνητο που καλείται να αντικαταστήσει.
Ξεκινώντας από την εμφάνιση, στον εμπρόσθιο πρόβολο του νέου Peugeot 308 ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα, η οποία είναι αντίστοιχη των πρόσφατα ανανεωμένων 3008 και 5008. Στο κέντρο δεσπόζει το ολοκαίνουριο, ρετρό λογότυπο της εταιρείας, που τιμά την ιστορία της Γαλλικής φίρμας. Δίπλα της βρίσκονται τα φωτιστικά σώματα, τα οποία αποτελούν μία οπτική συνέχεια της γρίλιας. Αυτά είναι τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις, ενώ αυτά του GT και GT Pack εξοπλισμού έχουν τεχνολογία matrix LED.
Ένα χαρακτηριστικό των νέων μοντέλων της οικογένειας της Peugeot είναι τα κάθετα φώτα ημέρας, που θυμίζουν τους κυνόδοντες του λιονταριού. Αυτό φυσικά συμβαίνει και στη νέα γενιά του 308.
Το έντονα σμιλευμένο αμάξωμα του αυτοκινήτου, έχει στοιχεία που το κάνουν δυναμικό και παράλληλα κομψό. Το καπό έχει ένα μεγάλο φούσκωμα, και το πλαϊνό τμήμα έχει νευρώσεις. Πιο συγκεκριμένα, τα φτερά προεξέχουν, ενώ στο κέντρο , στο κάτω μέρος των θυρών, υπάρχει μία εσοχή που κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει πως κινείται, ακόμα και όταν αυτό είναι σταματημένο. Δίπλα από τους εμπρός θόλους, συναντούμε ξανά το νέο έμβλημα της Peugeot.
Το πίσω μέρος είναι επίσης λαξευμένο. Τα εντυπωσιακά σκούρα πίσω LED φανάρια, φωτίζουν σε μοτίβο που θυμίζει τα νύχια του Λέοντα, και δίνουν μοντέρνα αλλά ταυτόχρονα επιθετική εμφάνιση. Ενδιάμεσα βρίσκεται ένα μαύρο λεπτό πλαίσιο. Χαμηλά στον προφυλακτήρα, την τιμητική τους έχουν οι απολήξεις της εξάτμισης, που τονίζονται χάρη σε ένα τραπεζοειδές πλαίσιο.
Το εσωτερικό του νέου Peugeot 308 είναι φουτουριστικό. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη 10 ιντσών για το infotainment, ενώ ακριβώς από κάτω βρίσκονται οι διακόπτες αφής για τον κλιματισμό, αλλά και άλλες συντομεύσεις, οι οποίες μπορούν να καθοριστούν από τον εκάστοτε ιδιοκτήτη. Πάνω από το τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, επίσης 10 ιντσών, ο οποίος στις πιο πλούσιες εκδόσεις διαθέτει 3D στοιχεία.
Η premium καμπίνα του μοντέλου περιέχει λειτουργία ασύρματης φόρτισης κινητού, κρυφό φωτισμό με επιλογή 8 χρωμάτων, ηχοσύστημα της Focal με 10 ηχεία και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα.
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί μία βελτιωμένη εκδοχή της πλατφόρμας EMP2. Η γκάμα των μηχανικών συνόλων περιλαμβάνει έναν turbo τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1200 κυβικών, ο οποίος θα αποδίδει 110 ή 130 ίππους (αναλόγως της έκδοσης) και θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ή αυτόματο 8 ταχυτήτων. Παράλληλα, υπάρχει και ένας τετρακύλινδρος diesel 1,5 λίτρων με 130 άλογα.
Εκτός αυτού, το νέο Peugeot 308 θα διατίθεται και ως υβριδικό. Οι επιλογές θα είναι 2, αμφότερες plug-in hybrid. Η χαμηλότερη έκδοση χρησιμοποιεί έναν βενζινοκινητήρα 150 ίππων, ενώ το θερμικό μοτέρ της πιο ισχυρής αποδίδει 180 άλογα.
Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα 81kW, ο οποίος τροφοδοτείται από μία μπαταρία 12,4 kWh, η συνδυαστική ισχύς είναι 180 και 225 άλογα, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία θα είναι η ίδια και στις 2 εκδόσεις, 60km σε κύκλο WLTP.
Η νέα γενιά του Peugeot 308 θα κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στο έτος. Αναμένουμε να μάθουμε τις τιμές με τις οποίες θα πωλείται στη χώρα μας.