autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Αποσύρει το χειροκίνητο κιβώτιο το Honda Civic Sedan 2021

16/10/2020

Η Honda εγκαταλείπει σταδιακά τα χειροκίνητα κιβώτια στα Civic Sedan 2021, κινείται προς την τεχνολογία των αυτόματων και εξετάζει το ενδεχόμενο ολοκληρωτικής τροποποίησης του σχεδιασμού της.

Το Honda Civic Sedan που θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2021 είναι ο νέος «εχθρός» του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων. Η διαρκής ενσωμάτωση των αυτόματων μοντέλων βρίσκει ανταπόκριση σε ένα αυτοκίνητο το οποίο θεωρείται ασφαλής επιλογή για όσους μέχρι πρότινος επιθυμούσαν μηχανικό έλεγχο. Αντιθέτως, το 2021 Civic hatchback διατηρεί το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων σε συγκεκριμένες εκδόσεις του. Μία σειρά που θα απαρτίζεται από τέσσερα διαφορετικά στυλ, τα LX, Sport, EX και Sport Touring ως το κορυφαίων όλων. Τα Sport και Sport Touring θα περιλαμβάνουν ως σταθερό εξοπλισμό το χειροκίνητο κιβώτιο ενώ το αυτόματο CVT θα είναι προαιρετικό.
 
Επιστρέφοντας στο Honda Civic Sedan, το μυαλό μας πηγαίνει κατευθείαν στις θυγατρικές σειρές LX, Sport, EX, EX-L και Touring. Το εξατάχυτο κιβώτιο υπήρχε στα μοντέλα Civic Sport αλλά από το 2021 εισάγεται το κιβώτιο με συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης. Από σχεδιαστική άποψη, κρίνεται σημαντική απώλεια αν αφορά μόνο μία συγκεκριμένη έκδοση, ωστόσο η αλλαγή εφαρμόζεται πλήρως στα αυτοκίνητα Honda Civic Sedan, οπότε το πλήγμα είναι εντονότερο.
 
Η σημαντική απορία, πάντως, που προκύπτει λόγω των εξελίξεων αφορά το μελλοντικό πλάνο της Honda στις εκδόσεις Civic που θα κυκλοφορήσουν το 2022. Αν λάβουμε υπόψη ότι στην ισχυρή αγορά των ΗΠΑ τα δίθυρα Coupe δεν αποτελούν ελκυστική επιλογή με το κοινό να απομακρύνεται από τα χειροκίνητα κιβώτια, είναι στο μυαλό της Honda η πλήρης στροφή στα αυτόματα Civic στην 10η έκδοσή τους, με παράλληλη αντικατάσταση του λεβιέ από κουμπιά στα sport μοντέλα;
 
Μέχρι στιγμής, ξέρουμε ότι το νέο Civic Type R βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης. Με πρότυπο εκείνο το μοντέλο, δεν αποκλείεται να εγκαταλειφθεί η τεχνολογία χειροκίνητου κιβωτίου και να προτιμηθεί εκείνη με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αν μάλιστα το Honda Civic Si παραμείνει το μοναδικό με μη αυτόματο κιβώτιο στην οικογένεια της Civic, τότε φαντάζει δεδομένο ότι οι Ιάπωνες για λόγους κόστους θα αλλάξουν ολοκληρωτικά τον σχεδιασμό τους.
 
Συμπέρασμα; Δύσκολη εποχή για χειροκίνητο λεβιέ...
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις