Η έκδοση Sportback είναι η «χρηστικότερη» έκδοση του Α3, θα μπορούσαμε να πούμε. Διατηρώντας αναλλοίωτη την ποιότητα, την άνεση, το τεχνολογικό υπόβαθρο και την ασφάλεια του Α3, προσφέρει περισσότερη χρηστικότητα, χάρη στις 2 επιπλέον πόρτες που διαθέτει. Δοκιμάζουμε την έκδοση με τον κινητήρα των 1.400 κ.εκ. και των 122 ίππων.
Αν και πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, η βασική σχεδιαστική φόρμα του Α3, παραμένει γνώριμη, χωρίς να διαφοροποιείται σημαντικά από το προηγούμενο μοντέλο. Η επιλογή αυτή της Audi είναι συνειδητή και όπως λένε οι σχεδιαστές της εταιρείας «αν αλλάξεις τελείως σχεδιαστικά ένα μοντέλο, αυτό σημαίνει ότι το προηγούμενο ήταν …λάθος». Στο A3 τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω έχουν στενέψει, οι ακμές του αμαξώματος είναι πιο οξείς, οι 2 επιπλέον πόρτες εντάσσονται αρμονικά στο σύνολο και μόνο οι πίσω κολώνες είναι πιο κάθετες από την 3θυρη έκδοση.
Το Sportback είναι 7,5 εκατοστά μακρύτερο από το 3θυρο, 2 εκατοστά φαρδύτερο και έχει σχεδόν το ίδιο ύψος. Το Audi A3 Sportback διακρίνεται για την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνεσης που προσφέρει στον δρόμο. Το νέο ελαφρύτερο πλαίσιο, σε συνδυασμό με την νέα ρύθμιση της ανάρτησης, έχουν συμβάλλει στην βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς σε όλες τις συνθήκες. Το ακριβές τιμόνι και τα αποτελεσματικά φρένα συμπληρώνουν την πολύ καλή εικόνα.
Εσωτερικό – Χώροι: Πιο άνετο από το 3θυρο
Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν διαφορές από το 3θυρο μοντέλο, με την κορυφαία ποιότητα υλικών και το εξαιρετικό φινίρισμα να ξεχωρίζουν. Οι 2 επιπλέον πόρτες και το διαφοροποιημένο αμάξωμα έχουν θετικό αντίκτυπο στους χώρους του Α3 Sportback, σε σχέση πάντα με το 3θυρο Α3. Η κυριότερη διαφορά είναι στον αέρα που έχουν στην διάθεσή τους οι πίσω επιβάτες. Αυτονόητο είναι βέβαια ότι η πρόσβαση στο πίσω κάθισμα είναι ευκολότερη σε σχέση με την 3θυρη έκδοση. Ευνοημένος είναι και ο χώρος αποσκευών, που έχει χωρητικότητα 380 λίτρα και είναι 15 λίτρα μεγαλύτερος του 3θυρου.
Κινητήρας: Mε καλές επιδόσεις
Ο 1,4 TSI βενζινοκινητήρας, με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό, αποδίδει 122 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και έχει ροπή 200 Nm στις 1.400 σ.α.λ., ενώ η μέση κατανάλωσή του είναι 5,3 λτ/100χλμ. Με εκπομπές CO2 123 γρ./χλμ πληρώνει 135 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.
Copyright © 2024 - autoagora.gr