6 φωτογραφίες »

Αυτό είναι το πρακτικό και turbάτο νέο Honda Civic!

Διαβάστηκε από 2874 αναγνώστες - 24/6/2021

Στην επίσημη παρουσίαση του 11ης γενιάς Honda Civic προχώρησε η δημοφιλής μάρκα, με το hatchback να διαδέχεται το sedan και να προτάσσει την πρακτικότητα και την turbo προοπτική.

Μπαίνοντας κατευθείαν στα βαθιά, το νέο hatchback Honda Civic βασίζεται σχεδιαστικά αρκετά στο sedan μοντέλο, αν και ακολουθεί μία πιο ώριμη και σοβαρή φιλοσοφία. Φυσικά εντοπίζουμε και αρκετές διαφορές όπως η γωνιακού σχήματος πόρτα του χώρου αποσκευών και το μοναδικό πίσω μέρος με την αεροτομή. Το πεντάθυρο μοντέλο διαθέτει επίσης πιο κομψά πίσω φώτα τα οποία συνδέονται μεταξύ τους με μία λεπτή λωρίδα που κινείται στα όρια του spoiler.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Οικείο είναι το εσωτερικό του νέου Honda Civic που ξεχωρίζει για το μοντέρνο design του. Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ή 10,2 ιντσών βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό ενώ στο κέντρο του μοντέλου έχει τοποθετηθεί μία ανεξάρτητη οθόνη αφής 7 ή 9 ινστών για το σύστημα ψυχαγωγίας. Υποστηρίζει υπηρεσίες ασύρματης συνδεσιμότητας Android Auto και Appla CarPlay ενώ σχεδιαστικά εντυπωσιάζει το κυψελωτό μακρόστενο σχήμα κάτω από το ταμπλό.

Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ή 10,2 ιντσών βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό ενώ στο κέντρο του μοντέλου έχει τοποθετηθεί μία ανεξάρτητη οθόνη αφής 7 ή 9 ινστών για το σύστημα ψυχαγωγίας.

Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ή 10,2 ιντσών βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό ενώ στο κέντρο του μοντέλου έχει τοποθετηθεί μία ανεξάρτητη οθόνη αφής 7 ή 9 ινστών για το σύστημα ψυχαγωγίας.

 
Αναφέραμε νωρίτερα πως η πρακτικότητα είναι βασικό πλεονέκτημα του νέου hatchback Honda Civic, το οποίο κερδίζει στην συγκεκριμένη παράμετρο το sedan. Στην πράξη βλέπουμε αναδιπλούμενα 60/40 πίσω καθίσματα τα οποία επιτρέπουν την μεταφορά-αποθήκευση μεγαλύτερων αποσκευών. Δεν υπάρχουν επίσημες λεπτομέρειες-τιμές από πλευράς Honda, με την εταιρεία απλώς να προσθέτει ότι οι πίσω επιβάτες θα έχουν έξτρα 36 χιλιοστά «αέρα» για τα πόδια τους.
 
Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων δύο είναι οι επιλογές που υπάρχουν κάτω από το καπό του Honda Civic, ο βασικός 2.000άρης 4κύλινδρος με 158 άλογα και 187 Nm ροπής και ο ισχυρότερος turbo 4κύλινδρος 1,5 λίτρων κινητήρας ισχύ 180 ίππων και ροπή 177 Nm. Η ταχύτητα μεταφέρεται είχε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το κλασικό CVT. Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, το hatchback έχει πιο στιβαρό πλαίσιο, αναθεωρημένη ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης που δίνει καλύτερο feedback τον οδηγό, επιτρέπει καλύτερο χειρισμό και ταυτόχρονα μειώνει τον θόρυβο κύλισης και τους κραδασμούς.
 
Ιδιαίτερη αναφορά, τέλος, πρέπει να γίνει στην αναβαθμισμένη σειρά Honda Sensing που προσφέρει βελτιωμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας. Ένας πιο ισχυρός επεξεργαστής από κοινού με ένα αναβαθμισμένο λογισμικό εξασφαλίζουν καλύτερες υπηρεσίες, μαζί με μία κάμερα που έχει μεγαλύτερο οπτικό πεδίο. Χάρη σε αυτές τις αλλαγές υπάρχουν ταχύτερες αντιδράσεις και πιο φυσικό φρενάρισμα όταν χρησιμοποιείται το Adaptive Cruise Control, ενώ με το Lane Keeping Assist προσφέρεται πιο γραμμική και φυσική οδήγηση.
 
Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στις αγορές το προσεχές φθινόπωρο, ενώ μέσα στους επόμενους μήνες αναμένουμε επίσης τα Honda Civic Si και R.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »