autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Διέρρευσε το νέο Honda CR-V
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Διέρρευσε το νέο Honda CR-V

16/5/2022

Το γύρο του διαδικτύου κάνουν οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Honda CR-V, οι οποίες διέρρευσαν από το υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας.

Εν αναμονή της επίσημης αποκάλυψης

Στην επιφάνεια της δημοσιότητας ήρθαν οι πρώτες φωτογραφίες της νέας γενιάς CR-V που πρόκειται να γνωρίσουμε και επίσημα πριν τελειώσει το 2022. Για τη διαρροή στο διαδίκτυο (όπως και αρκετές άλλες), ευθύνεται το υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας.

Πιο μεγάλο σε μέγεθος και αρκετά στυλάτο

Οι πρώτες πληροφορίες λοιπόν, κάνουν λόγο πως το κινέζικο Honda CR-V θα έχει μήκος 4.703 χιλιοστά, 1.866 χιλιοστά πλάτος, 1.680 χιλιοστά ύψος και μεταξόνιο 2.701 χιλιοστών, ουσιαστικά λίγο μακρύτερο από την προηγούμενη γενιά, οπότε και λογικά θα προσφέρει μεγαλύτερη ευρυχωρία στου επιβάτες του. Η εξωτερική του εμφάνιση θυμίζει κάτι από το νέο HR-V, αφού όπως διακρίνεται εύκολα, αφήνει στο παρελθόν τις μυώδεις γραμμές της προηγούμενης γενιάς για τις μεγάλες και λείες επιφάνειες. Στη θέση τους συναντάμε ένα πιο μακρύ καπό, λεπτεπίλεπτα φωτιστικά σώματα LED που πλαισιώνουν  την πιο επιβλητική γρίλια και τον κομψό προφυλακτήρα. Καταλήγοντας στο πίσω μέρος, το CR-V για μια ακόμη φορά υιοθετεί φωτιστικά σώματα σχήματος L, τα οποία και έχουν ανασχεδιαστεί.

Στην Ευρώπη με το υβριδικό σύστημα e:HEV

Τώρα σε ότι αφορά το κομμάτι των κινητήρων, το νέο CR-V θα είναι διαθέσιμο στην κινεζική αγορά με έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 193 άλογα αλλά και σε υβριδική και Plug-in υβριδική έκδοση, κάτι που στην από εδώ πλευρά του χάρτη αναμένεται να διαφοροποιηθούν.  

Πιο συγκεκριμένα, κάτω από το καπό θα δανειστεί το e:HEV υβριδικό σύνολο του HR-V που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο θερμικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων i-VTEC κύκλου Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο κινητήρας βενζίνης αναλαμβάνει το ρόλο του range extender, δηλαδή μιας γεννήτριας που φορτίζει την μπαταρία όταν αδειάσει. Η συνδυαστική ισχύς του κινητήριου συνόλου, ορίζεται στους 131 ίππους με 253 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός  εξελιγμένου κιβώτιου μονής σχέσης. Αυτό συνεργάζεται με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος, με τη λειτουργία του να θυμίζει CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Κιβώτιο και ο ηλεκτροκινητήρας των 80 kW αποτελούν «συγκοινωνούντα δοχεία», ενώ ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί κι αυτός επικουρικά για να φορτίζει τη μπαταρία.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε