autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Renault Clio: 1.000αρι turbo με 91 ίππους και χωρίς τέλη
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Renault Clio: 1.000αρι turbo με 91 ίππους και χωρίς τέλη

Διαβάστηκε από 12573 αναγνώστες - 20/7/2022

Το Renault Clio είναι πλέον ένα ιδιαίτερα γνώριμο μοντέλο που πρωταγωνιστεί στην κατηγορία των supermini. Αυτή τη φορά, όμως, έρχεται με νέο κιβώτιο έξι σχέσεων και τρικύλινδρο κινητήρα 91 ίππων που το απαλλάσσει από τέλη κυκλοφορίας.

Οι τρικύλινδροι κινητήρες έχουν ενσωματωθεί πλέον στη γκάμα των περισσότερων supermini και όχι μόνο. Οι Γάλλοι στοχεύουν στη μείωση ρύπων και κατανάλωσης των συγκεκριμένων μοτέρ, με αποτέλεσμα η πέμπτη γενιά Renault Clio να αποκτά ένα νέο 1.000άρι μοτέρ που πλέον συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Εξωτερικά το σχήμα είναι ιδιαίτερα δυναμικό και μυώδες, ενώ τα full LED φωτιστικά σώματα ακολουθούν τη γνωστή πλέον «C-Shaped» σχεδιαστική φιλοσοφία.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Εσωτερικό: Ποιοτικό και ευρύχωρο
Το νέο Renault Clio είναι ένα μοντέλο που διακρίνεται για την κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό, με τη μεγαλύτερη επιφάνεια του ταμπλό να αποτελείται από μαλακά στην υφή υλικά. Πίσω από το τριάκτινο τιμόνι υπάρχει ένας ευανάγνωστος, ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγέθους 7 ιντσών, ο οποίος παρέχει κάθε χρήσιμη πληροφορία στον οδηγό, ενώ ίδιων διαστάσεων είναι και η κεντρική οθόνη αφής για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών. Από αυτή δεν απουσιάζει το σύστημα πλοήγησης, αλλά και η κάμερα οπισθοπορείας, η οποία διευκολύνει τη διαδικασία στάθμευσης. Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερες συστάσεις για τους διαθέσιμους χώρους δε χρειάζονται, μιας και το συγκεκριμένο μοντέλο θα φιλοξενήσει με κάθε άνεση τέσσερις ενήλικες επιβάτες και διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών της κατηγορίας, με τον όγκο να αγγίζει τα 391 λτ.



Κινητήρας: Απέκτησε κιβώτιο έξι σχέσεων
Όπως ήδη αναφέραμε, ιδιαίτερη έμφαση αξίζει να δώσουμε στα μηχανικά μέρη της συγκεκριμένης έκδοσης του Renault Clio, μιας και αποτελούν κάτι το καινούριο. Στη βασική έκδοση του μικρού supermini της γαλλικής εταιρείας συναντάμε έναν κινητήρα που υπάρχει και στη γκάμα του Captur. Πρόκειται για τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας μόλις 999 κ.εκ. που διαφοροποιήθηκε σε επίπεδο ισχύος προς όφελος της κατανάλωσης. Πλέον η ισχύς του συγκεκριμένου μοτέρ μειώθηκε στους 91 ίππους, αλλά η μέγιστη ροπή των 160 Nm έρχεται πλέον από χαμηλότερες στροφές λειτουργίας (2.000 έναντι 3.750 σ.α.λ. για να είμαστε ακριβείς. Η κίνηση περνά ασφαλώς στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων πλέον. Η μία επιπλέον ταχύτητα επιτρέπει καλύτερη κατανάλωση, με την επίσημη αντιπροσωπεία να ανακοινώνει κατανάλωση σε μεικτό κύκλο χρήσης από 5,2 έως 5,8 λτ./100 χλμ. Στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη συγκεκριμένη τιμή να διαμορφώνεται στα 6,5 λτ./100 χλμ., ενώ όταν κινηθήκαμε στο επαρχιακό δίκτυο με το πρόγραμμα «Eco» ενεργοποιημένο, αποδείχθηκε ότι είναι εφικτή  περεταίρω μείωση που μπορεί να κυμανθεί στο εύρος της εργοστασιακής τιμής. Ως προς τις επιδόσεις, η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,2 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε