5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε την Skoda Octavia iV με το Plug-in υβριδικό σύστημα

Διαβάστηκε από 2642 αναγνώστες - 8/7/2021

Βρίσκεται αισίως στην τέταρτη γενιά της και έφτασε η ώρα για τον εξηλεκτρισμό της. Η Plug-In υβριδική Skoda Octavia μπορεί πλέον να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά και να επιταχύνει σαν την έκδοση RS της προηγούμενης γενιάς.

Είναι ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα στη χώρα μας και το όνομά του ταυτίστηκε με την πρακτικότητα. Στην τέταρτη γενιά της, η Skoda Octavia αποκτά Plug-In υβριδική έκδοση, η οποία συνδυάζει οικονομία, κορυφαίες επιδόσεις, αλλά και πιο «premium» αισθητική από ποτέ. Η νέα Skoda Octavia iV μπαίνει στην πρίζα κι εμείς την βάζουμε στο «μικροσκόπιο», ώστε να διαπιστώσουμε ποια είναι η πραγματική της ηλεκτρική αυτονομία και όχι μόνο.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Εξωτερικά, η νέα Octavia iV Grand Coupe διαθέτει μία άκρως δυναμική σχεδίαση, με τα έντονα νεύρα να διατρέχουν όλο το αμάξωμα και το κεκλιμένο πίσω μέρος να δημιουργεί ένα ιδιαίτερα «sportive» αποτέλεσμα. Στο εμπρός τμήμα «πρωταγωνιστούν» τα full LED φωτιστικά σώματα, ενώ απαρατήρητες δεν παιρνούν και οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών με το αεροδυναμικό σχήμα και τη διχρωμία. Ασφαλώς πρόκειται για ένα Plug-In υβριδικό αυτοκίνητο, συνεπώς αντιδιαμετρικά του αμαξώματος μήκους σχεδόν 4,7 μέτρων υπάρχει και η σχετική θύρα φόρτισης.



Περνώντας στο εσωτερικό, οι αλλαγές και πάλι είναι περιορισμένες συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Η ποιότητα των υλικών παραμένει εξαιρετική, όπως και η εκμετάλλευση των χώρων. Στην κεντρική κονσόλα συναντάμε μία οθόνη αφής μεγέθους 10 ιντσών, στην οποία έχουν πλέον προστεθεί και οι ενδείξεις σχετικά με την υβριδική λειτουργία του οχήματος. Πίσω από το ιδιαίτερο σχεδιαστικά τιμόνι, πέρα από τα paddles, υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, στον οποίο παρουσιάζονται ευανάγνωστα όλες οι χρήσιμες πληροφορίες για τον οδηγό. Οι χώροι είναι σε πολύ καλό επίπεδο και, παρά την κεκλιμένη οροφή, στα πίσω καθίσματα θα βολευτούν άνετα ακόμα και ψηλότεροι επιβάτες. Οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι αρκετές και πολύ πρακτικές, ενώ αναπόφευκτα έχει υπάρξει μείωση του όγκου αποσκευών. Πιο συγκεκριμένα, από τα 600 λτ. των «απλών» εκδόσεων, πλέον ο διαθέσιμος χώρος είναι 450 λτ. λόγω τις ύπαρξης των μπαταριών.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »