Τα δυναμικά χαρακτηριστικά δε διαφοροποιούνται ιδιαίτερα από αυτά ενός τυπικού Audi A1. Στην περίπτωση, όμως, της έκδοσης Citycarver, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος προσφέρει μία επιπλέον άνεση που έρχεται να διαφοροποιήσει το «baby» crossover της γερμανικής φίρμας. Η ποιότητα κύλισης έχει αναβαθμιστεί λόγω της αυξημένης διαδρομής της ανάρτησης, γεγονός που γίνεται αντιληπτό κυρίως σε αστικό περιβάλλον με κακή ποιότητα της ασφάλτου. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, βέβαια, φέρνει με τη σειρά της ψηλότερα και το κέντρο μάζας του αμαξώματος. Κάτι τέτοιο δημιουργεί πιο έντονες κλίσεις συγκριτικά με το τυπικό A1, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα φέρουν τον οδηγό σε δύσκολη θέση. Γενικότερα, η ισχύς του κινητήρα είναι επαρκής, ώστε ο οδηγός να κινηθεί με ταχύτερο ρυθμό και το σύστημα πέδησης δείχνει ακούραστο ακόμα και σε παρατεταμένη χρήση. Μοναδικό στοιχείο που κάνει αισθητή την απουσία του είναι οι αισθητήρες παρκαρίσματος ή η κάμερα οπισθοπορείας, τα οποία αμφότερα δεν ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό του Audi A1 Citycarver.
Συμπέρασμα
Το νέο Audi A1 Citycarver είναι ένα premium αυτοκίνητο πόλης. Είναι άνετο, ανταπεξέρχεται υποδειγματικά ακόμα και σε κακοφτιαγμένους δρόμους, ενώ η εμφάνισή του το κάνει να ξεχωρίζει. Σίγουρα θα θέλαμε μία καλύτερη τιμή για την κατανάλωση, ενώ ενδεχομένως να προβληματίσει και η περιορισμένη ορατότητα του οδηγού από το πίσω τζάμι. Η τιμή του Audi A1 Citycarver με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S-Tronic, όπως το αυτοκίνητο της δοκιμής, ξεκινά από τα 24.744 ευρώ. Τέλος αξίζει να τονίσουμε ότι σε επίπεδο εκπομπών CO2, τα 120 γρ./100 χλμ. δεν απαλλάσσουν το Audi A1 Citycarver από τα τέλη κυκλοφορίας.