Κινητήρας: Με 300 ίππους και έως 59 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας
Το ανανεωμένο Peugeot 3008 διατίθεται σε δύο Plug-In υβριδικές εκδόσεις και στα χέρια μας βρέθηκε η ισχυρότερη, η οποία συνοδεύεται και από σύστημα τετρακίνησης. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένα θερμικό μοτέρ χωρητικότητας 1.598 κ.εκ., το οποίο συνδυαστικά με δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδει 300 ίππους και 520 Nm ροπής. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου σασμάν διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις (e-EAT8). Έτσι, το αμάξωμα των 1.840 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις 6,1 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 235 χλμ./ώρα. Ταυτόχρονα, το Plug-In υβριδικό σύστημα επιτρέπει στο συγκεκριμένο Peugeot να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 59 χλμ. σύμφωνα με την επίσημη αντιπροσωπεία, ενώ σε καθημερινές διαδρομές με ταχύτητα κάτω των 135 χλμ./ώρα δε θα χρειαστεί να καταναλωθεί ούτε μία σταγόνα βενζίνης. Σχετικά με τη φόρτιση της μπαταρίας χωρητικότητας 13,2 kWh, απαιτούνται περίπου 7 ώρες σε οικιακή πρίζα, ενώ σε wallbox 7,4 kW αρκεί μία ώρα και 45 λεπτά για την πλήρη φόρτιση.
Στο δρόμο: Ξεχωρίζει με την ποιότητα κύλισή του
Δε θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το ανανεωμένο Peugeot 3008 Hybrid4 είναι ένα από τα πιο ευχάριστα Plug-In υβριδικά SUV. Παρά το αυξημένο του βάρος, κινείται υποδειγματικά ακόμα και σε κλειστές διαδρομές, με την ανάρτηση να αποδεικνύεται ανώτερη των περιστάσεων. Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το σύστημα διεύθυνσης που παρέχει σαφή πληροφόρηση στον οδηγό. Για τον τρόπο λειτουργίας του Plug-In υβριδικού συστήματος δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, αφού ο οδηγός στις περισσότερες περιπτώσεις δεν αντιλαμβάνεται κάποια αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας. Η δύναμη είναι αρκετή ώστε να κινηθεί κανείς με αρκετά ταχύτερο ρυθμό, ενώ οι διαθέσιμες επιλογές είναι οι Electric, Hybrid, Sport και, στην κορυφαία έκδοση η 4WD. Τέλος, η ποιότητα κύλισης είναι ανώτερη του μέσου όρου και η ηχομόνωση είναι κορυφαία με αποτέλεσμα να μην γίνονται αντιληπτοί αεροδυναμικοί θόρυβοι ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο.
Η τιμή του τετρακίνητου Peugeot 3008 Hybrid4 ξεκινά από τα 50.500 ευρώ στην έκδοση Allure Plus και εννοείται πως απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, αφού οι εκπομπές ρύπων κυμαίνονται στο χαμηλό εύρος των 29-39 γρ./χλμ.
Συμπέρασμα
Η κορυφαία ποιότητα κύλισης και το premium εσωτερικό του ανανεωμένου Peugeot 3008 είναι στοιχεία που το καθιστούν αυτή τη στιγμή ως μία κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των C-SUV. Η δε Plug-In υβριδική έκδοση θέτει τα θεμέλια ώστε να γίνει η κορυφαία επιλογή στη συγκεκριμένη κατηγορία.