5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το Peugeot 3008 Hybrid4 των 300 ίππων

Διαβάστηκε από 3822 αναγνώστες - 19/5/2021

Τετρακίνηση και 300 ίπποι από τη μία, έως 59 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας από την άλλη. Ώρα να γνωρίσουμε το ανανεωμένο Peugeot 3008 με τον premium χαρακτήρα στην κορυφαία, Plug-In υβριδική του έκδοση.

 
 
Το Peugeot 3008 είναι αναμφισβήτητα αυτή τη στιγμή ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα στη C-SUV κατηγορία και στοιχεία όπως ο premium χαρακτήρας του και η κορυφαία ποιότητα κύλισης το καθιστούν άκρως πετυχημένο. Πρόσφατα, το γαλλικό μοντέλο ανανεώθηκε, απέκτησε ακόμα πιο δυναμικά στοιχεία και πλέον έφτασε η στιγμή να δοκιμάσουμε την κορυφαία, plug-in υβριδική έκδοση με σύστημα τετρακίνησης και 300 ίππους.

Εξωτερικά, το ανανεωμένο Peugeot 3008 έρχεται με μία ανασχεδιασμένη εμπρός μετώπη που περιλαμβάνει δυναμικά LED φωτιστικά σώματα, αλλά και τους χαρακτηριστικούς «όνυχες» που πλέον έχουν γίνει σήμα κατατεθέν της φίρμας. Επιπλέον στοιχεία που κάνουν το 3008 να ξεχωρίζει είναι οι νέες, εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου (19 ιντσών στην προκειμένη περίπτωση), αλλά και οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρους του αμαξώματος μήκους 4,45 μέτρων. Βέβαια, στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα Plug-In υβριδικό μοντέλο, οπότε δε θα μπορούσε να απουσιάζει η επιπλέον υποδοχή φόρτισης, αλλά και το σχετικό λογότυπο στο πίσω μέρος ανανεωμένου Peugeot 3008 Hybrid4.



Εσωτερικό: Απαράμιλλη ποιότητα, εντυπωσιάζει το i-Cockpit
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία που κάνουν το Peugeot 3008 να ξεχωρίζει απέναντι στον ανταγωνισμό, είναι η κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό. Σε κάθε επιφάνεια συναντάμε μαλακά στην υφή πλαστικά, ενώ εντυπωσιακή είναι και η εργονομία με τις θέσεις των διακοπτών να είναι εκεί ακριβώς που πρέπει. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του ανανεωμένου Peugeot 3008 είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγέθους 12,3 ιντσών που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Στην περίπτωση της Plug-In υβριδικής έκδοσης, μέσω αυτού ο οδηγός πληροφορείται εκτός των άλλων για την ηλεκτρική αυτονομία, αλλά και το προφίλ οδήγησης. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία οθόνη αφής μεγέθους 10 ιντσών, όπου ο οδηγός ενημερώνεται και ψυχαγωγείται, ρυθμίζει το υβριδικό σύστημα, ενώ οι φυσικοί διακόπτες «αεροπορικού τύπου» ακριβώς από κάτω συμβάλλουν στον να μην αποσπάται η προσοχή του. Σε επίπεδο χώρων αποσκευών, το υβριδικό Peugeot 3008 έχει 395 διαθέσιμα λτ. για τις αποσκευές, δηλαδή οι μπαταρίες έχουν μειώσει τον όγκο κατά περίπου 120 λτ.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Advertisement