Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Peugeot 3008: Αυτόματο με 130 ίππους κι άκρως ποιοτικό
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Peugeot 3008: Αυτόματο με 130 ίππους κι άκρως ποιοτικό

2/2/2022

Το Peugoet 3008 έρχεται με premium αέρα, 130 ίππους κι υπέροχο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, προκαλώντας αντιπάλους και τραβώντας τα βλέμματα. Το SUV της γαλλικής εταιρίας είναι πιο ολοκληρωμένο από ποτέ!

Η πρώτη μας γνωριμία με το ανανεωμένο Peugeot 3008 έγινε πρόσφατα στην έκδοση πετρελαίου, με το γαλλικό SUV να αποδεικνύει ότι είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα SUV της κατηγορίας του. Η ήπια αναβάθμιση έρχεται να διατηρήσει τον «φρεσκαρισμένο» χαρακτήρα του επιτυχημένου μοντέλου και αυτή τη φορά μας ξανά συστήνεται στην έκδοση βενζίνης με τον τρικύλινδρο PureTech των 130 ίππων.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Στο αισθητικό επίπεδο διαφαίνονται τα νέα LED φωτιστικά σώματα, τόσο στο εμπρός μέρος που παραπέμπουν στους «όνυχες» της μάρκας, όσο και στο πίσω μέρος, αλλά και η ανανεωμένη μάσκα. Ταυτόχρονα, έχουν προστεθεί νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου, ενώ δεν απουσιάζουν τα «off-road» στοιχεία στο αμάξωμα των περίπου 4,45 μέτρων, όπως για παράδειγμα οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος και οι ράγες οροφής.

Εσωτερικό: Σύγχρονο και ποιοτικό
Περνώντας στην καμπίνα του ανανεωμένου Peugeot 3008, είναι εμφανές ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα των υλικών και στη μοντέρνα αισθητική. Σήμα κατατεθέν είναι το γνωστό πλέον «Peugeot i-Cockpit», μέρος του οποίου είναι η ψηφιακή οθόνη αφής μεγέθους 10 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, ενώ αξίζει μία αναφορά και στους εντυπωσιακούς διακόπτες για τη ρύθμιση του συστήματος κλιματισμού και όχι μόνο. Ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ οι χώροι κρίνονται ικανοποιητικοί για μία οικογένεια. Οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι αρκετές και πολύ πρακτικές, θα φιλοξενηθούν με κάθε άνεση τέσσερις επιβάτες, ενώ ο όγκος για τις αποσκευές παραμένει ως είχε αγγίζοντας τα 520 λτ.



Κινητήρας: Ταιριάζει «γάντι» με το αυτόματο EAT8
Κάτω από το καπό του Peugeot 3008 της δοκιμής υπάρχει ένας ήδη γνωστός κινητήρας από άλλα μοντέλα του ομίλου, ο οποίος έχει κερδίσει σημαντικές διακρίσεις. Πρόκειται για τον τρικύλινδρο PureTech βενζίνης, η χωρητικότητα του οποίου φτάνει τα 1.199 κ.εκ. Με τη βοήθεια του συστήματος υπερπλήρωσης αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα, στην προκειμένη περίπτωση μέσω του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και 8 σχέσεων, με αποτέλεσμα το αμάξωμα των 1.395 κιλών να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δλ. και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 188 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,4 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την επίσημη αντιπροσωπεία, ωστόσο στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη συγκεκριμένη τιμή αυξάνεται κατά περίπου ένα λίτρο.

Στον δρόμο: Από τα πιο ευχάριστα της κατηγορίας

Στον δρόμο: Από τα πιο ευχάριστα της κατηγορίας
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Peugeot 3008 είναι ένα SUV που καταφέρνει να συνδυάζει κορυφαία άνεση αλλά και άριστη δυναμική συμπεριφορά. Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να εξαφανίζει από τη καμπίνα τους έντονους κραδασμούς, αλλά και τις κλίσεις του αμαξώματος. Ταυτόχρονα, ο τρικύλινδρος PureTech συνδυάζεται εξαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο EAT8, προσφέροντας ικανοποιητικές επιδόσεις χωρίς η μέση τιμή της κατανάλωσης να παίρνει την ανιούσα. Σε αυτό τον στόχο, βέβαια, συμβάλλουν και τα πέντε προγράμματα οδήγησης (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) που προσαρμόζουν τις παραμέτρους ανάλογα με τις απαιτήσεις τις εκάστοτε διαδρομής. Εννοείται ότι πέρα από τις πλαστικές επενδύσεις του αμαξώματος που αναφέραμε, το σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Assist Descent Control) είναι ένας ακόμα λόγος ώστε το ανανεωμένο Peugeot 3008 να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει σε εκτός δρόμου διαδρομές.
 


Η τιμή του ανανεωμένου Peugeot 3008 με τον κινητήρα βενζίνης 130 ίππων, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ξεκινά από τα 35.900 ευρώ στη βασική έκδοση «ACTIVE  PLUS». Στην προκειμένη περίπτωση, οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 133 γρ./χλμ. με αποτέλεσμα να μην απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία βέβαια παραμένουν αρκετά χαμηλά.

Συμπέρασμα
Το ανανεωμένο Peugeot 3008 επανέρχεται δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα του εσωτερικού, αλλά και την κορυφαία οδηγική συμπεριφορά. Στην περίπτωση του τρικύλινδρου κινητήρα βενζίνης, με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη καθίσταται μία από τις πλέον ολοκληρωμένες επιλογές. 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε