5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το άκρως πρακτικό Renault Scenic

Διαβάστηκε από 8181 αναγνώστες - 14/5/2021

Άφθονοι χώροι, πρακτικότητα στο ζενίθ και μία άκρως δυναμική σχεδίαση είναι τα στοιχεία που κάνουν την τέταρτη γενιά του Renault Scenic να ξεχωρίζει. Είναι ο ορισμός του οικογενειακού αυτοκινήτου και το απέδειξε πανηγυρικά.

 
 
Μπορεί η νέα τάση στον χώρο της αυτοκίνησης να είναι τα SUV, λόγω της πρακτικότητας και των άπλετων χώρων που διαθέτουν, αλλά στο ίδιο βεληνεκές κινούνται και αυτοκίνητα όπως το Renault Scenic. Το γαλλικό πολυμορφικό έχει αποδείξει στο πέρασμα των χρόνων ότι μπορεί να αποτελέσει μία επιτυχημένη πρόταση στη συγκεκριμένη κατηγορία και στην τέταρτη γενιά του έρχεται πιο δυναμικό και μοντέρνο από ποτέ.

Μπορεί για μία μεγάλη μερίδα των υποψήφιων αγοραστών τα πολυμορφικά μοντέλα να θεωρούνται άχαρα σχεδιαστικά, αλλά κοιτώντας κανείς το νέο Renault Scenic μόνο αυτόν τον χαρακτηρισμό δε θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει. Στο γαλλικό μοντέλο συναντάμε τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, με τα έντονα νεύρα να διατρέχουν το εμπρός καπό και το παρμπρίζ να είναι ιδιαίτερα κεκλιμένο. Εννοείται, βέβαια, ότι δεν απουσιάζουν και τα sportive στοιχεία με πρώτο και καλύτερο τις ζάντες αλουμινίου, οι οποίες στην προκειμένη περίπτωση φτάνουν τις 20 ίντσες.



Εσωτερικό: Η χαρά του οικογενειάρχη
Ο λόγος που κάνει τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας να ξεχωρίζουν είναι ασφαλώς οι άπλετοι χώροι και το Renault Scenic δε θα μπορούσε παρά να αριστεύσει σε αυτή την κατηγορία. Η δυνατότητα των πίσω καθισμάτων να σύρονται κατά μήκος, δίνει τη δυνατότητα διεύρυνσης του χώρου για τα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ όταν φτάνουν τέρμα μπροστά δημιουργείται ένας αποθηκευτικός χώρος με όγκο που αγγίζει τα 572 λτ. Οι υπόλοιπες θήκες είναι αμέτρητες με τον συνολικό όγκο να φτάνει την εντυπωσιακή τιμή των 63 λτ. Εννοείται, βέβαια, ότι το περιβάλλον παραμένει σύγχρονο, με την κεντρική οθόνη αφής 7 ιντσών να είναι ιδιαίτερα φιλική προς τον χρήστη, ενώ πίσω από το τιμόνι υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων. Η ποιότητα των περισσότερων πλαστικών επενδύσεων είναι ικανοποιητική, αν και κάποια σημεία θα θέλαμε να είναι πιο προσεγμένα. Ασφαλώς δε λείπουν και κάποιες «έξυπνες» προσθήκες όπως για παράδειγμα η δυνατότητα του κεντρικού τούνελ να μετακινείται εμπρός-πίσω αποκαλύπτοντας τις ποτηροθήκες.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Advertisement