Το Citroen e-C4 C-Cross φοράει ηλεκτρικό κινητήρα 136 ίππων, με την αυτονομία του να ξεπερνάει τα 300 χλμ. και χρειάζεται μόλις 30 λεπτά για να φορτίσει στο 80%. Ταυτόχρονα συνεχίζει να διακρίνεται για την άνεση και την πρακτικότητα του.
Δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από την επίσημη παρουσίαση του νέου και ριζικά αναβαθμισμένου Citroen C4 C-Cross. Η πρώτη μας επαφή μαζί του έγινε μέσω των «συμβατικών» εκδόσεων με θερμικούς κινητήρες και πλέον έφτασε η στιγμή να γνωρίσουμε την αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση. Η «συνταγή» είναι γνωστή, μιας και εξοπλίζεται με τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων του ομίλου Stellantis, τον οποίο έχουμε ξανά δει στο παρελθόν.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων έχει γίνει πλέον «πασπαρτού» από τον όμιλο, αφού τοποθετείται σε μικρά μοντέλα όπως το Corsa-e, αλλά και σε μεγαλύτερα όπως το Peugeot e-2008. Κάπως έτσι, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του ομίλου δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση, με αποτέλεσμα να εξοπλίζεται με τον ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 9,5 δλ. και το e-C4 συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 150 χλμ./ώρα. «Πηγή ενέργειας» για το ηλεκτρικό μοτέρ είναι μία μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh, η οποία επιτρέπει θεωρητική αυτονομία της τάξης των 350 χλμ., με την οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες να αποδεικνύει ότι τα 300 χλμ. είναι ένας στόχος εύκολα επιτεύξιμος. Σχετικά με την φόρτιση, σε μία συμβατική πρίζα το επίπεδο φτάνει στο 100% σε περίπου 24 ώρες, ενώ ο χρόνος μειώνεται κατακόρυφα (5 ώρες) με τη χρήση wallbox 11kW. Εννοείται πως υπάρχει και η δυνατότητα ταχυφόρτισης (100 kW), όπου μόλις 30 λεπτά αρκούν για να φτάσει στο 80%.
Στον δρόμο: Η απόλυτη ηρεμία
Το Citroen e-C4 C-Cross είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα προσφέρει κορυφαία εμπειρία στο αστικό περιβάλλον. Η ηχομόνωσή του είναι εξαιρετική και, σε συνδυασμό με την παρουσία ηλεκτροκινητήρα, εξασφαλίζονται αθόρυβες καθημερινές μετακινήσεις. Μόνο αν αυξηθεί αρκετά η ταχύτητα θα παρατηρηθούν κάποιοι αεροδυναμικοί ήχοι που σε καμία περίπτωση δε θα προβληματίσουν. Το επιπλέον βάρος δε στέκεται εμπόδιο στην αποτελεσματικότητα των φρένων, ή της ανάρτησης η οποία αποσβένει αποτελεσματικά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος. Τέλος, η ισχύς του κινητήρα είναι αρκετή για τις αστικές μετακινήσεις, αν και η πραγματική αυτονομία αποδεικνύει ότι το ηλεκτρικό C4 C-Cross είναι ικανό και για υπεραστικές μετακινήσεις.
Η τιμή του νέου e-C4 είναι ένα από τα «δυνατά χαρτιά», αφού η επίσημη αντιπροσωπεία ανακοινώνει ότι το κόστος απόκτησης ξεκινά από τα 34.650 ευρώ. Ασφαλώς δεν υφίσταται επιπλέον κόστος για τα τέλη κυκλοφορίας, αφού το ενεργειακό αποτύπωμα είναι μηδενικό.
Συμπέρασμα
Το νέο Citroen e-C4 C-Cross συνδυάζει κορυφαία άνεση και πρακτικότητα, ενώ η αυτονομία του είναι αρκετή ώστε να απαλλάσσει από το πρόσθετο άγχος. Σε συνδυασμό με την πολύ καλή τιμή απόκτησης, φαίνεται ότι έχει όλα τα εφόδια ώστε να «πρωταγωνιστήσει» στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών.
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr