5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το αμιγώς ηλεκτρικό Citroen E-C4 C-Cross

Διαβάστηκε από 1731 αναγνώστες - 18/3/2021

Το νέο Citroen C4 C-Cross ακολουθεί τη σύγχρονη τάση και για πρώτη φορά στην ιστορία του αποκτά αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων και μία αυτονομία 350 χλμ. είναι τα δυνατά του σημεία.

Δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από την επίσημη παρουσίαση του νέου και ριζικά αναβαθμισμένου Citroen C4 C-Cross. Η πρώτη μας επαφή μαζί του έγινε μέσω των «συμβατικών» εκδόσεων με θερμικούς κινητήρες και πλέον έφτασε η στιγμή να γνωρίσουμε την αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση. Η «συνταγή» είναι γνωστή, μιας και εξοπλίζεται με τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων του ομίλου Stellantis, τον οποίο έχουμε ξανά δει στο παρελθόν.

Μία πρώτη ματιά είναι αρκετή για να διαπιστώσει κανείς ότι το Citroen C4 C-Cross είναι ιδιαίτερο σχεδιαστικά, στοιχείο που ασφαλώς δεν αλλάζει και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Στο εμπρός τμήμα συναντάμε τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, ενώ η κεκλιμένη οροφή στο πίσω μέρος δίνει έναν coupe και ταυτόχρονα «sportive» χαρακτήρα στο νέο μοντέλο. Ταυτόχρονα, το αμάξωμα που αγγίζει τα 4.360 χλστ. έχει κερδίσει μερικούς πόντους απόστασης από το έδαφος και δεν θα ήταν υπερβολή να αναφέρουμε ότι «μπαίνει στα χωράφια» της crossover κατηγορίας. Εννοείται, βέβαια, ότι ως ηλεκτρικό μοντέλο, το Citroen e-C4 C-Cross διαφοροποιείται από τις συμβατικές εκδόσεις  με τις μπλε λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες και το λογότυπο e, «σήμα κατατεθέν» της ηλεκτροκίνησης, σε αρκετά σημεία του αμαξώματος.



Εσωτερικό: Ποιοτικό και με «έξυπνους» χώρους
Περνώντας στο εσωτερικό της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, οι αλλαγές περιορίζονται στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, μέσα από το οποίο ο οδηγός λαμβάνει δεδομένα όπως η αυτονομία ή η διαδικασία ανάκτησης ενέργειας. Πίσω από το τριάκτινο τιμόνι του Citroen e-C4 C-Cross συναντάμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού εμφανίζεται το head-up display.  Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία μεγάλη και ευανάγνωστη οθόνη αφής μεγέθους 10 ιντσών, μέσα από την οποία ο οδηγός ρυθμίζει κυριολεκτικά τα πάντα, από τη συνδεσιμότητα (Android Auto και Apple CarPlay), μέχρι και τον κλιματισμό. Στην ίδια οθόνη προβάλλεται το σύστημα πλοήγησης, αλλά και η κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές, ενώ ιδιαίτερα πρακτικά κατά την οδήγηση είναι τα «φυσικά» κουμπιά. Σχετικά με τους διαθέσιμους χώρους, το μεγάλο μεταξόνιο δίνει στους πίσω επιβάτες μία άνεση αντάξια αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας, ενώ οι μπαταρίες δεν επηρεάζουν τον χώρο αποσκευών, ο οποίος αγγίζει τα 380 λτ. Τέλος, δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην «έξυπνη» θήκη πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού που είναι ιδανική για την τοποθέτηση του τάμπλετ.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει