autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Citroen E-C4 C-Cross: Πάνω από 300 χλμ με μια φόρτιση
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Citroen E-C4 C-Cross: Πάνω από 300 χλμ με μια φόρτιση

27/1/2022

Το Citroen e-C4 C-Cross φοράει ηλεκτρικό κινητήρα 136 ίππων, με την αυτονομία του να ξεπερνάει τα 300 χλμ. και χρειάζεται μόλις 30 λεπτά για να φορτίσει στο 80%. Ταυτόχρονα συνεχίζει να διακρίνεται για την άνεση και την πρακτικότητα του.

Δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από την επίσημη παρουσίαση του νέου και ριζικά αναβαθμισμένου Citroen C4 C-Cross. Η πρώτη μας επαφή μαζί του έγινε μέσω των «συμβατικών» εκδόσεων με θερμικούς κινητήρες και πλέον έφτασε η στιγμή να γνωρίσουμε την αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση. Η «συνταγή» είναι γνωστή, μιας και εξοπλίζεται με τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων του ομίλου Stellantis, τον οποίο έχουμε ξανά δει στο παρελθόν.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Μία πρώτη ματιά είναι αρκετή για να διαπιστώσει κανείς ότι το Citroen C4 C-Cross είναι ιδιαίτερο σχεδιαστικά, στοιχείο που ασφαλώς δεν αλλάζει και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Στο εμπρός τμήμα συναντάμε τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, ενώ η κεκλιμένη οροφή στο πίσω μέρος δίνει έναν coupe και ταυτόχρονα «sportive» χαρακτήρα στο νέο μοντέλο. Ταυτόχρονα, το αμάξωμα που αγγίζει τα 4.360 χλστ. έχει κερδίσει μερικούς πόντους απόστασης από το έδαφος και δεν θα ήταν υπερβολή να αναφέρουμε ότι «μπαίνει στα χωράφια» της crossover κατηγορίας. Εννοείται, βέβαια, ότι ως ηλεκτρικό μοντέλο, το Citroen e-C4 C-Cross διαφοροποιείται από τις συμβατικές εκδόσεις  με τις μπλε λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες και το λογότυπο e, «σήμα κατατεθέν» της ηλεκτροκίνησης, σε αρκετά σημεία του αμαξώματος.



Εσωτερικό: Ποιοτικό και με «έξυπνους» χώρους
Περνώντας στο εσωτερικό της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, οι αλλαγές περιορίζονται στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, μέσα από το οποίο ο οδηγός λαμβάνει δεδομένα όπως η αυτονομία ή η διαδικασία ανάκτησης ενέργειας. Πίσω από το τριάκτινο τιμόνι του Citroen e-C4 C-Cross συναντάμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού εμφανίζεται το head-up display.  Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία μεγάλη και ευανάγνωστη οθόνη αφής μεγέθους 10 ιντσών, μέσα από την οποία ο οδηγός ρυθμίζει κυριολεκτικά τα πάντα, από τη συνδεσιμότητα (Android Auto και Apple CarPlay), μέχρι και τον κλιματισμό. Στην ίδια οθόνη προβάλλεται το σύστημα πλοήγησης, αλλά και η κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές, ενώ ιδιαίτερα πρακτικά κατά την οδήγηση είναι τα «φυσικά» κουμπιά. Σχετικά με τους διαθέσιμους χώρους, το μεγάλο μεταξόνιο δίνει στους πίσω επιβάτες μία άνεση αντάξια αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας, ενώ οι μπαταρίες δεν επηρεάζουν τον χώρο αποσκευών, ο οποίος αγγίζει τα 380 λτ. Τέλος, δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην «έξυπνη» θήκη πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού που είναι ιδανική για την τοποθέτηση του τάμπλετ.

Κινητήρας: Με το δημοφιλές μοτέρ των 136 ίππων

Κινητήρας: Με το δημοφιλές μοτέρ των 136 ίππων
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων έχει γίνει πλέον «πασπαρτού» από τον όμιλο, αφού τοποθετείται σε μικρά μοντέλα όπως το Corsa-e, αλλά και σε μεγαλύτερα όπως το Peugeot e-2008. Κάπως έτσι, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του ομίλου δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση, με αποτέλεσμα να εξοπλίζεται με τον ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 9,5 δλ. και το e-C4 συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 150 χλμ./ώρα. «Πηγή ενέργειας» για το ηλεκτρικό μοτέρ είναι μία μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh, η οποία επιτρέπει θεωρητική αυτονομία της τάξης των 350 χλμ., με την οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες να αποδεικνύει ότι τα 300 χλμ. είναι ένας στόχος εύκολα επιτεύξιμος. Σχετικά με την φόρτιση, σε μία συμβατική πρίζα το επίπεδο φτάνει στο 100% σε περίπου 24 ώρες, ενώ ο χρόνος μειώνεται κατακόρυφα (5 ώρες) με τη χρήση wallbox 11kW. Εννοείται πως υπάρχει και η δυνατότητα ταχυφόρτισης (100 kW), όπου μόλις 30 λεπτά αρκούν για να φτάσει στο 80%.

Στον δρόμο: Η απόλυτη ηρεμία
Το Citroen e-C4 C-Cross είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα προσφέρει κορυφαία εμπειρία στο αστικό περιβάλλον. Η ηχομόνωσή του είναι εξαιρετική και, σε συνδυασμό με την παρουσία ηλεκτροκινητήρα, εξασφαλίζονται αθόρυβες καθημερινές μετακινήσεις. Μόνο αν αυξηθεί αρκετά η ταχύτητα θα παρατηρηθούν κάποιοι αεροδυναμικοί ήχοι που σε καμία περίπτωση δε θα προβληματίσουν. Το επιπλέον βάρος δε στέκεται εμπόδιο στην αποτελεσματικότητα των φρένων, ή της ανάρτησης η οποία αποσβένει αποτελεσματικά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος. Τέλος, η ισχύς του κινητήρα είναι αρκετή για τις αστικές μετακινήσεις, αν και η πραγματική αυτονομία αποδεικνύει ότι το ηλεκτρικό C4 C-Cross είναι ικανό και για υπεραστικές μετακινήσεις.



Η τιμή του νέου e-C4 είναι ένα από τα «δυνατά χαρτιά», αφού η επίσημη αντιπροσωπεία ανακοινώνει ότι το κόστος απόκτησης ξεκινά από τα 34.650 ευρώ. Ασφαλώς δεν υφίσταται επιπλέον κόστος για τα τέλη κυκλοφορίας, αφού το ενεργειακό αποτύπωμα είναι μηδενικό.

Συμπέρασμα

Το νέο Citroen e-C4 C-Cross συνδυάζει κορυφαία άνεση και πρακτικότητα, ενώ η αυτονομία του είναι αρκετή ώστε να απαλλάσσει από το πρόσθετο άγχος. Σε συνδυασμό με την πολύ καλή τιμή απόκτησης, φαίνεται ότι έχει όλα τα εφόδια ώστε να «πρωταγωνιστήσει» στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών. 
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε