autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Kia Stonic: Υβριδικό, ευρύχωρο κι άνετο στο δρόμο
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Kia Stonic: Υβριδικό, ευρύχωρο κι άνετο στο δρόμο

Διαβάστηκε από 5790 αναγνώστες - 31/12/2021

Το Kia Stonic απέκτησε ήπια υβριδικό σύστημα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και στην κορυφαία έκδοση των 120 ίππων, δείχνει ότι δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ανταγωνισμό.

Η B-SUV κατηγορία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής και διακρίνεται για τον έντονο ανταγωνισμό. Γνωρίζοντας κάτι τέτοιο, η Kia προχώρησε στην ανανέωση του Stonic, δίνοντας έμφαση στην εμφάνιση, την εξατομίκευση και τον εξηλεκτρισμό, αφού πλέον υπάρχουν εκδόσεις που συνοδεύονται από ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Στην προκειμένη περίπτωση, βρέθηκε στα χέρια μας η κορυφαία έκδοση του κορεατικού μοντέλου με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 120 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Εξωτερικά, οι αλλαγές στο αμάξωμα δεν είναι αρκετές, ώστε να γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι πρόκειται για ένα ανανεωμένο μοντέλο. Ενδεικτικά, το νέο Kia Stonic φέρει ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, ελαφρώς διαφοροποιημένη μάσκα και νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου, το μέγεθος των οποίων στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής είναι 16 ίντσες. Σημαντική αναβάθμιση είναι η δυνατότητα εξατομίκευσης, με τον νέο ιδιοκτήτη να είναι σε θέση να επιλέξει ανάμεσα σε 20 διαφορετικές διχρωμίες για το αμάξωμα. Παράλληλα, πλέον στο πίσω μέρος έχει προστεθεί και το λογότυπο «48V Hybrid», απεικονίζοντας την υβριδική «ταυτότητα» του μοντέλου.



Εσωτερικό: Δεν του λείπει τίποτα
Αξιοσημείωτο στοιχείο του ανανεωμένου Kia Stonic είναι το καλό επίπεδο εξοπλισμού από την βασική έκδοση «GL Inmotion». Στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται μία ψηφιακή οθόνη αφής μεγέθους 8 ιντσών, η οποία διαθέτει όλα τα απαραίτητα συστήματα, όπως για παράδειγμα δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Android Auto και Apple CarPlay. Ταυτόχρονα, αλλαγή υπάρχει και στην ψηφιακή οθόνη που βρίσκεται στον πίνακα οργάνων. Το μέγεθός της αγγίζει πλέον τις 4,2 ίντσες, δίνοντας καλύτερη εμπειρία θέασης στον οδηγό, ενώ οι εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο ή υβριδική τεχνολογία συνοδεύονται από δυνατότητα επιλογής προγράμματος οδήγησης. Όσον αφορά στους χώρους, όπως είναι λογικό δεν υπάρχει απολύτως καμία αλλαγή συγκριτικά με το παρελθόν. Τέσσερις ενήλικες θα ταξιδέψουν με κάθε άνεση, ενώ ο χώρος για τις αποσκευές αγγίζει τα 352 λτ., δηλαδή δεν επηρεάζεται από την ύπαρξη των μπαταριών του 48v κυκλώματος.

Κινητήρας: Σβέλτος και οικονομικός

Κινητήρας: Σβέλτος και οικονομικός
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης του Kia Stonic, κάτω από το καπό συναντάμε ένα τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης της οικογένειας «Smartstream» με χωρητικότητα μόλις 998 κ.εκ. Σε συνδυασμό με το ήπια υβριδικό σύστημα που φέρει μίζα/γεννήτρια 48V, η ισχύς αγγίζει τους 120 ίππους και η ροπή των 200 Nm έρχεται από χαμηλές στροφές. Έτσι, το αμάξωμα που ζυγίζει 1.260 κιλά επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 185 χλμ. Το κατασκευασμένο από αλουμίνιο μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων και η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα. Τέλος, όσον αφορά στην κατανάλωση, το ήπια υβριδικό σύστημα συμβάλλει ώστε η μέση τιμή να κυμαίνεται κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. (5,7 λτ. ανακοινώνει η επίσημη αντιπροσωπεία).

Στον δρόμο: ¶νετο, σβέλτο και... περιπετειώδες!
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του ανανεωμένου Kia Stonic γίνεται εμφανές ότι ο κινητήρας συνδυάζεται υποδειγματικά με το κιβώτιο ταχυτήτων. Οι αλλαγές γίνονται γρήγορα και κυρίως στο σωστό χρόνο, με αποτέλεσμα το κορεάτικο μοντέλο να είναι σε θέση να κινηθεί σχετικά σβέλτα. Σε αυτό, βέβαια, συμβάλλουν και οι 120 ίπποι του τρικύλινδρου κινητήρα που ενθουσιάζει με τον τρόπο λειτουργίας του, αλλά και με την κατανάλωση, αφού το 48v σύστημα έρχεται να μειώσει τις ανάγκες σε καύσιμο. Από εκεί και πέρα, ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης και φρένα αφήνουν θετικές εντυπώσεις τόσο στο αστικό περιβάλλον, όσο και στον αυτοκινητόδρομο με υψηλότερη ταχύτητα. Σε αυτό το περιβάλλον, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι απουσιάζουν και η ποιότητα κύλισης είναι ανώτερη του μέσου όρου της κατηγορίας των B-SUV μοντέλων.



Η τιμή του ανανεωμένου Kia Stonic στην έκδοση με το ήπια υβριδικό σύστημα, τους 120 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο 7DCT ξεκινά από τα 21.390 ευρώ. Βέβαια, σημαντικά πιο χαμηλή είναι η τιμή της βασικής έκδοσης με ατμοσφαιρικό κινητήρα 84 ίππων και 5άρι μηχανικό κιβώτιο. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος απόκτησης ανέρχεται στα 15.990 ευρώ.

Συμπέρασμα
Μπορεί οι αισθητικές αναβαθμίσεις να είναι μειωμένες, αλλά το νέο Kia Stonic απέκτησε ήπια υβριδική τεχνολογία και κορυφαίο εξοπλισμό χωρίς ωστόσο να αυξηθεί η τιμή του. Έτσι, καθίσταται ως μία άκρως ενδιαφέρουσα επιλογή στην κατηγορία των B-SUV, ενώ η 7ετής εγγύηση είναι ένα επιπλέον σημαντικό προνόμιο έναντι του ανταγωνισμού. 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε