Το Kia Stonic απέκτησε ήπια υβριδικό σύστημα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και στην κορυφαία έκδοση των 120 ίππων, δείχνει ότι δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ανταγωνισμό.
Η B-SUV κατηγορία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής και διακρίνεται για τον έντονο ανταγωνισμό. Γνωρίζοντας κάτι τέτοιο, η Kia προχώρησε στην ανανέωση του Stonic, δίνοντας έμφαση στην εμφάνιση, την εξατομίκευση και τον εξηλεκτρισμό, αφού πλέον υπάρχουν εκδόσεις που συνοδεύονται από ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Στην προκειμένη περίπτωση, βρέθηκε στα χέρια μας η κορυφαία έκδοση του κορεατικού μοντέλου με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 120 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης του Kia Stonic, κάτω από το καπό συναντάμε ένα τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης της οικογένειας «Smartstream» με χωρητικότητα μόλις 998 κ.εκ. Σε συνδυασμό με το ήπια υβριδικό σύστημα που φέρει μίζα/γεννήτρια 48V, η ισχύς αγγίζει τους 120 ίππους και η ροπή των 200 Nm έρχεται από χαμηλές στροφές. Έτσι, το αμάξωμα που ζυγίζει 1.260 κιλά επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 185 χλμ. Το κατασκευασμένο από αλουμίνιο μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων και η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα. Τέλος, όσον αφορά στην κατανάλωση, το ήπια υβριδικό σύστημα συμβάλλει ώστε η μέση τιμή να κυμαίνεται κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. (5,7 λτ. ανακοινώνει η επίσημη αντιπροσωπεία).
Στον δρόμο: ¶νετο, σβέλτο και... περιπετειώδες!
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του ανανεωμένου Kia Stonic γίνεται εμφανές ότι ο κινητήρας συνδυάζεται υποδειγματικά με το κιβώτιο ταχυτήτων. Οι αλλαγές γίνονται γρήγορα και κυρίως στο σωστό χρόνο, με αποτέλεσμα το κορεάτικο μοντέλο να είναι σε θέση να κινηθεί σχετικά σβέλτα. Σε αυτό, βέβαια, συμβάλλουν και οι 120 ίπποι του τρικύλινδρου κινητήρα που ενθουσιάζει με τον τρόπο λειτουργίας του, αλλά και με την κατανάλωση, αφού το 48v σύστημα έρχεται να μειώσει τις ανάγκες σε καύσιμο. Από εκεί και πέρα, ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης και φρένα αφήνουν θετικές εντυπώσεις τόσο στο αστικό περιβάλλον, όσο και στον αυτοκινητόδρομο με υψηλότερη ταχύτητα. Σε αυτό το περιβάλλον, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι απουσιάζουν και η ποιότητα κύλισης είναι ανώτερη του μέσου όρου της κατηγορίας των B-SUV μοντέλων.
Η τιμή του ανανεωμένου Kia Stonic στην έκδοση με το ήπια υβριδικό σύστημα, τους 120 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο 7DCT ξεκινά από τα 21.390 ευρώ. Βέβαια, σημαντικά πιο χαμηλή είναι η τιμή της βασικής έκδοσης με ατμοσφαιρικό κινητήρα 84 ίππων και 5άρι μηχανικό κιβώτιο. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος απόκτησης ανέρχεται στα 15.990 ευρώ.
Συμπέρασμα
Μπορεί οι αισθητικές αναβαθμίσεις να είναι μειωμένες, αλλά το νέο Kia Stonic απέκτησε ήπια υβριδική τεχνολογία και κορυφαίο εξοπλισμό χωρίς ωστόσο να αυξηθεί η τιμή του. Έτσι, καθίσταται ως μία άκρως ενδιαφέρουσα επιλογή στην κατηγορία των B-SUV, ενώ η 7ετής εγγύηση είναι ένα επιπλέον σημαντικό προνόμιο έναντι του ανταγωνισμού.
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr