Citroen C4 diesel: 130 ίπποι, 6λτ/100χλμ κι αριστοκρατική άνεση
To Citroen C4 με τον πετρελαιοκινήτηρα των 130 ίππων υπόσχεται δυνατές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση, με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και τα υψηλά επίπεδα άνεσης να είναι τα κύρια πλεονεκτήματα του μοντέλου!
Το νέο Citroen C4 C-Cross είναι πλέον γεγονός και το μόνο σίγουρο είναι ότι κατά την επίσημη εξέλιξή του η γαλλική φίρμα τόλμησε να δημιουργήσει ένα μοντέλο με ξεχωριστή σχεδίαση και στοιχεία που συναντάμε σε περισσότερες από μία κατηγορίες. Λίγο μετά την επίσημη ελληνική παρουσίαση της νέας γενιάς, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά το νέο μοντέλο και να ζήσουμε μαζί του για μερικές ημέρες. Έφτασε η στιγμή, λοιπόν, να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από το μικρομεσαίο μοντέλο της Citroen με τον crossover χαρακτήρα. Διατίθεται με πλούσια γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό (e-C4), ενώ το αυτοκίνητο της δοκιμής τροφοδοτούνταν από τον υπερτροφοδοτούμενο 1.5 BlueHDi των 130 ίππων που συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Ως προς την εξωτερική σχεδίαση, είναι εμφανής η προσπάθεια των Γάλλων να ενσωματώσουν τα καλύτερα χαρακτηριστικά από τρεις διαφορετικούς κόσμους και εξηγούμε αμέσως. Με μία πρώτη ματιά είναι εμφανής η «coupe» διάσταση του αμαξώματος, με το κεκλιμένο πίσω μέρος να δίνει έναν αρκετά δυναμικό χαρακτήρα στο νέο Citroen C4. Η «sportive» αισθητική γίνεται ακόμα πιο έντονη με τα εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα στο εμπρός και πίσω μέρος. Συνεχίζουμε με τα «crossover» χαρακτηριστικά, όπως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και οι προστατευτικές επιφάνειες που προσδίδουν έναν αν μη τι άλλο «περιπετειώδη» χαρακτήρα. Εννοείται ότι δεν απουσιάζουν τα χρωματιστά «airbumps», σήμα κατατεθέν πλέον των μοντέλων της γαλλικής φίρμας. Το αμάξωμα των 4.360 χλστ. ενσωματώνει και στοιχεία της κατηγορίας «sedan», με εξαιρετικούς χώρους στο εσωτερικό, κυρίως για τα πόδια των πίσω επιβατών. Το νέο Citroen C4 προσφέρεται και με αρκετές επιλογές εξατομίκευσης, με τη γαλλική φίρμα να παρέχει συνολικά 31 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, ώστε να ταιριάζει στα γούστα των εν δυνάμει αγοραστών. Τέλος, η εξωτερική εμφάνιση μπορεί να είναι σύγχρονη και εντυπωσιακή, αλλά οι Γάλλοι φρόντισαν να συμπεριλάβουν στο αποτέλεσμα και στοιχεία που παραπέμπουν στο παρελθόν της φίρμας, όπως για παράδειγμα η κεκλιμένη οροφή και τα τρία πλευρικά παράθυρα που έρχονται από το Citroen GS.
Εσωτερικό: Άνετο και ποιοτικό
Περνώντας στο εσωτερικό, είναι ξεκάθαρη η έμφαση που έχει δώσει η γαλλική εταιρεία στην ποιότητα και την άνεση. Τα υλικά του ταμπλό είναι αρκετά μαλακά, το ίδιο ισχύει και για τις επενδύσεις στις πόρτες, ενώ σε καμία περίπτωση δε θα περάσουν απαρατήρητα τα αναπαυτικά καθίσματα. Στο τριάκτινο τιμόνι ενσωματώνονται τα απαραίτητα κουμπιά και, στην αυτόματη έκδοση της δοκιμής, υπάρχουν σταθερά paddles για τις αλλαγές ταχυτήτων. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Σχολιάστε |