Δοκιμάζουμε το νέο Opel Astra facelift των 145 ίππων
Διαβάστηκε από 17919 αναγνώστες - 26/10/2020
Ακόμα και ο πρώτος σε πωλήσεις της πιο ολοκληρωμένης κατηγορίας, δεν καθησυχάζεται απέναντι στην SUVομανία. Αντιθέτως, το Opel Astra προχωρά σε μία κίνηση ανανέωσης με σχεδιαστικές πινελιές αλλά και ολοκαίνουργιο κινητήρα, υπενθυμίζοντας πως καλά και τα SUV, αλλά σαν ένα καλό μικρομεσαίο, δεν έχει.
Δοκιμάζουμε το νέο Opel Astra facelift με το μοτέρ 1.2 λίτρων και 145 ίππων, ανακαλύπτοντας παράλληλα όλα τα νέα στοιχεία που το φέρνουν για άλλη μια φορά στο προσκήνιο. Με τιμή εκκίνησης τα 19.750 ευρώ, ξέρει να κερδίζει τον αγοραστή.
Παραμένει σχεδόν αυτούσια η σχεδιαστική φιλοσοφία του Astra που γνωρίζουμε. Εξάλλου, συνταγή που σε έχει φέρει στην κορυφή, δεν την αλλάζεις, παρά μόνο την εμπλουτίζεις μαεστρικά. Με εμπρός και πίσω φώτα LED, απαλά νεύρα να το διαπερνούν κατά μήκος και τις χαρακτηριστικές διαστάσεις που του χαρίζουν ευελιξία αλλά και ευρυχωρία, δημιουργείται το νέο σκηνικό. Πλέον η παλέτα των χρωμάτων μεγαλώνει, ενώ διαθέτει και πιο σπορτίφ έκδοση GS Line για αυτούς που τα θέλουν όλα. Μην ξεχνάμε πως το Astra είναι ένα μοντέλο που απευθύνεται σε όλα τα target groups χωρίς εξαιρέσεις, και δεν το λέμε εμείς, αλλά οι πωλήσεις του.
Φυσικά, ανεπηρέαστοι έχουν παραμείνει οι εξαιρετικοί χώροι και στο νέο Astra όπου μία οικογένεια μέχρι και 5 ατόμων, θα πραγματοποιήσει ατσαλάκωτα ταξίδια. Στον τομέα της ποιότητας δεν έχουμε κάποια επισήμανση καθώς παραμένει στα ίδια πολύ καλά επίπεδα, με τη μεγάλη αλλαγή να αποτελεί η νέα οθόνη του συστήματος infotainment. Η τελευταία αποτελεί και το κέντρο ελέγχου για κάθε λειτουργία, ενώ είναι συμβατή με όλα τα λογισμικά των smartphones και φτάνει τις 7 ίντσες. Νέα προσθήκη αποτελεί και η επιλογή για ψηφιακό ταχύμετρο ενώ η λίστα εξοπλισμού μπορεί να μεταμορφώσει και να αναβαθμίσει αισθητά τη καμπίνα με ασύρματη φόρτιση κινητού, ηχοσυστήματος Bose, λειτουργία E-Call και άλλα πολλά που αναλύουμε στη συνέχεια.
Το νέο Astra ξεκινάει από τα 17.330 ευρώ για την έκδοση Astra, με τον 1.200άρη κινητήρα των 110 ίππων. Με το μοτέρ της δοκιμής των 145 ίππων, κοστίζει 19.750 ευρώ στην έκδοση Edition, η οποία μεταξύ άλλων περιέχει δερμάτινο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου, αισθητήρες παρκαρίσματος, multimedia με οθόνη πληροφόρησης και αφής 7 ιντσών. Ακολουθεί με το ίδιο μοτέρ η έκδοση Elegance στα 21.550 ευρώ όπου προστίθενται και κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ενώ για τους σπορτίφ φίλους, υπάρχει στα 21.400 ευρώ η GS Line με ηλεκτρικό διζωνικό κλιματισμό, μπρος – πίσω πλέον αισθητήρες, Navi R4.0 IntelliLink και σπορ λεπτομέρειες.
145 άλογα που καίνε σαν 100
Η μεταμόσχευση καρδιάς πέτυχε στο 100%, και το νέο μοτέρ που εξοπλίζει το Astra τα προσφέρει πραγματικά όλα. Χωρίς κραδασμούς και με υποφερτή ηχητική παρουσία κατά την επιτάχυνση, έρχεται να γίνει ένα με το γνωστό και εντυπωσιακό σασί του μοντέλου. Με 1.200 κ.εκ. καταφέρνει να παρέχει 145 ίππους με 225 Nm ροπής, προσφέροντας στο μικρομεσαίο εντελώς αβίαστη κίνηση και πραγματικά εντυπωσιακές επιδόσεις. Μεγαλύτερη απόδειξη το 0-100 σε 9.5 δευτ. η τελική που αγγίζει τα 220χλμ./ώρα την ώρα αλλά και οι ρεπρίζ που είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία. Το μοτέρ ξεδιπλώνει γραμμικά και ομαλά την δύναμη του κυρίως από τις 2.000σ.α.λ. και έπειτα, ενώ η μέση πραγματική κατανάλωση είναι στα 7.1λτ./100χλμ. όντας ιδιαίτερα ικανοποιητική συναρτήσει με τα παραπάνω νούμερα.
Σωστός αρχηγός!
Ένα άνετο και πλήρως πολιτισμένο σύνολο που θα σας βγάλει εξίσου ασπροπρόσωπους τόσο στα στενά της πόλης, όσο και σε μεγάλα ταξίδια. Ευθύβολο και σταθερό, έχει εξαιρετική ηχομόνωση εντός της καμπίνας, ενώ δεν θα ταράξει την ησυχία των επιβατών καμία λακκούβα (εγκάρσια ή μη). Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ και θα μπορούσε να έχει λίγο καλύτερο επίπεδο πληροφόρησης, από την άλλη όμως εάν το ζορίσετε σε στριφτερή διαδρομή, θα εντυπωσιαστείτε με τα επίπεδα πρόσφυσης αλλά και τα πολύ καλά φρένα. Γενικότερα όμως ο λόγος που ξεχωρίζει είναι ξεκάθαρος. Τα κάνει όλα καλά ενώ με το νέο κινητήρα δείχνει να βρήκε την μαγική συνταγή.
Συμπέρασμα
Καταφέρνει να προσφέρει ένα πληρέστατο πακέτο επιδόσεων και ευρυχωρίας, την ώρα που «σπάει», το ψυχολογικό φράγμα των 20.000 ευρώ. Ο νέος κινητήρας το αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο και του επιτρέπει να ξεδιπλώσει στο έπακρο τις χάρες του.