5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το plug-in υβριδικό Skoda Superb των 218 ίππων

Διαβάστηκε από 1473 αναγνώστες - 8/12/2020

Η Skoda εξηλεκτρίζεται. Και από που θα μπορούσε να ξεκινήσει κάτι τέτοιο; Ασφαλώς από τη ναυαρχίδα της, το Skoda Superb iV, το οποίο απέκτησε συνδυαστική ισχύ 218 ίππων και έως 62 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομία.

 
 
Με «όπλο» της τους ατελείωτους χώρους και τον πολυτελή χαρακτήρα, η θηριώδης Skoda Superb έχει καταφέρει εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες να κερδίσει το δικό της κοινό. Πλέον διανύει επισήμως την τρίτη της γενιά, η οποία σηματοδοτεί και την έναρξη του εξηλεκτρισμού της γκάμας της εταιρείας. Η Skoda Superb iV είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της εταιρείας, συνδυάζοντας επιδόσεις, αλλά και οικονομία. Ασφαλώς, υπάρχουν και οι συμβατικές εκδόσεις, με πλούσια γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Στα χέρια μας, όμως, βρέθηκε η έκδοση που μπαίνει στην πρίζα και ήρθε η ώρα να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Η plug-in υβριδική έκδοση της δοκιμής ήρθε σε λευκό χρώμα, με το τεράστιο αμάξωμα μήκους 4,869 μέτρων να γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό λόγω της ύπαρξης μαύρων στοιχείων. Η εμπρός μάσκα φέρει σκουρόχρωμο περίβλημα, ενώ εκεί «κρύβεται» και η θύρα φόρτισης. Άλλη μία καινοτομία της συγκεκριμένης έκδοσης είναι το ντεμπούτο των φουλ LED Matrix προβολέων, οι οποίοι για πρώτη φορά υπάρχουν σε μοντέλο παραγωγής της Skoda. Μαύρες είναι οι μεγάλες ζάντες αλουμινίου, αλλά και η πολύ διακριτική πίσω αεροτομή. Επιπλέον στοιχεία που προσθέτουν μία έξτρα δυναμική είναι η μαύρη λωρίδα που «ενώνει» τα πίσω LED φωτιστικά σώματα, αλλά και οι ίδιου χρώματος καθρέφτες.



Εσωτερικό: Ποιότητα στο ζενίθ
Περνώντας στο εσωτερικό, η ποιότητα των υλικών «φωνάζει» ότι πρόκειται για ένα πολυτελές αυτοκίνητο που δεν έχει κανένα πρόβλημα να συγκριθεί με την ελίτ της «premium» κατηγορίας. Με το άνοιγμα της πόρτας του οδηγού, σε καλωσορίζει ένα φωτεινό λογότυπο «Skoda» στο πάτωμα. Οι θέσεις των εμπρός καθισμάτων ρυθμίζονται ηλεκτρικά και, πίσω από το «κοφτό» στο κάτω του μέρος τιμόνι, υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων. Στην κεντρική κονσόλα συναντάμε μία ευανάγνωστη οθόνη αφής, η οποία υποστηρίζει φωνητικές εντολές, φέρει ενσωματωμένο GPS, ενώ προσφέρει ενημέρωση και ψυχαγωγία. Εννοείται ότι υπάρχει δυνατότητα συνδεσιμότητας, ενώ μέσω αυτής επιλέγεται και το πρόγραμμα οδήγησης που επιθυμεί ο οδηγός (eco, hybrid, sport). Οι χώροι στο εσωτερικό είναι κάτι παραπάνω από άπλετοι και θα φιλοξενήσουν άνετα ακόμα και πέντε ενήλικες επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών έχει χάσει κάποια λίτρα λόγω της ύπαρξης των μπαταριών κάτω από το πάτωμα. Ωστόσο, ο συνολικός όγκος των 485 λίτρων είναι ιδιαίτερα καλοσχηματισμένος και θα καλύψει επαρκώς τις ανάγκες.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει