Το ήπια υβριδικό σύστημα των 48V βρίσκεται πλέον σε ολόκληρη τη γκάμα μηχανικών συνόλων του Hyundai Tucson και στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ χωρητικότητας 1.580 κ.εκ. Η ισχύς του αγγίζει τους 180 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπής των 265 Nm έρχεται από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. Πέρα από το ήπια υβριδικό σύστημα, αξιοσημείωτο στοιχείο του κινητήρα T-GDi είναι η τεχνολογία CVVT (Continuously Variable Valve Duration), η οποία φροντίζει να μεταβάλλει συνεχώς το βύθισμα και τον χρονισμό των βαλβίδων. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 7DCT διπλού συμπλέκτη, με αποτέλεσμα το αμάξωμα των 1.588 κιλών να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις 8,1 δλ. Όπως είναι λογικό, η ύπαρξη συστήματος τετρακίνησης αυξάνει την κατανάλωση, με την επίσημη αντιπροσωπεία να αναφέρει 7 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης, αν και στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη μέση τιμή να είναι κατά περίπου 2 λτ. αυξημένη.
Στο δρόμο: Ταξιδεύει σαν «premium» sedan
Μπορεί να είναι ένα ογκώδες C-SUV, αλλά στη διάρκεια της δοκιμής μας απέδειξε ότι είναι σε θέση να ταξιδεύει σαν ένα πολυτελές οικογενειακό. Ο εξαιρετικά μειωμένος συντελεστής οπισθέλκουσας του μοντέλου συμβάλλει στην απουσία αεροδυναμικών θορύβων, ενώ η κορυφαία ρύθμιση της ανάρτησης «σιδερώνει» κυριολεκτικά την κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος. Το τιμόνι είναι σχετικά ελαφρύ σε αίσθηση χωρίς όμως να προβληματίζει ιδιαίτερα και τα φρένα αποδεικνύονται αρκετά ισχυρά ώστε να ανταπεξέλθουν στο φορτίο των 1.500+ κιλών. Αφήνουμε για το τέλος τον κινητήρα, ο οποίος λειτουργεί αθόρυβα και «συνεργάζεται» εκπληκτικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η τετρακίνηση προσφέρει επιπλέον σιγουριά και ασφάλεια. Τέλος, τα τρία προφίλ οδήγησης προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα να δώσει έμφαση είτε στις επιδόσεις, είτε στη μείωση της κατανάλωση, ενώ στην εκάστοτε επιλογή (Eco, Normal και Sport) προσαρμόζονται και τα γραφικά του ψηφιακού πίνακα οργάνων.
Η τιμή του τετρακίνητου Hyundai Tucson με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 180 ίππων που συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ξεκινά από τα 31.790 ευρώ στην έκδοση «Premium». Κάπου εδώ να τονίσουμε ότι, όπως συμβαίνει σε όλα τα μοντέλα της Hyundai, το νέο Tucson προσφέρεται με εργοστασιακή εγγύηση πέντε ετών χωρίς χιλιομετρικό όριο.
Συμπέρασμα
Το νέο Hyundai Tucson είναι αυτή τη στιγμή ίσως ένα από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα στην κατηγορία του. Πέρα όμως από την φουτουριστική του εμφάνιση, είναι τεχνολογικά προηγμένο και πιο ολοκληρωμένο από κάθε άλλη φορά, ειδικά στην τετρακίνητη έκδοσή του.