5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το υβριδικό Jeep Renegade των 190 ίππων

Διαβάστηκε από 8050 αναγνώστες - 13/1/2021

Ο εξηλεκτρισμός των Jeep είναι πλέον γεγονός, με το Renegade να προσφέρεται σε Plug-In υβριδική έκδοση που μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 50 χλμ. Ο «σκληροτράχηλος» κόσμος της Jeep και η «πολιτισμένη» ηλεκτροκίνηση ενώνονται!

Το Jeep Renegade είναι ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα της αμερικανικής φίρμας και πλέον έγινε το πρώτο της μοντέλο που μπαίνει στην πρίζα, χωρίς να χάνει τον χαρακτήρα που συνοδεύει όλα τα μοντέλα της φίρμας. Αυτήν ακριβώς την έκδοση δοκιμάσαμε διαπιστώνοντας ότι δεν είναι αδύνατο να συνδυάσει κανείς τον χαρακτήρα ενός καθαρόαιμου Jeep και την «αθόρυβη» λειτουργία δύο ηλεκτροκινητήρων. Τετρακίνηση και 190 ίπποι από τη μία πλευρά, μπαταρία και πρόγραμμα οδήγησης «e-save» από την άλλη. Το νέο plug-in υβριδικό Jeep Renegade 4xe έρχεται για να ενώσει δύο τελείως διαφορετικούς κόσμους.

Εξωτερικά υπάρχουν ελάχιστες λεπτομέρειες που καθιστούν σαφές ότι πρόκειται για ένα Jeep που φορτίζεται, όπως το λογότυπο «4xe» στο πίσω μέρος και η δεύτερη τάπα πλήρωσης. Κατά τα άλλα, το εν λόγω Jeep Renegade διατηρεί εξωτερικά όλα τα γνώριμα στοιχεία που συναντάμε και στις υπόλοιπες εκδόσεις, όπως οι πλαστικές επιφάνειες που προσδίδουν έναν «off road» χαρακτήρα και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Στο εμπρός τμήμα συναντάμε κυκλικά φωτιστικά σώματα και τη γνωστή μάσκα της Jeep, στην περίπτωση της «Limited» έκδοσης δοκιμής οι ζάντες είναι μεγέθους 17 ιντσών, ενώ δεν απουσιάζουν οι ράγες οροφής.



ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Περνώντας στο εσωτερικό του υβριδικού Jeep Renegade, είναι εμφανής η προσπάθεια της εταιρείας να «παντρέψει» σύγχρονα στοιχεία με την μακρά παράδοσή της. Από τη μία πλευρά βλέπουμε την ευανάγνωστη οθόνη αφής μεγέθους 8,4 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας Android Auto και Apple CarPlay, ενώ από την άλλη τα όμορφα «ρετρό» στοιχεία, όπως το σχήμα του παλιού Jeep χαμηλά στις πόρτες. Κάτω από την οθόνη κυριαρχούν «φυσικά» κουμπιά, αλλά και ένας περιστροφικός διακόπτης μέσα από τον οποίο ο οδηγός επιλέγει το πρόγραμμα οδήγησης (Auto, Sport, Snow και Mud), αλλά ρυθμίζει και το σύστημα τετρακίνησης (4WD Low, Lock). Οι πλαστικές επενδύσεις δεν είναι ιδιαίτερα μαλακές, αλλά η συναρμογή τους δείχνει άκρως ικανοποιητική. Ακριβώς πίσω από το τιμόνι συναντάμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων που ενημερώνει τον οδηγό και απεικονίζει την κατάσταση φόρτισης - παροχής ενέργειας του υβριδικού συστήματος. Περνάμε στους χώρους, με τα δερμάτινα καθίσματα να είναι ιδιαίτερα αναπαυτικά και σε θέση να μεταφέρουν άνετα τέσσερις ενήλικες επιβάτες. Λόγω της ύπαρξης μπαταρίας, ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί στα 330 λτ., χωρίς ωστόσο να αποδεικνύεται ανεπαρκής. 

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει