BMW iX3: Ηλεκτρική πολυτέλεια με 350 χλμ πραγματική αυτονομία
Η BMW iX3 κατάφερε να κρατήσει όλη την πρακτικότητα της Χ3, την αίγλη της BMW και ταυτόχρονα να κινείται αποκλειστικά με ρεύμα δείχνοντας το δρόμο του μέλλοντος. Με 286 ίππους και πραγματική αυτονομία κοντά στα 350 χιλιόμετρα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα «θερμικά» αδέρφια της.
BMW iX3: Πολυτέλεια γεμάτη ηλεκτρικά πλεονεκτήματα
H BMW έχει δηλώσει ότι ένας από τους στόχους τους είναι έως το 2023 να έχει τουλάχιστον ένα ηλεκτρικό μοντέλο σε κάθε κατηγορία που δραστηριοποιείται και μέχρι το τέλος του 2025 να έχει πουλήσει πάνω από 2.0000.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Για να το καταφέρει αυτό, οι άνθρωποι της εταιρίας έχουν βάλει κάτω το κεφάλι και παρουσιάζουν το ένα μοντέλο μετά το άλλο, όπως στη περίπτωση του iX3 που ήρθε να μεγαλώσει τη γκάμα των Χ3 και να προστεθεί στη μεσαία SUV κατηγόρια.
Μοιάζει με Χ3, ξεχωρίζει λόγω μάσκας και μπλε στοιχείων
Εκ πρώτης όψεως δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια σημαντική διαφορά στη σχεδίαση της BMW iX3 σε σχέση με τις «κλασσικές» Χ3, με το αμάξωμα να φέρει μνήμες από τις προηγούμενες γενιές δημιουργώντας μια αισθητική ταυτότητα που δύσκολα θα την μπερδέψεις με άλλο μοντέλο. Πλησιάζοντας όμως και κοιτώντας πιο προσεκτικά θα δεις τις λεπτομέρειες που φωνάζουν ότι πρόκειται για το ηλεκτρικό SUV. Η μάσκα «νεφρών», το σήμα κατατεθέν της εταιρίας, δηλώνει βροντερό παρών, αλλά αντί για τις κλασσικές γρίλιες είναι κλειστή, μιας και δεν υπάρχει λόγος ψύξης του κινητήρα.
Ο προφυλακτήρας είναι ελαφρώς διαφοροποιημένος από την υπόλοιπη γκάμα, με τους αεραγωγούς να είναι σε σχήμα L, ενώ οι Full-LED προβολείς δημιουργούν μια δυναμική εμφάνιση. Οι τροχοί, όπως στα περισσότερα ηλεκτρικά, είναι ευμεγέθεις, φτάνοντας έως τις 20 ίντσες κι ακριβώς από πίσω βρίσκονται τα air breather που βελτιώνουν την ροή του αέρα, βοηθώντας να «πατάει» πιο σταθερά το εμπρός μέρος όταν ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα τρισδιάστατα φωτιστικά σώματα, ενώ οι μυημένοι θα ξεχωρίσουν τις μπλε λεπτομέρειες που υποδηλώνουν τον ηλεκτρικό χαρακτήρα του μοντέλου.
Σχολιάστε |