Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
CUPRA Born 204 PS: Ηλεκτρικό «αγωνιστικό» πόλης!
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

CUPRA Born 204 PS: Ηλεκτρικό «αγωνιστικό» πόλης!

Διαβάστηκε από 6051 αναγνώστες - 8/7/2022

Είναι ηλεκτρικό, σπορτίφ, έχει 204 ίππους, 350χλμ αυτονομίας μέσα στην πόλη, ποιοτικό εσωτερικό κι ένα οδηγικό ταπεραμέντο που σε κάνει να το ερωτευτείς από την πρώτη στιγμή. Όχι, το CUPRA Born δεν έχει καμία σχέση με το ID.3. Είναι κάτι ξεχωριστό. Είναι ένα μοντέλο μπολιασμένο στο 100% με το αγωνιστικό DNA της εταιρίας!

CUPRA Born: To ηλεκτρικό που σε βάζει στην «πρίζα»

Με το Formentor, το πρώτο επίσημο μοντέλο της CUPRA, να δείχνει τη δυναμική και τις ικανότητες της «νεοσύστατης» ισπανικής εταιρίας, στο άκουσμα της είδησης ότι η φίρμα ετοίμαζε ένα μικρομεσαίο ηλεκτρικό πόλης που θα φέρει στοιχεία από το ΙD.3, δημιουργήθηκε ένα κύμα ανυπομονησίας για το τι θα κατασκεύασε και πως θα έμοιαζε. Το CUPRA Born γεννήθηκε έχοντας το βάρος να αποδείξει ότι δεν είναι απλά ένα αδερφικό μοντέλο της VW. Τα κατάφερε από την πρώτη στιγμή! Είναι ένα μοναδικό αυτοκίνητο, απαλλαγμένα από τη «νωθρότητα» του ID.3, εμποτισμένο με τα ξεχωριστά στοιχεία της ισπανικής εταιρίας.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Αιχμηρή σχεδίαση, με «μύτη καρχαρία» και μυώδεις επιφάνειες χαρακτηρίζουν το CUPRA Born!

Το CUPRA Born είναι ένα μοντέλο που σε καμία περίπτωση δεν περνάει απαρατήρητο. Λίγο το logo της εταιρίας που δεν είναι ακόμα γνωστό στον περισσότερο κόσμο κι ακόμα περισσότερο η δυναμική σχεδίαση με τις σπορτίφ λεπτομέρειες και τις χάλκινες αποχρώσεις είναι ικανά ώστε οι περαστικοί στο δρόμο να κοντοστέκονται και να παρακολουθούν με περιέργεια το αυτοκίνητο. Ο εμπρός πρόβολος είναι εντυπωσιακός, με το μυώδες καπό, τα LED φωτιστικά σώματα και το προφυλακτήρα να δημιουργούν μια αιχμηρή εικόνα που μοιάζει σαν «μύτη καρχαρία».



Οι 19αρες ζάντες με την ιδιαίτερη σχεδίαση τονίζουν την «αθλητική» εικόνα του Born, ενώ πίσω, η μεγάλη αεροτομή, ο macho προφυλακτήρας, τα ενωμένα φώτα με το χαρακτηριστικό μοτίβο και οι διαχύτες είναι εναρμονισμένα με τη αγωνιστική φιλοσοφία της εταιρίας. Αν και βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του VW Group, όπως και το ID.3, είναι μεγαλύτερο σε μήκος από τον «τεχνολογικό αδερφό» (4,3 μ. έναντι 4,2 μ.), δημιουργώντας πιο ρευστές αναλογίες που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον άμεσο ανταγωνιστή του.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε