Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Honda Civic e:HEV: Υβριδικό και σπορτίφ με 184 ίππους
14 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Honda Civic e:HEV: Υβριδικό και σπορτίφ με 184 ίππους

Διαβάστηκε από 5276 αναγνώστες - 26/10/2022

Το νέο Honda Civic e:HEV μπορεί πλέον να έρχεται αποκλειστικά σαν υβριδικό στις «πολιτικές» του εκδόσεις, αλλά οι 184 ίπποι και η ανθρωποκεντρική φιλοσοφία του συνεχίζουν να προσφέρουν οδική ευχαρίστηση, όπως μόνο η ιαπωνική εταιρία γνωρίζει.

Δοκιμάζουμε το υβριδικό Honda Civic e:HEV των 184 ίππων

Για να μην παρεξηγηθούμε, σου λείπει η αίσθηση του V-Tec να ουρλιάζει στις 8.000 σ.α.λ, αλλά οι εποχές έχουν αλλάξουν και το νέο Honda Civic e:HEV δεν θα μπορούσε να παραμένει γραπωμένο σε παλιές αντιλήψεις και χαρακτηριστικά, αν ήθελε να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί. Ακολουθώντας τις γραμμές του σήμερα, το ιαπωνικό μοντέλο ασπάστηκε τον υβριδισμό, χωρίς όμως να ξεχάσεις τις αξίες του και τη χαρά της οδηγικής απόλαυσης που πρόσφερε. Μπορεί πλέον οι σκληροπυρηνικοί φίλοι του Civic να περιμένουν την έκδοση Τype R για το κάτι παραπάνω, αλλά και τα «απλά» αδέρφια του πιάνουν μεγαλύτερα στάνταρ από ότι κάποιος θα περίμενε.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Επιθετική εμφάνιση για το Honda Civic e:HEV

Μπορεί το νέο Honda Civic να έχει μεγαλώσει από το προκάτοχο του, με το μήκος του να φτάνει πλέον τα 4,55 μέτρα, το πλάτος τα 1,80 μ και το ύψος 1,4 μέτρα, αλλά οι γραμμές που τρέχουν το αμάξωμα είναι πιο λιτές, με τις επιφάνειες να είναι πιο «καθαρές» και να αναβλύζουν μια premium «αύρα». H σπορτίφ φιλοσοφία είναι ριζωμένη στο DNA του μοντέλου και φαίνεται από την πρώτη επαφή μαζί του, με τη χαμηλή γραμμή του καπό και τις κεκλιμένες εμπρός κολώνες να χαρίζουν δυναμικές αναλογίες.



Τα εμπρός αιχμηρά φωτιστικά σώματα, η στενή μάσκα και ο μυώδης προφυλακτήρας με τα μεγάλα ανοίγματα ενισχύουν τη δυναμική σιλουέτα του εμπρός προβόλου, ο οποίος έρχεται σε αρμονία με το πίσω μέρος, όπου ξεχωρίζουν τα ενωμένα φανάρια, ο αθλητικός προφυλακτήρας κι ο διαχύτης. Άξιο αναφοράς είναι πως η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι 20% ελαφρύτερη συγκριτικά με αυτή της απερχόμενης γενιάς, ενώ το εμπρός καπό είναι πλέον αλουμινένιο και 43% ελαφρύτερο από αυτό του προηγούμενου Honda Civic, με τους ανθρώπους της εταιρίας να προσπαθούν με αυτό το τρόπο να ισοσταθμίσουν το επιπλέον βάρος της μπαταρίας.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε