Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Mercedes EQB 250:Βασική μόνο στα χαρτιά
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes EQB 250:Βασική μόνο στα χαρτιά

Διαβάστηκε από 17030 αναγνώστες - 30/9/2022

Η EQB 250 είναι η εισαγωγική έκδοση της Mercedes στην οικογένεια του ηλεκτρικού προαιρετικά 7θέσιου μοντέλου. Εισαγωγική στα χαρτιά γιατί δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από τα «μεγαλύτερα» αδέρφια της, μιας και είναι γεμάτη τεχνολογία, διαθέτει εξαιρετικούς χώρους, ικανοποιητική αυτονομία και τιμή που σε καμία περίπτωση δεν είναι απαγορευτική για την καταγωγή της.

Η Mercedes EQB 250 έχει 190 ίππους κι αυτονομία 430 χλμ μέσα στην πόλη

Σε μια εποχή που το κόστος απόκτησης ενός αυτοκίνητου έχει πάρει για τα καλά την ανιούσα, οι πιο premium μάρκες φαίνεται να έχουν το πάνω χέρι, αφού τα μοντέλα τους πλέον δεν είναι πολύ πιο ακριβά από τα υπόλοιπα, συνεχίζοντας όμως να προσφέρουν την πολυτέλεια, την τεχνολογία και το prestige που μας έχουν συνηθίσει. Όπως στην περίπτωση της βασικής ηλεκτρικής EQB 250, της οποία η τιμή με την κρατική επιδότηση ξεκινάει κάτω από τις 47.000 ευρώ, παραμένοντας μια γνήσια Mercedes με όλα τα θετικά στοιχεία που αυτό συνεπάγεται.

 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Οι φωτιζόμενες λωρίδες και η κλειστή μάσκα ξεχωρίζουν την EQB από την GLB

Η EQB 250 ακολουθεί τη σχεδίαση της GLB, με το αμάξωμα της να είναι τετραγωνισμένο αποπνέοντας μια εμβληματική εμφάνιση και ταυτόχρονα επηρεάζοντας θετικά τους εσωτερικούς χώρους.



Όπως συμβαίνει σε όλη την οικογένεια της EQ, η μπροστά μάσκα, με τη χαρακτηριστική επένδυση Black Panel, είναι κλειστή ώστε να βελτιωθεί η αεροδυναμική, μιας και οι γρίλιες για εισαγωγή αέρα είναι αχρείαστες. Οι εμπρός προβολείς ενώνονται μεταξύ τους με μια φωτεινή λωρίδα, όπως συμβαίνει και με τα πίσω φώτα, δημιουργώντας μια φουτουριστική εικόνα εναρμονισμένη με τη φύση της EQB. Τα περιμετρικά προστατευτικά πλαστικά, οι ράγες οροφής, οι 18ιντσες ζάντες με το μεγάλο προφίλ ελαστικού και τα σχεδόν 16 εκατοστά απόστασης από το έδαφος τονίζουν τον SUV χαρακτήρα του μοντέλου, δείχνοντας ικανό να αντιμετωπίσει πεζοδρόμια, χωματόδρομους αλλά κι ότι άλλο βρεθεί στο διάβα του

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε