Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Opel Grandland PHEV: Μπορεί το γερμανικό SUV να ξεχωρίσει;
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Opel Grandland PHEV: Μπορεί το γερμανικό SUV να ξεχωρίσει;

Διαβάστηκε από 7289 αναγνώστες - 26/1/2023

Δοκιμάζουμε το Opel Grandland στην Plug-In έκδοση του με τους 224 ίππους και το βαθμολογούμε για τις επιδόσεις, την κατανάλωση, την ευρυχωρία, τον εξοπλισμό άνεσης κι ασφάλειας, την τιμή και την εγγύηση που προσφέρει. Επίσης το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας για να δούμε πως τα πάει με τον ανταγωνισμό.

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Opel Grandland PHEV

Το νέο Opel Grandland, η ναυαρχίδα των SUV της γερμανικής εταιρίας, εμπλουτίστηκε με τη νέα φιλοσοφία της μάρκας κι έρχεται με φόρα, έχοντας παρακαταθήκη τα 250.000 αντίτυπα που πώλησε σε 4 χρόνια ο προκάτοχος του για να αφήσει το δικό του στίγμα στην κατηγορία.

Μετά από την πετρελαιοκίνητη εκδοχή του, οδηγούμε το Opel Grandland Plug-In με τους 224 ίππους και το αξιολογούμε στους τομείς των επιδόσεων, της κατανάλωσης, της ευρυχωρίας, του εξοπλισμού άνεσης κι ασφαλείας, της τιμής και της εγγύησης. Ταυτόχρονα το βάζουμε απέναντι στον ανταγωνισμό και βλέπουμε τι ψάρια πιάνει απέναντι στο κορυφαίο και στο χειρότερο της κατηγορίας.

Όλες οι μετρήσεις είναι στη διάθεση σας για να βγάλετε τα δικά σας προσωπικά συμπεράσματα.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

H βαθμολογία του Opel Grandland Plug-In είναι 88%

Μάρκα/Μοντέλο OPEL GRANDLAND Καλύτερο
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV Plug-in hybrid AUTO ΕΜΠΡΟΣ
Χειρότερο
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV Plug-in hybrid AUTO ΕΜΠΡΟΣ
Έκδοση μοντέλου OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps        
Βαθμολογία 88%    
Κατηγορία μοντέλου ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV Plug-in hybrid AUTO        
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
2022        
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
Plug-in hybrid        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
1598        
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
224 309 LEXUS NX 450h+ 309ps    
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
AUTO        
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
         
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
ΕΜΠΡΟΣ        
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ/100χλμ.)
5,7 3,9 FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps 7,8 VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
782 782 OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps 417 AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
12,2 19 FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps    
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,4 1,42 CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps    
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 390 600 CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps    
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
8,3 6,49 CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps    
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
225 225 DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps 180 CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 36,2 35,3 CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps 40,1 VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
5 6 LEXUS NX 450h+ 309ps 2 AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
47.900 40.890 CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI 204 PS DSG e-Hybrid 204ps 67.900 LEXUS NX 450h+ 309ps

Το Opel Grandland PHEV έπιασε 88% στο σύστημα μετρήσεων μας και βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.

Η αυτονομία του μοντέλου είναι εξαιρετική και φτάνει τα 782 χιλιόμετρα, επιτρέποντας στον κάτοχο του να κάνει μακρινά ταξίδια χωρίς το άγχος του ανεφοδιασμού. Επιπλέον τα πάει αρκετά καλά στον τομέα του φρεναρίσματος, ενώ η τελική του ταχύτητα ξεπερνάει τα 200 χλμ./ώρα.



Η τιμή μπορεί να ξεπερνάει τις 45.000 ευρώ, αλλά βρίσκεται κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας και όπως θα δούμε στη συνέχεια ο εξοπλισμός του μονό «βασικός» δεν είναι.

Πάμε να δούμε αναλυτικά πόσο ανταγωνιστικό είναι το Opel Grandland στην πραγματική κατανάλωση στην πόλη και στο ταξίδι, στις επιδόσεις, στην ευρυχωρία και στις εγγυήσεις.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε