Toyota C-HR 1.8 Hybrid: Κατανάλωση-πάτωμα, απολαυστικό οδηγικά
Το Toyota C-HR υπόσχεται οδηγική απόλαυση και κατανάλωση κοντά στα 5,5λτ/100χλμ. Τα καταφέρνει και στα δυο εξαιρετικά, μοιράζοντας μαθήματα υβριδισμού στον ανταγωνισμό.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid: Κατανάλωση που προκαλεί ευχάριστα
Το 2016 η Τoyota τραβάει το σεντόνι του C-HR, του τότε νέου της μικρού SUV, το οποίο ξέφευγε από τις συνηθισμένες σχεδιαστικές νόρμες της εταιρίας, φέροντας κάτι από Celica T-Sport και GT-86. Ήταν η αρχή της αλλαγής φιλοσοφίας της φίρμας πάνω στην εξωτερική εμφάνιση των μοντέλων που πλέον θα αποκτούσαν όλο και περισσότερες αιχμές. Στην ανανεωμένη πλέον εκδοχή του, το Toyota C-HR είναι ακόμα πιο φρέσκο, με νέες τεχνολογίες και ταυτόχρονα φέροντας την υβριδική τεχνολογία της εταιρίας που ρίχνει την κατανάλωση στα τάρταρα!
Σπορτίφ, coupe, δυναμικό!
Το ανανεωμένο Toyota C-HR διατηρεί την ρηξικέλευθη σχεδίαση που το έκανε να ξεχωρίζει από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε στους δρόμους. Τονισμένες γραμμές, έντονες αιχμές και coupe αισθητική συνεχίζουν να κλέβουν το βλέμμα, με τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν να είναι ελάχιστες αλλά στοχευμένες. Ο μπροστινός προφυλακτήρας δέχτηκε ένα μικρό facelift με τη διάταξη της γρίλιας να αλλάζει ελαφρώς, ενώ τα εμπρός φανάρια ανασχεδιάστηκαν και πλέον ενσωματώνουν τα φλάς. Περιποιήσεις δέχτηκε κι ο πίσω προφυλακτήρας που είναι σε νέα γραμμή, με τα φωτιστικά σώματα να γίνονται ελαφρώς πιο ογκώδη, να αποκτούν LED χαρακτήρα και σειριακά φλας.
H στενή φάσα που τα συνδέει μεταξύ τους, δίνει τη ψευδαίσθηση μεγαλύτερου πλάτους κάνοντας ακόμα πιο επιβλητική την πίσω όψη του μοντέλου. Η απόσταση από το έδαφος είναι 14,8 εκατοστά, ενώ το μήκος του μοντέλου είναι κατά 30 χιλιοστά μεγαλύτερο από τον προκάτοχο του (4,39 μέτρα).
Σχολιάστε |