Η OPC θα επιμεληθεί το Opel Mokka-e, και υπόσχεται να χαρίσει καλύτερες επιδόσεις στο ηλεκτρικό μοντέλο χωρίς να αυξήσει την ιπποδύναμή του.
Η OPC σειρά της Opel, μαζί με την VXR της βρετανικής Vauxhall, θα κάνουν την επιστροφή τους, με μία πιο sport έκδοση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Mokka-e, η οποία θα κληθεί να ανταγωνιστεί τα Volkswagen T-Roc R και Hyundai Kona N.
Παρόλα αυτά, το νέο μοντέλο δεν θα έχει περισσότερη ισχύ. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Vauxhall, κ. Stephen Norman, δήλωσε τα ακόλουθα σχετικά με το αυτοκίνητο: «Θα παρουσιάσουμε το Mokka VXR στις αρχές του 2022, το οποίο θα έρχεται με ηλεκτρικό κινητήρα. Όσον αφορά την τελική ταχύτητα και την επιτάχυνση, είναι ήδη παραπάνω από αρκετές. Μπορούμε όμως να βελτιώσουμε τις επιδόσειςμε άλλους τρόπους».
Με βάση αυτά, αναμένουμε η sport έκδοση να διαθέτει τον ίδιο κινητήρα με τις απλές, ο οποίος αποδίδει 136 ίππους και 260Nm ροπής, ενώ τροφοδοτείται από μία μπαταρία χωρητικότητας 50kWh, χάρη στην οποία το αυτοκίνητο διαθέτει αυτονομία 320km.
Όσον αφορά τις αναβαθμίσεις, αυτές θα μπορούσαν να αφορούν την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, ενώ οπτικά αναμένουμε να δούμε πιο ογκώδεις και δυναμικούς προφυλακτήρες, πίσω αεροτομή και μεγαλύτερους τροχούς. Όσον αφορά το εσωτερικό, ενδέχεται να είναι εξοπλισμένο με πιο sport καθίσματα με ξεχωριστή επένδυση, infotainment με διαφορετικά γραφικά και ψηφιακά όργανα.
Παρά τις διακριτικές προσθήκες, ο κ. Norman είναι σίγουρος για το νέο μοντέλο, και αναφέρει πως «θα προσφέρει επιδόσεις ανώτερες από κάθε προσδοκία».
Χαρακτηριστικά δήλωσε: «Θα έλεγα ότι αυτό είναι ένα αυτοκίνητο επιδόσεων, με την ευγενή σημασία της λέξης –όχι με την έννοια των supercars. Θα είναι ένα όχημα που θα στέκεται απέναντι από τη σειρά ST ενός εκ των ανταγωνιστών μας».
Εκτός από το Mokka-e, την επιμέλεια του sport τμήματος της εταιρείας θα δεχτούν το Corsa-e, το Vivaro-e, αλλά και το επερχόμενο Astra, το οποίο αναμένεται να είναι Plug-In υβριδικό με ισχύ 300 PS, 50 περισσότερους από το VW Golf GTE.