Ο περιβόητος Κλιματικός Νόμος κατατέθηκε στη Βουλή και αναμένεται να αλλάξει άρδην πέρα από τις συνήθειές μας και τα δεδομένα στον τομέα του αυτοκινήτου.
Κατατέθηκε στη Βουλή ο πρώτος Εθνικός Κλιματικός Νόμος, σύμφωνα με τον οποίο ορίζεται το θεσμικό πλαίσιο και θέτει τους στόχους για τη σταδιακή μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Απώτερος σκοπός, η επίτευξη των κλιματικών στόχων για το 2030, καθώς και οι μηδενικοί ρύποι μέχρι το 2050.
Ο εν λόγο νόμος, όπως έχει γίνει γνωστό και στην υπόλοιπη Ευρώπη, επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό τον τομέα της αυτοκίνησης και των μεταφορών/μετακινήσεων, όντας ένας από τους βασικούς λόγους της ανερχόμενης ανάπτυξης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Λειτουργώντας φυσικά υπέρ της ηλεκτροκίνησης, ο νέος νόμος φέρνει μία σειρά από σημαντικές αλλαγές αρχής γενομένης από το 2024. Από εκείνη τη χρονιά, το 1/4 των νέων εταιρικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης που ταξινομούνται, θα πρέπει να είναι αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα εξωτερικής φόρτισης με ρύπους έως 50γρ CO2/χλμ.
Στο επόμενο στάδιο, προβλέπει πως το 2026 όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα πρέπει να είναι ηλεκτροκίνητα, όπως και το 1/3 των νέων ενοικιαζόμενων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε πως μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2023 θα υπάρξει εκ νέου εξέταση των μέτρων, προκειμένου να επεκταθούν και σε άλλες περιοχές, ανάλογα με την επαρκή διαθεσιμότητα των σταθμών φόρτισης.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr