Ενδιαφέρουσες ήταν οι δηλώσεις του αφεντικού της Μercedes-AMG σχετικά με το αν πρέπει να δίνεται μεγάλη βάση στους χρόνους που σημειώνουν τα μοντέλα που δοκιμάζονται στο Ring. Eσείς τι λέτε;
Η πίστα του Νurburgring είναι γνωστό πως χρησιμοποιείται από πολλές εταιρείες ως ένα μέρος στο οποίο μπορούν να δοκιμάσουν το μοντέλα τους με σκοπό να κάνουν επίδοση καλύτερη των ανταγωνιστών τους και να το εκμεταλλευτούν μετέπειτα διαφημιστικά.
Σε αντίθεση όμως με όσα θα περίμενε κανείς, η Μercedes-AMG δεν φαίνεται πως νοιάζεται για τα ρεκόρ και τους χρόνους που σημειώνουν τα μοντέλα της στο Ring. Γιατί όμως; Στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, το αφεντικό της AMG ξεκαθάρισε την άποψη της εταιρείας σχετικά με τις επιδόσεις στο Ring και για τον λόγο που επιλέγει να κάνει τις δοκιμές της στην συγκεκριμένη πίστα, όχι με κάποιο οδηγό αγώνων, αλλά με τον δοκιμαστή του περιοδικού Sport Auto. O Moers είπε: «Οι εταιρείες δουλεύουν τρεις μήνες με οδηγούς αγώνων και ένα αφοσιωμένο στην πίστα αυτοκίνητο και μετά ανακοινώνουν ότι έσπασαν το φράγμα των 7 λεπτών με το κάθε τους GT. Δεν θέλω να ανακοινώνω χρόνους με αυτοκίνητα που οι πελάτες δεν μπορούν να αγοράσουν. Αν το αυτοκίνητο είναι εύκολο να τρέξει στο Ring με το Christian Gebhardt (δοκιμαστής περιοδικού) ή κάποιον άλλο, τότε το αυτοκίνητο είναι εύκολο να οδηγηθεί.»
Ο Moers πάντως σημείωσε πως η Mercedes-AMG θα συνεχίσει να δοκιμάζει τα μοντέλα της στο Ring ακόμα και με οδηγούς αγώνων χωρίς να κάνει όμως γνωστούς τους χρόνους στο κοινό. Πάντως αυτό ενδέχεται να αλλάξει για την AMG Project-One με τον Moers να αποκαλύπτει πως ο γερμανικός κολοσσός ίσως προσπαθήσει να πάρει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου με το συγκεκριμένο hypercar.
Eσείς τι λέτε; Πόση αξία έχουν οι χρόνοι που κάνουν τα μοντέλα στην πίστα του Nurburgring;