Η Hyundai δείχνει μία πρώτη γεύση από το Bayon που θα κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα ανταγωνιστεί το Ford Puma και το Toyota Yaris Cross. Βλέπουμε πώς θα είναι το νέο μοντέλο.
Η Hyundai παρουσίασε νέες, επίσημες φωτογραφίες που δείχνουν λεπτομέρειες από την εμφάνιση του επερχόμενου Bayon, του compact crossover που θα βρεθεί αντιμέτωπο με το Ford Puma και το Toyota Yaris Cross. Το αυτοκίνητο θα ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό χάρη στο σχεδιασμό του, ο οποίος ακολουθεί την φιλοσοφία που η εταιρεία ονομάζει «Sensuous Sportiness», ή αλλιώς «αισθησιακά sport».
Φαίνεται πως το νέο μοντέλο θα έχει διαιρούμενα εμπρός φωτιστικά σώματα, αντίστοιχα με αυτά του Kona, δίνοντάς του έτσι funky χαρακτήρα. Εκτός αυτού, η εμπρόσθια γρίλια δείχνει αρκετά μεγάλη και δυναμική, ενώ ανάμεσα από τα φώτα ημέρας που βρίσκονται ψηλά, συναντούμε μία οριζόντια λεπτή εισαγωγή αέρα, ένα στοιχείο που υπάρχει και στο μεγαλύτερο Kona.
Οι ομοιότητες μεταξύ των 2 μοντέλων τελειώνουν εδώ όμως, μιας και το πίσω μέρος του επερχόμενου Bayon είναι εντελώς διαφορετικό. Το τελείωμα του αυτοκινήτου από το πλάι είναι έντονα τριγωνικό, και τα πίσω φώτα, που είναι τεχνολογίας LED, διαθέτουν ένα χαρακτηριστικό σχήμα boomerang. Κατά πλάτος της πίσω πόρτας βρίσκουμε μία λεπτή φωτιζόμενη γραμμή, η οποία ενώνει τα 2 φανάρια.
Όσον αφορά τους κινητήρες, δεν έχουμε κάποια επίσημη πληροφορία. Δεδομένου πως το Hyundai Bayon θα είναι ένα από τα entry-level μοντέλα της εταιρείας, αναμένουμε να το δούμε με κάποιο τρικύλινδρο μοτέρ και κίνηση στους εμπρός τροχούς, με την πιθανότητα επιλογής μεταξύ χειροκίνητου κιβωτίου και αυτόματου με διπλό συμπλέκτη.
Κάτω από την ξεχωριστή εμφάνιση του νέου αυτοκινήτου, θεωρούμε πως τα μηχανικά θα είναι ίδια με του δημοφιλούς i20. Παρόλο που είδαμε i20N, δεν γνωρίζουμε αν θα δούμε κάποια αντίστοιχη, καυτή έκδοση του Bayon.
Το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά το πρώτο εξάμηνο του έτους, κάτι που σημαίνει πως η επίσημη παρουσίαση του Hyundai Bayon θα γίνει τις επόμενες εβδομάδες. Εκτός αυτού, υπάρχουν πληροφορίες για ένα ακόμα μικρότερο crossover, αν και μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε για ποιες χώρες προορίζεται.