Finale Edizion: Το «κύκνειο άσμα» της Alfa Romeo Giulietta
6/5/2021
Finale Edizione! Έτσι ονομάζεται η ειδική έκδοση της τελευταίας παρτίδας των Alfa Romeo Giulietta πριν το οριστικό τέλος της παραγωγής. Θα διατεθεί σε μόλις 35 μονάδες και κάτω από το καπό θα κρύβεται ένα μοτέρ αντάξιο της περίπτωσης!
Μπορεί η Alfa Romeo Giulietta να είναι ένα μοντέλο που απουσιάζει εδώ και αρκετό διάστημα από τον τιμοκατάλογο της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε όλες τις χώρες, ή καλύτερα, δεν ίσχυε μέχρι τώρα, αφού και η Αυστραλία βάζει με τη σειρά της τέλος στη διάθεση του συγκεκριμένου μοντέλου με μία εντυπωσιακή, ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής που απαντά στο όνομα «Finale Edizione».
Η σπάνια έκδοση θα προσφερθεί σε μόλις 35 αντίτυπα και στη συγκεκριμένη αγορά η τιμή της θα φτάνει τα 37.865 δολάρια. Σύμφωνα με την Alfa Romeo το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα συνδυάζει με τον πλέον αρμονικό τρόπο τον «sportive» χαρακτήρα, αλλά και την κομψότητα.
Η Giulietta Finale Edizione θα διατεθεί αποκλειστικά στα εξής τρία χρώματα: Alfa White, Anodized Blue και Magnesium Grey Matte, ενώ θα διαφοροποιείται σημαντικά από τα απλά αντίτυπα. Για παράδειγμα, κάθε ένα από τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα εξοπλίζεται με κίτρινες δαγκάνες φρένων, ενώ θα υπάρχουν κι άλλες λεπτομέρειες ίδιου χρώματος, όπως για παράδειγμα το περίβλημα στην εμπρός μάσκα, αλλά και οι ραφές στο εσωτερικό. Παράλληλα, σε αρκετά σημεία υπάρχουν carbon επιφάνειες, όπως στο χαρακτηριστικό εμπρός τρίγωνο όλων των μοντέλων της Alfa Romeo, αλλά και στα καπάκια των καθρεπτών.
Οι εξωτερικές αλλαγές ολοκληρώνονται με τα πλευρικά skirts του αμαξώματος, την ολόσωμη εξάτμιση επιδόσεων της Magneti Marelli και τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών. Περνώντας στην καμπίνα, όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες, υπάρχουν πάλι κίτρινες ραφές, ιδιαίτερα πατάκια, αλλά και η στάνταρ ηλιοροφή.
Ασφαλώς μία sportive έκδοση χρειάζεται και τον αντίστοιχο κινητήρα. Έτσι, κάτω από το καπό της Finale Edizione υπάρχει το μοτέρ που συναντάμε στην κορυφαία Veloce, δηλαδή ο τετρακύλινδρος 1,75 λτ., ο οποίος αποδίδει 236 ίππους και 340 Nm ροπής, με την κίνηση να περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα σε συνεργασία με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.